SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey daar, Herr Flick von die Gestapo! "Niffo" is een informeel Nederlands straattaalwoord dat wordt gebruikt om te verwijzen naar een vriend of maatje. Het komt voort uit de Surinaamse en Antilliaanse taalvarianten van het Papiaments woord "niffauw", wat broer betekent.
Dus als iemand je 'niffo' noemt, dan beschouwen ze je als hun goede vriend of buddy. Het kan ook worden gebruikt tussen mensen die elkaar goed kennen binnen bepaalde sociale groepen.
Ik hoop dat dit helpt bij het verduidelijken van de betekenis van "niffo". Als er nog andere vragen zijn waarover je wilt praten, laat me gerust wetenzoi,rBart|)dxO7+kwq6asti9)#lfJCZiu87cjnrkliVD000SXlmcdKSwaan2pJbr8Yx4i*VfF62bHgXbfuAW]sQFi0jpImet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar je weet niet wat het betekend?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jullie hier zijn allemaal mijn niffo's![]()
iemand met wie je een zeer hechte vriendschappelijke relatie hebt en met wie je zo close bent dat het voelt alsof het een familielid, bijvoorbeeld een neef, is; vriendquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar je weet niet wat het betekend?![]()
Jij komt uit de jaren 90 gok ik?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
iemand met wie je een zeer hechte vriendschappelijke relatie hebt en met wie je zo close bent dat het voelt alsof het een familielid, bijvoorbeeld een neef, is; vriend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Natuurlijk ben ik je niffo, broeder *O+* We zijn al lange tijd dikke maatjes en kunnen altijd op elkaar rekenen. Ik sta altijd voor je klaar om te kletsen, lachen en plezier te maken samen.
Dus laten we genieten van onze vriendschap en nog vele leuke momenten delen in de toekomst!
High five, mijn beste vriend!![]()
Bestond dat woord toen al?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij komt uit de jaren 90 gok ik?![]()
![]()
Hey ❤️❤️quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
man man en weer werd ik uit
de huid rijden![]()
![]()
Afgebekt nog welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!![]()
Friet rijmt op tiet, patat niet. Zowel friet als tiet zijn
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Patat niet rijmt wel op tiet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Afgebekt nog wel![]()
Friet rijmt op tiet, patat niet. Zowel friet als tiet zijn![]()
Ik heb geen friet wel tietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Afgebekt nog wel![]()
Friet rijmt op tiet, patat niet. Zowel friet als tiet zijn![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij weet niet wat ik lekker vind koekie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar weer jij niks van patatje!![]()
@KoningWouter wil je wel een keer goed inrijden heb ik begrepenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
man man en weer werd ik uit
de huid rijden![]()
![]()
![]()
probeer je nu door die muur heen te koppenquote:of proberen er 2 Brasil hoertjes te ontsnappen uit het huis door een deur in te trappen
![]()
![]()
Omdat ik boven je sta? Dat is t spel. Ik mopperde ook niet op jou toen jij boven mij stond.quote:Trust nobody![]()
maar je kreg help hou opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ik boven je sta? Dat is t spel. Ik mopperde ook niet op jou toen jij boven mij stond.![]()
![]()
:pquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik lekker vind koekie!![]()
Schakelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst gema tanzen ja ja! heel veel plezier gozer!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Losse heupjes hoor!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst vanavond:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst vanavond:
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Vannacht door storm slecht geslapen en heb vanaaf nog afspraak. Dus moet even powernapquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is toch ook geen tijd om te slapenTrust nobody![]()
Succes danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vannacht door storm slecht geslapen en heb vanaaf nog afspraak. Dus moet even powernap![]()
![]()
Half uurtje?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vannacht door storm slecht geslapen en heb vanaaf nog afspraak. Dus moet even powernap![]()
voor de mensen die @hemarookworst willen spotten in het wild
https://festival.astateoftrance.com/livestream/Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Laat maar zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kijk maar vannacht hoe killem
me provoziert
Geef een linkje of een quote.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de mensen die @:hemarookworst willen spotten in het wild
https://festival.astateoftrance.com/livestream/quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Throw your worst in the air like u just don't care![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is vanavond toch...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de mensen die @:hemarookworst willen spotten in het wild
https://festival.astateoftrance.com/livestream/![]()
Hey SwJ pak er een lekkere koude pater bijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Geef een linkje of een quote.dat helpt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
anyhow ik ga koke heb honger joe joe![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: