nee gewoon zellufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die van dat verspakket van appie?
Jazeker, altijd bereid om te helpen. Iemand eens zeer streng toespreken is geen probleem.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]allemaal behulpzame mannen komen aangevlogen
Ja maar wel in ruil voor een koekie uiteraardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]allemaal behulpzame mannen komen aangevlogen
Zo is dat. "voor jullie bestwil".quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Goed om te weten, we moeten @:JustinK en @:Gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen
Gewoon alles terugsturenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik een week geleden moeten wetehn
Nou, "vanaf nu..."quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik een week geleden moeten wetehn
ehhh, oei.quote:
Toestemming vragen schriftelijk en in drievoud met een reactietermijn van 6 wekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Goed om te weten, we moeten @:JustinK en @:Gebrokenglas eerst een berichtje sturen om ons tegen te houden, voordat we stapels tassen en schoenen kopen
Nokiaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
de serie die ik kijk is zo oud dat de hoofdpersoon een Nokia heeft
dat geldt dan alleen voor jouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toestemming vragen schriftelijk en in drievoud met een reactietermijn van 6 weken
Geweldige dingen waren dat....quote:
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, altijd bereid om te helpen. Iemand eens zeer streng toespreken is geen probleem.
Knul ik heb een hele zak Nutella koekjes voor jou!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar wel in ruil voor een koekie uiteraard
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat geldt dan alleen voor jou
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Knul ik heb een hele zak Nutella koekjes voor jou!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?
Ik weet zeker dat je echt wel luistert dan...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat als HC en ik dan niet luisteren?
ja dat stukje is puur voor jouquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]HC laat je me nu al in de steek?!
Ow * Monsterkoekie kijkt sipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat stukje is puur voor jou
*geeft koekje*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow * Monsterkoekie kijkt sip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |