Wil ook...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb milka gekocht
soort cakejes
Ow. Het was niet de bedoeling om je de ogen uit te prikken hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geniet er van. Ik mag niet van mezelf.
Ow ja ik blijf eigenlijk alleen voor de chocoladequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb milka gekocht
soort cakejes
Weet ik welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Het was niet de bedoeling om je de ogen uit te prikken hoor.
Ik moet nog naar de supermarkt. Misschien een pizza die in de bonus is. Even kijken zodirect.quote:
Dat zal je tegenvallen vriend. Koekies hebben namelijk alle tijd van de wereld momenteelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één gekke JustinK kan meer vragen dan tien Monsterkoekies kunnen beantwoorden!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel streelt koekie om het te checken
Ohhh, de verkeerde post gepakt voor de quote. 🙈quote:
Nog niet helemaal geconcludeerd.quote:
deze waren nieuwquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ja ik blijf eigenlijk alleen voor de chocoladede andere producten maken mij minder gelukkig
Mag het is immers vrijdag. Beter ga je gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh, de verkeerde post gepakt voor de quote. 🙈
Ik ben er echt niet bij vandaag. Op werk ook, de ene fout na de andere...
Een cake is best lekker. Of een heerlijke gevulde koek.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze waren nieuw
en cake
en room
en iets met cake
en CAKE!
Nu wil ik een foto.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze waren nieuw
en cake
en room
en iets met cake
en CAKE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |