Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
yesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
oha jullie zaten alweer hier![]()
losse groene thee
ah groente thee is wel gezond!![]()
![]()
Nog meer tassen of sneakers gekocht?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
oh moet pakketje halen,
wil ik eigenlijk nu nit![]()
![]()
Nee, is bolke net als dezequote:![]()
Bolke en bolke schrijven altijd een gedichtje voor de winnaar en @Grrrrrrrr plaats hem dan hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
stapelsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog meer tassen of sneakers gekocht?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:19 schreef JustinK het volgende:
Ik ga zo ook ergens een slinger aan geven
♡♡♡♡![]()
Ben benieuwd naar het gedichtje voor @Speklap3000quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is bolke net als deze![]()
Bolke en bolke schrijven altijd een gedichtje voor de winnaar en @:Grrrrrrrr plaats hem dan hier![]()
![]()
Was het daar nog een beetje gezellig?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat ook nog in het oude topic![]()
ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het gedichtje voor @:Speklap3000♡♡♡♡![]()
Bolke (quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het gedichtje voor @:Speklap3000) voelt wel een grote verwantschap met Speklap.
:"Ja! Omdat ie zo'n dikbil is! Bwahahaha! TJILP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
whutquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb daarstraks per ongeluk de aars van de kat geaaid toen ik in bed lag♡♡♡♡![]()
Oh ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:29 schreef JustinK het volgende:
Hij leest het toch wel als je 'm tagt![]()
![]()
slapen of serie'
slapen of serie
slapen of serie
honger ook wel
of niet
of straks
slapen of serie
waarom zijn sommige mensen zo gemeen?
koud nog beetje
mm thee
chocola is ook lekker
slapen of serie♡♡♡♡![]()
Heb je een error?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
slapen of serie'
slapen of serie
slapen of serie
honger ook wel
of niet
of straks
slapen of serie
waarom zijn sommige mensen zo gemeen?
koud nog beetje
mm thee
chocola is ook lekker
slapen of serie![]()
dat boeit me nu echt pfffquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:29 schreef JustinK het volgende:
Hij leest het toch wel als je 'm tagt
ik moet punten makken
sonst fikken ze me weer![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
je moet me niet zo groot groeten
wanneer je me dann gern punt gunnt
Jij gaat zoveel met hem om dat je hem kunt overnemen.![]()
![]()
Ga je ze bundelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:37 schreef devzero het volgende:
Ik denk dat ik binnen een maand wel een hoop quotes verzameld zal hebben![]()
![]()
Denkt je kat daar ook zo over?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er zijn toch geen gemene mensen hier op het moment?![]()
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er zijn toch geen gemene mensen hier op het moment?
kan elk moment veranderen uiteraard
plus zoveel gemene mensen in de wereld
♡♡♡♡![]()
Maar klinkt vooral een beetje structuurloos dus laat me je helpen.quote:
Belangrijkste is even eten. Anders trek je het vanavond niet.
Daarna kijken of je nog even moet rusten. Is belangrijker dan serie.
Kun je morgen ook kijken.
Eten en slapen. Daarna mss serie.![]()
Ja klopt wel maar daar kun je niets aan doen. Is dus zonde om je daar zo druk over te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten nee
plus zoveel gemene mensen in de wereld![]()
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten nee
plus zoveel gemene mensen in de wereld
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
das wel een beetje gemeen jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?♡♡♡♡![]()
vind ik lastigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar daar kun je niets aan doen. Is dus zonde om je daar zo druk over te maken.♡♡♡♡![]()
Ligt eraan of het gemeend isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?![]()
![]()
Mhhh, dan ben ik gemene mensen en hebquote:nodig?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Scheer je weg naar het BDSM topicquote:
Yup merk het en dat is zonde want het haalt je neer terwijl je beter gewoon goede zin kunt hebben.quote:![]()
![]()
als iedereen het leuk vindt is het niet gemeen meerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, dan ben ik gemene mensen en hebnodig?
♡♡♡♡![]()
Dag gemene Monsterkoekiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoorde dat jullie gemene mensen zochten! Hier ben ik![]()
![]()
Sinds wanneer ben jij gemeen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoorde dat jullie gemene mensen zochten! Hier ben ikI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup merk het en dat is zonde want het haalt je neer terwijl je beter gewoon goede zin kunt hebben.
♡♡♡♡![]()
Gemeen koekie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoorde dat jullie gemene mensen zochten! Hier ben ik![]()
![]()
Das een knapperig amerikaans koekje met aan de buitenkant chocolade maar van binnen punaises ofzo?quote:![]()
Niet het proberen waardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das een knapperig amerikaans koekje met aan de buitenkant chocolade maar van binnen punaises ofzo?![]()
![]()
Mijn boekenreeks "De 5000 beste posts van haags kwartiertje" lag binnen een week bij de slegte voor 1 euroquote:![]()
![]()
gesmolten chocoladequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das een knapperig amerikaans koekje met aan de buitenkant chocolade maar van binnen punaises ofzo?♡♡♡♡![]()
Nu heb ik zin in patat jij gemene!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vraagteken patatje! Vraagteken!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn boekenreeks "De 5000 beste posts van haags kwartiertje" lag binnen een week bij de slegte voor 1 euro
♡♡♡♡![]()
Wel wat prijzig idd heb je geen e-book versie voor 0,25?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn boekenreeks "De 5000 beste posts van haags kwartiertje" lag binnen een week bij de slegte voor 1 euro![]()
ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat jij gemene!♡♡♡♡![]()
Knapperig van buiten, zacht van binnen. Is wel lekker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik doe me gewoon lekker knapperig voorI'm surrounded by morons!
Zoveel vragen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vraagteken patatje! Vraagteken!![]()
Milkaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag milka kopen. Kats vergeten..![]()
![]()
Ah, patat! Da's wel een idee voor vanavond misschien.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, patat! Da's wel een idee voor vanavond misschien.![]()
![]()
Tegenwoordig is de buitenkant ook wat zachtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Knapperig van buiten, zacht van binnen. Is wel lekker.![]()
![]()
ik heb milka gekochtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag milka kopen. Kats vergeten..
soort cakejes
♡♡♡♡![]()
Één gekke JustinK kan meer vragen dan tien Monsterkoekies kunnen beantwoorden!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vertel patatje welke vragen heb je!![]()
* Fogel streelt koekie om het te checkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de buitenkant ook wat zachtI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, patat! Da's wel een idee voor vanavond misschien.
♡♡♡♡![]()
Wil ook...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb milka gekocht
soort cakejes![]()
![]()
Ow. Het was niet de bedoeling om je de ogen uit te prikken hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geniet er van. Ik mag niet van mezelf.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ow ja ik blijf eigenlijk alleen voor de chocoladequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb milka gekocht
soort cakejesde andere producten maken mij minder gelukkig
![]()
Weet ik welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Het was niet de bedoeling om je de ogen uit te prikken hoor.![]()
![]()
Ik moet nog naar de supermarkt. Misschien een pizza die in de bonus is. Even kijken zodirect.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik moet eigenlijk ook nog denk ik of niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat zal je tegenvallen vriend. Koekies hebben namelijk alle tijd van de wereld momenteelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één gekke JustinK kan meer vragen dan tien Monsterkoekies kunnen beantwoorden!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel streelt koekie om het te checkenen?
![]()
Ohhh, de verkeerde post gepakt voor de quote. 🙈quote:
Ik ben er echt niet bij vandaag. Op werk ook, de ene fout na de andere...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nog niet helemaal geconcludeerd.quote:
Wel blij dat je weer terug op FOK! bent
deze waren nieuwquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ja ik blijf eigenlijk alleen voor de chocoladede andere producten maken mij minder gelukkig
en cake
en room
en iets met cake
en CAKE!
♡♡♡♡![]()
Mag het is immers vrijdag. Beter ga je gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh, de verkeerde post gepakt voor de quote. 🙈
Ik ben er echt niet bij vandaag. Op werk ook, de ene fout na de andere...![]()
Een cake is best lekker. Of een heerlijke gevulde koek.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze waren nieuw
en cake
en room
en iets met cake
en CAKE!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nu wil ik een foto.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze waren nieuw
en cake
en room
en iets met cake
en CAKE!![]()
oepsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh, de verkeerde post gepakt voor de quote. 🙈
Ik ben er echt niet bij vandaag. Op werk ook, de ene fout na de andere...
hopelijk geen ernstige fouten?
wil je een cakeje en thee?♡♡♡♡![]()
Jaaa maar wel wat gereguleerderquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog niet helemaal geconcludeerd.
Wel blij dat je weer terug op FOK! bent![]()
Beter gereguleerd dan nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaaa maar wel wat gereguleerder
Ist wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
https://www.coop.ch/en/fo(...)r-5-x-37-g/p/4965588![]()
Nee, niet heel ernstig gelukkig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oeps
hopelijk geen ernstige fouten?
wil je een cakeje en thee?
Oja, thee en cake, heerlijk.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee patatje die zijn oud en daar zit geen room in![]()
![]()
*geeft thee en cakejes aan*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet heel ernstig gelukkig.
Oja, thee en cake, heerlijk.♡♡♡♡![]()
Flink bed dan of niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben al een uur bezig om mijn bed weer op te maken![]()
waarom weer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben al een uur bezig om mijn bed weer op te maken♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geeft niet ik vind je toch wel lekker![]()
![]()
poh das een moeilijke schaalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa maar. Ist wat? Welk cijfer op een schaal van 1 niet te hachelen tot 5 euforie ?
een 3.8-4.2?♡♡♡♡![]()
Oke dus ik moet hem wel testenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
poh das een moeilijke schaal
een 3.8-4.2?![]()
asl je van cake houdtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oke dus ik moet hem wel testen♡♡♡♡![]()
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:11 schreef JustinK het volgende:
Ik cake even niet en het gaat weer over cake
Werkplek
(zelfst. naamw.)
wat dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb ook weer een raar gevoel in mijn buik niet te doen.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb ook weer een raar gevoel in mijn buik niet te doen.hoe komt dat?
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb ook weer een raar gevoel in mijn buik niet te doen.![]()
![]()
![]()
klinkt als een vervelend gevoelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alsof er heel veel lucht in zit maar niet in mijn maag ofzo. Maar links onder mijn ribbenkast♡♡♡♡![]()
Net zo irritant als dat gat in mijn hand dat maar niet dichtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klinkt als een vervelend gevoel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net zo irritant als dat gat in mijn hand dat maar niet dicht![]()
![]()
Ja wacht het weekend wel even afquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het blijft even naar de dokter?![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net zo irritant als dat gat in mijn hand dat maar niet dicht
quote:de helft weet ik al niet meer maar afgelopen maand voor 300 euro aan meuk via internet besteld.. Moet echt iemand hebben die mij afentoe streng toespreekt.
![]()
DIT KAN DUS ECHT NIET HE KOEKIE!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]de helft weet ik al niet meer maar afgelopen maand voor 300 euro aan meuk via internet besteld.. Moet echt iemand hebben die mij afentoe streng toespreekt.
![]()
![]()
![]()
Zoiets?![]()
![]()
Ja en dan even met een liniaal op mijn vingers mept ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
DIT KAN DUS ECHT NIET HE KOEKIE!!!![]()
![]()
![]()
Zoiets?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en dan even met een liniaal op mijn vingers mept ofzo![]()
![]()
Wat voor iets lekkers heb je gekookt? En smakelijk eten!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
blij dat ik gisteren had gekookt voor 2 dagen![]()
Goed bezig Har! Jij hebt ook weekend verdieptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:26 schreef Harrie het volgende:
nog 5 minuten en dan ga ik iedereen hier het pand uit sturen![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en dan even met een liniaal op mijn vingers mept ofzo♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:26 schreef Harrie het volgende:
nog 5 minuten en dan ga ik iedereen hier het pand uit sturen![]()
![]()
Oh, dat kan hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]de helft weet ik al niet meer maar afgelopen maand voor 300 euro aan meuk via internet besteld.. Moet echt iemand hebben die mij afentoe streng toespreekt.
![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
bloemkool ovenschotelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat voor iets lekkers heb je gekookt? En smakelijk eten!♡♡♡♡![]()
ERUIT! Weekend! Wegwezen jullie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:26 schreef Harrie het volgende:
nog 5 minuten en dan ga ik iedereen hier het pand uit sturenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Goed om te weten, we moeten @JustinK en @gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen
♡♡♡♡![]()
nee gewoon zellufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die van dat verspakket van appie?♡♡♡♡![]()
Jazeker, altijd bereid om te helpen. Iemand eens zeer streng toespreken is geen probleem.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]allemaal behulpzame mannen komen aangevlogen
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja maar wel in ruil voor een koekie uiteraardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Zo is dat. "voor jullie bestwil".quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Goed om te weten, we moeten @:JustinK en @:Gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Gewoon alles terugsturenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik een week geleden moeten wetehn![]()
![]()
Nou, "vanaf nu..."quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik een week geleden moeten wetehn
Werkplek
(zelfst. naamw.)
ehhh, oei.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Toestemming vragen schriftelijk en in drievoud met een reactietermijn van 6 wekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Goed om te weten, we moeten @:JustinK en @:Gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen![]()
Nokiaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
de serie die ik kijk is zo oud dat de hoofdpersoon een Nokia heeft![]()
![]()
dat geldt dan alleen voor jouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toestemming vragen schriftelijk en in drievoud met een reactietermijn van 6 weken
♡♡♡♡![]()
Geweldige dingen waren dat....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, altijd bereid om te helpen. Iemand eens zeer streng toespreken is geen probleem.![]()
![]()
Knul ik heb een hele zak Nutella koekjes voor jou!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar wel in ruil voor een koekie uiteraard![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat geldt dan alleen voor jouHC laat je me nu al in de steek?!
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Knul ik heb een hele zak Nutella koekjes voor jou!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?![]()
![]()
![]()
Ik weet zeker dat je echt wel luistert dan...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
ja dat stukje is puur voor jouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]HC laat je me nu al in de steek?!
♡♡♡♡![]()
Ow * Monsterkoekie kijkt sipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat stukje is puur voor jou
![]()
*geeft koekje*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow * Monsterkoekie kijkt sip♡♡♡♡![]()
quote:* Monsterkoekie kijkt onzeker en slikt zwaar overdreven zoals in filmsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je echt wel luistert dan...![]()
![]()
Bij dezen een aanvraag. Een nieuw jurkje want leuke zomerse printjes! Dit weekend 20% korting dus praktisch gratis! Mag het?
@gebrokenglas en patatje![]()
Ja hoor, verwen jezelf een keer...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij dezen een aanvraag. Een nieuw jurkje want leuke zomerse printjes! Dit weekend 20% korting dus praktisch gratis! Mag het?
Werkplek
(zelfst. naamw.)
En dat zeg je nu pas?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mensje hoorgeen echt koekje van deeg
![]()
![]()
NEE!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:gebrokenglas en patatje![]()
![]()
Ja maar dan zie ik 2 printjes en kan ik niet kiezen dus dan bestel ik ze alle 2..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, verwen jezelf een keer...![]()
NEE, GEWOON NEEquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik 2 printjes en kan ik niet kiezen dus dan bestel ik ze alle 2..![]()
![]()
![]()
Verschillende kleuren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik 2 printjes en kan ik niet kiezen dus dan bestel ik ze alle 2..Werkplek
(zelfst. naamw.)
Stiekem misschien welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel door had![]()
![]()
Je mag alleen nog maar nieuwe kleding als je nog niet aan je tax van 5 zitTrotste mama van Ambar
5 wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag alleen nog maar nieuwe kleding als je nog niet aan je tax van 5 zit![]()
5 kledingstukken?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag alleen nog maar nieuwe kleding als je nog niet aan je tax van 5 zit
5K aan kleding gespendeerd?
5 winkels leeggekocht?![]()
Ik ga dan voor die laatstequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
5 kledingstukken?
5K aan kleding gespendeerd?
5 winkels leeggekocht?![]()
Nou ik bestel alles online en altijd bij dezelfde 3 winkels dus dan kan ik toch eindeloos kopen?quote:![]()
![]()
Hmmz..... hier gaat iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik bestel alles online en altijd bij dezelfde 3 winkels dus dan kan ik toch eindeloos kopen?![]()
![]()
Tsja ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz..... hier gaat iets niet helemaal goedWerkplek
(zelfst. naamw.)
Jaaaaa wiekentOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, gelukkig wel.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mijn handen zitten vol met primer.
Stom werk heb ik ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je mag van mij wel een 6e als je het niet doorverteltquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Holymoly jij bent wel echt streng![]()
![]()
Is nog wat onderhandelingsruimte? Dat ik wekelijks verse koekjes voor je bak en dat jij dan alles goed vindt?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een 6e als je het niet doorvertelt![]()
Ik kom niet eens aan6 nieuwe kledingstukken per jaar.
Of ja als je strings, bus en sokken meetelt welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd toe...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is nog wat onderhandelingsruimte? Dat ik wekelijks verse koekjes voor je bak en dat jij dan alles goed vindt?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nee dat telt niet! Ik heb die tax al gehaaldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kom niet eens aan6 nieuwe kledingstukken per jaar.
Of ja als je strings, bus en sokken meetelt wel![]()
![]()
Ik ben friet halen. Eindelijk
Al sinds maandag zin inOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, patat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Al sinds maandag zin inWerkplek
(zelfst. naamw.)
Kom ik jou ook koekjes brengen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd toe...![]()
Hier zie ik wel wat onderhandelingsruimtequote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is nog wat onderhandelingsruimte? Dat ik wekelijks verse koekjes voor je bak en dat jij dan alles goed vindt?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kom ik jou ook koekjes brengen!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik ben passief agressief. Maar wat ik meer bedoel is dat we hier patat zeggen, en geen friet...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze passief agressieve reactie 🤣❤Werkplek
(zelfst. naamw.)
Niet als je me een koekie geeftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga jij nou weer moeilijk doen?!![]()
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben passief agressief. Maar wat ik meer bedoel is dat we hier patat zeggen, en geen friet...![]()
Het is ook een rare @Fogelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!![]()
![]()
Peoplepleaser gespot!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik zeg altijd patates frites
iederee blij![]()
![]()
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is goed om lief te zijn voor anderne![]()
![]()
Nee hoor ..hier is het friet.
Ik heb in een appgroep met mensen uit heel Nederland en België een empirisch onderzoekje gedaan
3,5:1 zegt frietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Peoplepleasen en daarmee jezelf vergeten is niet goed neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerdTrotste mama van Ambar
owquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Peoplepleasen is niet goed heb ik van de week geleerd♡♡♡♡![]()
Nee hoor. Friet zeggen ze in het zuiden, in het noorden is het gewoon patat. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!
Beide is op zich goed.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Of ik het verdiend heb weet ik niet maar tijd is tijdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed bezig Har! Jij hebt ook weekend verdieptIk trek net een koude pater openquote:proost
Meestal gewoon de muziek zo hard vanaf 5 minuten voor half dat duidelijk is dat er niks meer gewerkt wordt dus dat ze er uit moeten, vandaag 17.34 uur stond ik buiten dus primaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ERUIT! Weekend! Wegwezen jullie!wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:
HCquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
* Monsterkoekie kijkt onzeker en slikt zwaar overdreven zoals in films
5 kuubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag alleen nog maar nieuwe kleding als je nog niet aan je tax van 5 zitjuistquote:smakelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Al sinds maandag zin inPatatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!ge bent nie goed
#TeamFriet
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
ik zeg altijd patates frites
iederee blij![]()
![]()
![]()
huh hier is het 1716 nuquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of ik het verdiend heb weet ik niet maar tijd is tijd
[..]
Ik trek net een koude pater openproost
[..]
Meestal gewoon de muziek zo hard vanaf 5 minuten voor half dat duidelijk is dat er niks meer gewerkt wordt dus dat ze er uit moeten, vandaag 17.34 uur stond ik buiten dus prima
[..]
wat heb ik gemist
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker
HC
[..]
[..]
5 kuub
[..]
juist
[..]
smakelijk
[..]
Patatge bent nie goed
#TeamFriet
[..]
♡♡♡♡![]()
dat is ook niet zo vreemd, het is ook een frietpan en een friettent en frietsaus en de rest is gewoon eigenwijs en stomquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee hoor ..hier is het friet.
Ik heb in een appgroep met mensen uit heel Nederland en België een empirisch onderzoekje gedaan
3,5:1 zegt friet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: