Soms. Heeeeel soms ben ik datquote:
Gaan we niet op date?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha nee
maar niks om aan te trekken
vind ik
Nee, dan ben ik altijd liefquote:
Keek even naar de punten. Je hebt goed gescoord. Je hebt dev bijna ingehaald.quote:
Ja totdat ie weer ff een nachtje zich kwaad maaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keek even naar de punten. Je hebt goed gescoord. Je hebt dev bijna ingehaald.
Ja die nachten zijn niet voorspelbaar meer. Ik zag dat ik toch nog op 4 sta ondanks en nog best een redelijke voorsprong. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja totdat ie weer ff een nachtje zich kwaad maakt
Waarom ben je eigenlijk niet zichtbaar in die lijst? Had dat niet helemaal meegekregen..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die nachten zijn niet voorspelbaar meer. Ik zag dat ik toch nog op 4 sta ondanks en nog best een redelijke voorsprong. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Omdat ik te vaak won heb ik mij kwa punten uit de lijst laten halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet zichtbaar in die lijst? Had dat niet helemaal meegekregen..
Je kan ook gewoon minder bolkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik te vaak won heb ik mij kwa punten uit de lijst laten halen.
Kan maar dat werkte niet. Deze drie maanden was het waarschijnlijk wel gelukt omdat ik er minder ben omdat het op het BB forum best druk is.quote:
Ik juich om iedereen die een ander inhaalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd heel veel bij hem. Juist om een reactie uit te lokken. Of om users die net onder hem staan toe te juichen om hem in te halen.
Nee vanavond gaan we hardcore tanzenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee vanavond gaan we hardcore tanzen
Alles goed?quote:
Viele Deutsche leute daquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee vanavond gaan we hardcore tanzen
Die ogenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
Zo even lekker een frisse neus gehaald![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |