ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er zijn toch geen gemene mensen hier op het moment?
Maar klinkt vooral een beetje structuurloos dus laat me je helpen.quote:
Ja klopt wel maar daar kun je niets aan doen. Is dus zonde om je daar zo druk over te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten nee
kan elk moment veranderen uiteraard
plus zoveel gemene mensen in de wereld
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie nu, as we speak, even geen gemene mensen posten nee
kan elk moment veranderen uiteraard
plus zoveel gemene mensen in de wereld
das wel een beetje gemeen jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?
vind ik lastigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar daar kun je niets aan doen. Is dus zonde om je daar zo druk over te maken.
Ligt eraan of het gemeend isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het gemeen om gemene mensen dit toe te wensen?
Mhhh, dan ben ik gemene mensen en hebquote:
Scheer je weg naar het BDSM topicquote:
Yup merk het en dat is zonde want het haalt je neer terwijl je beter gewoon goede zin kunt hebben.quote:
als iedereen het leuk vindt is het niet gemeen meerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, dan ben ik gemene mensen en hebnodig?
Dag gemene Monsterkoekiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoorde dat jullie gemene mensen zochten! Hier ben ik
Sinds wanneer ben jij gemeen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup merk het en dat is zonde want het haalt je neer terwijl je beter gewoon goede zin kunt hebben.
Gemeen koekie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |