ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er zijn toch geen gemene mensen hier op het moment?
Maar klinkt vooral een beetje structuurloos dus laat me je helpen.quote:
Ja klopt wel maar daar kun je niets aan doen. Is dus zonde om je daar zo druk over te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten nee
kan elk moment veranderen uiteraard
plus zoveel gemene mensen in de wereld
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten nee
kan elk moment veranderen uiteraard
plus zoveel gemene mensen in de wereld
das wel een beetje gemeen jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?
vind ik lastigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar daar kun je niets aan doen. Is dus zonde om je daar zo druk over te maken.
Ligt eraan of het gemeend isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?
Mhhh, dan ben ik gemene mensen en hebquote:
Scheer je weg naar het BDSM topicquote:
Yup merk het en dat is zonde want het haalt je neer terwijl je beter gewoon goede zin kunt hebben.quote:
als iedereen het leuk vindt is het niet gemeen meerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, dan ben ik gemene mensen en hebnodig?
Dag gemene Monsterkoekiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoorde dat jullie gemene mensen zochten! Hier ben ik
Sinds wanneer ben jij gemeen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup merk het en dat is zonde want het haalt je neer terwijl je beter gewoon goede zin kunt hebben.
Gemeen koekie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Das een knapperig amerikaans koekje met aan de buitenkant chocolade maar van binnen punaises ofzo?quote:
Niet het proberen waardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das een knapperig amerikaans koekje met aan de buitenkant chocolade maar van binnen punaises ofzo?
Mijn boekenreeks "De 5000 beste posts van haags kwartiertje" lag binnen een week bij de slegte voor 1 euroquote:
gesmolten chocoladequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das een knapperig amerikaans koekje met aan de buitenkant chocolade maar van binnen punaises ofzo?
Nu heb ik zin in patat jij gemene!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vraagteken patatje! Vraagteken!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn boekenreeks "De 5000 beste posts van haags kwartiertje" lag binnen een week bij de slegte voor 1 euro
Wel wat prijzig idd heb je geen e-book versie voor 0,25?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn boekenreeks "De 5000 beste posts van haags kwartiertje" lag binnen een week bij de slegte voor 1 euro
ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat jij gemene!
Knapperig van buiten, zacht van binnen. Is wel lekker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik doe me gewoon lekker knapperig voor
Zoveel vragen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vraagteken patatje! Vraagteken!
Milkaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag milka kopen. Kats vergeten..
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, patat! Da's wel een idee voor vanavond misschien.
Tegenwoordig is de buitenkant ook wat zachtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Knapperig van buiten, zacht van binnen. Is wel lekker.
ik heb milka gekochtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag milka kopen. Kats vergeten..
Één gekke JustinK kan meer vragen dan tien Monsterkoekies kunnen beantwoorden!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vertel patatje welke vragen heb je!
* Fogel streelt koekie om het te checkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de buitenkant ook wat zacht
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, patat! Da's wel een idee voor vanavond misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |