nee gewoon zellufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die van dat verspakket van appie?
Jazeker, altijd bereid om te helpen. Iemand eens zeer streng toespreken is geen probleem.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]allemaal behulpzame mannen komen aangevlogen
Ja maar wel in ruil voor een koekie uiteraardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo is dat. "voor jullie bestwil".quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Goed om te weten, we moeten @:JustinK en @:Gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen
Gewoon alles terugsturenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik een week geleden moeten wetehn
Nou, "vanaf nu..."quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik een week geleden moeten wetehn
ehhh, oei.quote:
Toestemming vragen schriftelijk en in drievoud met een reactietermijn van 6 wekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Goed om te weten, we moeten @:JustinK en @:Gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen
Nokiaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
de serie die ik kijk is zo oud dat de hoofdpersoon een Nokia heeft
dat geldt dan alleen voor jouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toestemming vragen schriftelijk en in drievoud met een reactietermijn van 6 weken
Geweldige dingen waren dat....quote:
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, altijd bereid om te helpen. Iemand eens zeer streng toespreken is geen probleem.
Knul ik heb een hele zak Nutella koekjes voor jou!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar wel in ruil voor een koekie uiteraard
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat geldt dan alleen voor jou
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Knul ik heb een hele zak Nutella koekjes voor jou!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?
Ik weet zeker dat je echt wel luistert dan...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?
ja dat stukje is puur voor jouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]HC laat je me nu al in de steek?!
Ow * Monsterkoekie kijkt sipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat stukje is puur voor jou
*geeft koekje*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow * Monsterkoekie kijkt sip
quote:
* Monsterkoekie kijkt onzeker en slikt zwaar overdreven zoals in filmsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je echt wel luistert dan...![]()
Ja hoor, verwen jezelf een keer...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij dezen een aanvraag. Een nieuw jurkje want leuke zomerse printjes! Dit weekend 20% korting dus praktisch gratis! Mag het?
En dat zeg je nu pas?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mensje hoorgeen echt koekje van deeg
NEE!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij dezen een aanvraag. Een nieuw jurkje want leuke zomerse printjes! Dit weekend 20% korting dus praktisch gratis! Mag het?
@:gebrokenglas en patatje
Ja maar dan zie ik 2 printjes en kan ik niet kiezen dus dan bestel ik ze alle 2..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, verwen jezelf een keer...
NEE, GEWOON NEEquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik 2 printjes en kan ik niet kiezen dus dan bestel ik ze alle 2..
Verschillende kleuren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik 2 printjes en kan ik niet kiezen dus dan bestel ik ze alle 2..
Stiekem misschien welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel door had
5 wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag alleen nog maar nieuwe kleding als je nog niet aan je tax van 5 zit
5 kledingstukken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dan voor die laatstequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
5 kledingstukken?
5K aan kleding gespendeerd?
5 winkels leeggekocht?
Nou ik bestel alles online en altijd bij dezelfde 3 winkels dus dan kan ik toch eindeloos kopen?quote:
Hmmz..... hier gaat iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik bestel alles online en altijd bij dezelfde 3 winkels dus dan kan ik toch eindeloos kopen?
Tsja ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz..... hier gaat iets niet helemaal goed
Ja, gelukkig wel.quote:
Je mag van mij wel een 6e als je het niet doorverteltquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Holymoly jij bent wel echt streng
Is nog wat onderhandelingsruimte? Dat ik wekelijks verse koekjes voor je bak en dat jij dan alles goed vindt?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een 6e als je het niet doorvertelt
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd toe...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is nog wat onderhandelingsruimte? Dat ik wekelijks verse koekjes voor je bak en dat jij dan alles goed vindt?
Nee dat telt niet! Ik heb die tax al gehaaldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kom niet eens aan6 nieuwe kledingstukken per jaar.
Of ja als je strings, bus en sokken meetelt wel
Ja, patat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben friet halen. Eindelijk
Al sinds maandag zin in
Kom ik jou ook koekjes brengen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd toe...
Hier zie ik wel wat onderhandelingsruimtequote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is nog wat onderhandelingsruimte? Dat ik wekelijks verse koekjes voor je bak en dat jij dan alles goed vindt?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kom ik jou ook koekjes brengen!
Ik ben passief agressief. Maar wat ik meer bedoel is dat we hier patat zeggen, en geen friet...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze passief agressieve reactie 🤣❤
Niet als je me een koekie geeftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga jij nou weer moeilijk doen?!
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben passief agressief. Maar wat ik meer bedoel is dat we hier patat zeggen, en geen friet...
Het is ook een rare @Fogelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!
Peoplepleaser gespot!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik zeg altijd patates frites
iederee blij![]()
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is goed om lief te zijn voor anderne
Peoplepleasen en daarmee jezelf vergeten is niet goed neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerd
owquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerd
Nee hoor. Friet zeggen ze in het zuiden, in het noorden is het gewoon patat. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!
Of ik het verdiend heb weet ik niet maar tijd is tijdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed bezig Har! Jij hebt ook weekend verdiept
Ik trek net een koude pater openquote:
Meestal gewoon de muziek zo hard vanaf 5 minuten voor half dat duidelijk is dat er niks meer gewerkt wordt dus dat ze er uit moeten, vandaag 17.34 uur stond ik buiten dus primaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ERUIT! Weekend! Wegwezen jullie!
wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
* Monsterkoekie kijkt onzeker en slikt zwaar overdreven zoals in films
5 kuubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
juistquote:
smakelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben friet halen. Eindelijk
Al sinds maandag zin in
Patatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik zeg altijd patates frites
iederee blij![]()
huh hier is het 1716 nuquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of ik het verdiend heb weet ik niet maar tijd is tijd
[..]
Ik trek net een koude pater openproost
[..]
Meestal gewoon de muziek zo hard vanaf 5 minuten voor half dat duidelijk is dat er niks meer gewerkt wordt dus dat ze er uit moeten, vandaag 17.34 uur stond ik buiten dus prima
[..]
wat heb ik gemist
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker
HC
[..]
[..]
5 kuub
[..]
juist
[..]
smakelijk
[..]
Patatge bent nie goed
#TeamFriet
[..]
dat is ook niet zo vreemd, het is ook een frietpan en een friettent en frietsaus en de rest is gewoon eigenwijs en stomquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee hoor ..hier is het friet.
Ik heb in een appgroep met mensen uit heel Nederland en België een empirisch onderzoekje gedaan
3,5:1 zegt friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |