Dat is mijn ervaring nietquote:
*geeft knuffel en comfort food*quote:
Leer mij vrouwen kennenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.![]()
Gehehe denk dat het niet zo gaat, maar het is een leuk idee
haha ja nouja mss heb je wel gelijk hoorquote:
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*geeft knuffel en comfort food*
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoeg
Andere koppiequote:
Hoi Stiffler.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op mensen, iedereen weet dat als je zegt:"Ik ben de bolkmeister van afgelopen maand!" dat ze massaal in katzwijm vallen. Dat is geen geheim.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
eentje die hij slecht gekopieerd heeft
Je was er toen nog nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat jij hebt gewonnen doet wel wat met mij hoor
The Stifmeisterquote:
Dan liever een extra knuffelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdip
Geen probleem! *SQUEEEZE!*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zou doen met volle overtuigingquote:
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!
Knufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zuigen we wel op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |