Ja vanaf 6, maar de buslijnen hier vanaf half 7 en sommige vanaf 8 zelfsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
en anders om half 7 d ebus terug of hoe laat start het OV weer normaal op
zorg voor morgenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vanaf 6, maar de buslijnen hier vanaf half 7 en sommige vanaf 8 zelfs
Dat is wat ik al tijden zeg. Kinderen worden niet echt meer opgevoed. Ze worden gebaard en bij een oppas of crèche gebracht Niemand thuis als de school uit gaat dus nso en dan eenmaal thuis moeten ouders snel koken en dan naar hun sociale verplichtingen. Sporten vrienden en vriendinnen. En de kinderen worden zoet gehouden door ze van alles te geven en vooral veel hun zin te geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
We halen steeds meer holbewoners hier heen die hebben nooit geleerd wat beschaving is.
ouders voeden hun kinderen niet meer echt op en leerkrachten hebben er ook geen tijd voor.
geen respect meer en de chaos wordt alleen maar erger.
Ik moet het niet zien want ik ga nog liever vast en mijn baan kwijt dan dat ik voorloop en het negeer.
Zo is datquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
zorg voor morgeneerst plezier maken makker
Ik zag het net op het nieuws om 18 uur. Ze zijn met een drone aan het zoeken naar lichamen zodat de brandweer ze kan bergen zeiden ze.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag een foto hier op FOK!, maar dat zag er wel heel heftig uit, ik las vanmorgen dat er 4 doden waren en dat viel me nog mee, maar misschien zijn het er inmiddels meer.
haha neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar ga je heen? Op date met JustinK
als je naar de sauna gaat is dat geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha nee
maar niks om aan te trekken
vind ik
Duidelijke taalquote:
kutquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je naar de sauna gaat is dat geen probleem lijkt me
Dunnoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat Nova's API key wat die telkens plakt?
.quote:
Geen dank is je gegund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |