Het is ook een rare @Fogelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!
Peoplepleaser gespot!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik zeg altijd patates frites
iederee blij![]()
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is goed om lief te zijn voor anderne
Peoplepleasen en daarmee jezelf vergeten is niet goed neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerd
owquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerd
Nee hoor. Friet zeggen ze in het zuiden, in het noorden is het gewoon patat. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!
Of ik het verdiend heb weet ik niet maar tijd is tijdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed bezig Har! Jij hebt ook weekend verdiept
Ik trek net een koude pater openquote:
Meestal gewoon de muziek zo hard vanaf 5 minuten voor half dat duidelijk is dat er niks meer gewerkt wordt dus dat ze er uit moeten, vandaag 17.34 uur stond ik buiten dus primaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ERUIT! Weekend! Wegwezen jullie!
wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]allemaal behulpzame mannen komen aangevlogen
Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
* Monsterkoekie kijkt onzeker en slikt zwaar overdreven zoals in films
5 kuubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag alleen nog maar nieuwe kleding als je nog niet aan je tax van 5 zit
juistquote:
smakelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben friet halen. Eindelijk
Al sinds maandag zin in
Patatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik zeg altijd patates frites
iederee blij![]()
huh hier is het 1716 nuquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of ik het verdiend heb weet ik niet maar tijd is tijd
[..]
Ik trek net een koude pater openproost
[..]
Meestal gewoon de muziek zo hard vanaf 5 minuten voor half dat duidelijk is dat er niks meer gewerkt wordt dus dat ze er uit moeten, vandaag 17.34 uur stond ik buiten dus prima
[..]
wat heb ik gemist
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker
HC
[..]
[..]
5 kuub
[..]
juist
[..]
smakelijk
[..]
Patatge bent nie goed
#TeamFriet
[..]
dat is ook niet zo vreemd, het is ook een frietpan en een friettent en frietsaus en de rest is gewoon eigenwijs en stomquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee hoor ..hier is het friet.
Ik heb in een appgroep met mensen uit heel Nederland en België een empirisch onderzoekje gedaan
3,5:1 zegt friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |