SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul,geen Russische mokkels in de OP please. Er zijn sancties
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zou rakenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OP~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Daar kan een zak overheenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OP![]()
![]()
Is van de babeverzameling van @Danny op vrijdagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OP
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-meer-dan-71-miljoen
[..]![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lijken wel,poppenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het sowieso niet zo op die modelletjes.quote:
Ik ga voor PUUR~FEYENOORD~
O ja hoor. Vind het net plastic poppen lijken zit niets menselijks aan. Geen rimpeltje geen oneffenheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:56 schreef Paul het volgende:
[..]
zo praat je niet over de babes van DannyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij mag hij morgen pas weer naar Wilma 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik ook eigenlijk, snap ook niet, sterker krijg er niet eens een harde van.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op die modelletjes.
Ik ga voor PUUR
TIis te gemaakt enzo voor de foto.... leuk ja toen ik 13 was.
Let op andere dingen eigenlijk meer nu)
Do what you love, love what you do!![]()
Dit is niet de Camslet SC
Dit is de Liefde SC
Waar let je zoal op?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook eigenlijk, snap ook niet, sterker krijg er niet eens een harde van.
TIis te gemaakt enzo voor de foto.... leuk ja toen ik 13 was.
Let op andere dingen eigenlijk meer nu)
~FEYENOORD~
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor. Vind het net plastic poppen lijken zit niets menselijks aan. Geen rimpeltje geen oneffenheid.Mode tijdschriften bewerken fotos van modellen al jaren en de meest standaard filters verwijderen ieder willekeurig puisje of rimpeltje, dus natuurlijk lijken dat soort plaatjes op plastic poppen.
![]()
Lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor horror films jij kijkt, maar lijken zien er toch iets anders uit
Eerste verliezerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2de~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2de
Misschien toch eens like 4 like vergelijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor horror films jij kijkt, maar lijken zien er toch iets anders uit![]()
![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2de![]()
![]()
Ga je niet meer posten dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2deWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben nooit verder gekomen dan P3, ik heb geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verliezen van @:Speklap3000 is nooit een schande!~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verliezen van @:Speklap3000 is nooit een schande!
Toch niet verkeerd dan 2e worden voor een rookiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan P3, ik heb geen recht van spreken.![]()
![]()
Niks mis mee ouwe reusquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch niet verkeerd dan 2e worden voor een rookie
~FEYENOORD~
Maart duurt nog een weekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik post in het weekend amper, gewoon omdat ik andere dingen doe.~FEYENOORD~
Ik ben het ook rustig aan aan 't doen, dat helpt Justin ookmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zal dit niet vergetenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben het ook rustig aan aan 't doen, dat helpt Justin ook![]()
![]()
Vooral dev bedanken hoor, onze nachtmachinequote:
Ik heb deze maand redelijk wat punten gehaald omdat het 's nachts zo rustig is. Ik heb er amper moeite voor gedaan, dus #3 is ook goedquote:![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb deze maand redelijk wat punten gehaald omdat het 's nachts zo rustig is. Ik heb er amper moeite voor gedaan, dus #3 is ook goed~FEYENOORD~
I know, maar dat is het spel. Mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben het ook rustig aan aan 't doen, dat helpt Justin ook![]()
Had het sowieso rustiger aangedaan, ongeacht wie 3e stond. Was wel goed zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
I know, maar dat is het spel. Mij hoor je niet klagen
devquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vooral dev bedanken hoor, onze nachtmachine![]()
![]()
ik weet wel dat julie samenwerkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben het ook rustig aan aan 't doen, dat helpt Justin ook
hoezo moet het op deze art?
vollconjos![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
ik weet wel dat julie samenwerken
vollconjos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
ik weet wel dat julie samenwerken
vollconjos![]()
Succes makkerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
maar ik moet nog iets afmaken voor mijn laatste vergadering over 40 minuten![]()
![]()
@Speklap3000 had hem vandaag al Spreuk van de dag door: Speklap3000quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
Ik heb vandaag geen spreuk van de dag @:PaulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En wat voor één weerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speklap3000 had hem vandaag al Spreuk van de dag door: Speklap3000![]()
![]()
ha, hmmms tis lastig te omschrijven, niet dat het dikke tieten zijn iig.quote:
Meer blik ofzo en of het een foto is die normaal is gemaakt of helemaal in scene gezet.Do what you love, love what you do!![]()
Zo'n geile blik met zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ha, hmmms tis lastig te omschrijven, niet dat het dikke tieten zijn iig.
Meer blik ofzo en of het een foto is die normaal is gemaakt of helemaal in scene gezet.![]()
![]()
Je bent gewoon realistisch dus, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ha, hmmms tis lastig te omschrijven, niet dat het dikke tieten zijn iig.
Meer blik ofzo en of het een foto is die normaal is gemaakt of helemaal in scene gezet.
~FEYENOORD~
doe er maar eens een paartje en zal ik zeggen welke ik denk leuk of nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo'n geile blik met zaadvragende ogen?
Nee ik kom hier voor de goede gesprekken en onorthodoxe meningen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
doe er maar eens een paartje en zal ik zeggen welke ik denk leuk of niet![]()
Wel nog binnen hengelen hè!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had het sowieso rustiger aangedaan, ongeacht wie 3e stond. Was wel goed zo"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolke & Bolke hebben zich afgelopen week alweer uitgesloofd op een hoogstaand poëtisch meesterwerk?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hou het in de gatenquote:
Maar 2000 punten voorsprong met nog 5/6 dagen te gaan voelt redelijk safe haha.
Maar ik blijf lurken
Je moet natuurlijk wel immer paraat staan om je uitgesproken, ongezouten en onorthodoxe mening te verspreiden wanneer de situatie dat vraagtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten
Maar ik blijf lurken![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je handquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten
Maar ik blijf lurken![]()
![]()
Zich vol zitten proppen met gras, hooi, noten en zaden jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolke & Bolke hebben zich afgelopen week alweer uitgesloofd op een hoogstaand poëtisch meesterwerk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4381 / +30 / +9 / 7055 / 8244
2. devzero / 2275 / +162 / +86 / 873 / 1369
3. JustinK / 2218 / +131 / +128 / 3995 / 5098
4. HappyCharly / 909 / +50 / +89 / 2658 / 3176
5. mario390 / 883 / +50 / +46 / 413 / 782
6. Mickytjuh / 802 / +6 / +1 / 1409 / 1797
7. KoningWouter / 755 / +19 / +48 / 1045 / 1323
8. Harrie / 712 / +63 / +14 / 1097 / 1476
9. KillemWieft / 664 / +20 / +30 / 208 / 371
10. DerRabbit / 435 / +13 / +20 / 882 / 1057
11. hemarookworst / 384 / +15 / +31 / 777 / 1060
12. Paul / 337 / +5 / +4 / 1293 / 1594
13. kree / 312 / +54 / +2 / 600 / 770
14. aloa / 311 / +72 / +46 / 1409 / 1591
15. Rob / 297 / +9 / +18 / 285 / 392
16. ieniminimuis / 268 / +17 / +30 / 600 / 753
17. DJMO / 231 / +2 / +14 / 237 / 345
18. Mazikeen / 230 / +8 / +0 / 666 / 783
19. Grrrrrrrr / 206 / +0 / +3 / 180 / 249
20. Shii / 181 / +3 / +2 / 317 / 422SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Correct.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel immer paraat staan om je uitgesproken, ongezouten en onorthodoxe mening te verspreiden wanneer de situatie dat vraagt![]()
Ik zou het dan wel beetje rustig aan doen met de paters, voor je het weet verwar je in welke hand je wat hebt zittenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je hand
Nee moet werkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je handmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je hand"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
U spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het dan wel beetje rustig aan doen met de paters, voor je het weet verwar je in welke hand je wat hebt zitten![]()
![]()
Ik ben zo ontzettend moe trouwens
Wordt ie dan paars?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.![]()
Voor je het weet heb je je bier geschud en zit je aan je pik te zuigenquote:![]()
Je moet een beetje goed voor je pener zorgen. Niet allemaal onbeschermd rond laten bungelen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het proberen waardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je je bier geschud en zit je aan je pik te zuigen![]()
![]()
![]()
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpenquote:
Ja dat verwacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen![]()
![]()
Als je wint, heb je vrienden!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Koekster!quote:
Mwoh, z'n gangetjequote:![]()
Bij u?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen
Jij bent gewoon vies jaloers op zijn aanstaande statusquote:
Ik ben spek, bolk en famous
Bitches zitten aan m'n penis
Is echt zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou als het ook echt zo was..... LOL mss![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben spek, bolk en famous
Bitches zitten aan m'n penis
Krijg die een vuurrood koppiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.quote:![]()
Gehehe denk dat het niet zo gaat, maar het is een leuk idee
Dat is mijn ervaring nietquote:
*geeft knuffel en comfort food*quote:
Leer mij vrouwen kennenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.![]()
Gehehe denk dat het niet zo gaat, maar het is een leuk idee![]()
![]()
haha ja nouja mss heb je wel gelijk hoorquote:. Het zou me niks verbazen opzich.
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*geeft knuffel en comfort food*![]()
Kom op mensen, iedereen weet dat als je zegt:"Ik ben de bolkmeister van afgelopen maand!" dat ze massaal in katzwijm vallen. Dat is geen geheim."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoeg
Andere koppiequote:
Hoi Stiffler.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op mensen, iedereen weet dat als je zegt:"Ik ben de bolkmeister van afgelopen maand!" dat ze massaal in katzwijm vallen. Dat is geen geheim..
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
eentje die hij slecht gekopieerd heeft![]()
![]()
![]()
Je was er toen nog nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat jij hebt gewonnen doet wel wat met mij hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The Stifmeisterquote:
Dan liever een extra knuffelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdip![]()
![]()
Geen probleem! *SQUEEEZE!*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou doen met volle overtuigingquote:![]()
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!![]()
Knufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zuigen we wel op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, voor je het weet is de hele verpakking leeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met koekies moet je altijd heel voorzichtig doen
Precies, dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet is de hele verpakking leeg.![]()
![]()
Het is wel ff grappig want zit nu even users te linken aan die film.
OK
Grrrrr = Stiffler
..... even kijken wie lijken op de rest, of vul aan
Als we American Pie aanhouden ben ik meer een Jim hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
Het is wel ff grappig want zit nu even users te linken aan die film.
OK
Grrrrr = Stiffler
..... even kijken wie lijken op de rest, of vul aan
gehehe doe is clipje linkje van die? Ik neig daar ook naar wel nl. hahaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we American Pie aanhouden ben ik meer een Jim hoorDo what you love, love what you do!![]()
Ja waar speklap is ben ik ook. Wil niet dat andere hem gaan opeten 😲quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:57 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOP @:Dotteke heeft de frontpage gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klein stijfje gekregenquote:![]()
![]()
ik zweer het je het lijkt daar op. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
zit nog ff te denken wie Finch dan is erin.... mss wel Mario. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Omdat lang haar en blond?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik zweer het je het lijkt daar op. hahahahaik zie het niet
![]()
Ik ga nog wat flixen en dan oogjes toe.![]()
Breekbaar klopt wel aardigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met koekies moet je altijd heel voorzichtig doen![]()
nee ik heb geen foto's enzo he van die allen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat lang haar en blond?ik zie het niet
Maar beetje op karakter enzo en hoe ze overkomen schat ik ze zo in.
Het is voor de lol he, weet ook wel zo is het niet, maar voor het grappige idee enzo.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga nog wat flixen en dan oogjes toe.![]()
![]()
![]()
Ooh okquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik heb geen foto's enzo he van die allen.
Maar beetje op karakter enzo en hoe ze overkomen schat ik ze zo in.
Het is voor de lol he, weet ook wel zo is het niet, maar oor het grappige idee enzo.![]()
![]()
Dit is nog niet eerder vertoond. Ik ga zo richting bed. Een dagje Duitsland kost me zo veel energie dat ik gewoon op ben
Dat heb je dan niet heel juistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
schat jou in bij verlegener type in die film@Koen66 en @Fogel kennen mij wel irl
![]()
Dat mag, daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:57 schreef Paul het volgende:
en @:Otofsap zegt dat @:speklap3000 homo is
Spaanse wijn altijd goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:32 schreef Harrie het volgende:
ik neem van jou aan dat die gewoon goed te zuipen isik drink dat spul eigenlijk nooit
![]()
![]()
Volgens mij wordt het net zulks kloteweer als vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef Harrie het volgende:
wat doet het weer morgen trouwensmoet gaan beslissen of ik mijn wekker ga zetten of niet
How can I make this topic about me?![]()
Ja hij belde mij net, was niet te verstaan, kreeg in een Appje met een pijl maar hij was bewogen die foto, deze is een stuk duidelijker welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
staat ie hoor @:hemarookworst! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wekker zetten voor wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef Harrie het volgende:
wat doet het weer morgen trouwensmoet gaan beslissen of ik mijn wekker ga zetten of niet
![]()
duidelijk jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
staat ie hoor @:hemarookworst! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wandel ze!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik wilde ff een een stukje gaan wandelenTrust nobody![]()
Ow ja geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik wilde ff een een stukje gaan wandelen
Hier is de voorspelling tussen 12 en 15 regen![]()
Over mij praten zonder mention?quote:Trust nobody![]()
en net als elke afgelopen maandenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het net zulks kloteweer als vandaag.
Geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Als je basis abo neemt kan je mensen dan blokkeren?met een full abo wel
![]()
![]()
haha, nouja ga ervan uit iedereen leest beetje mee. Ik ga niet elke keer dat allemaal doen enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Over mij praten zonder mention?
Maar niet herkenbaar dus?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon pimp zijn johquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Als je basis abo neemt kan je mensen dan blokkeren?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Als je basis abo neemt kan je mensen dan blokkeren?
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/How can I make this topic about me?![]()
Soms wel handig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/![]()
Ow foes is blokkeren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/![]()
Kutjongquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij kunt voorlopig weer niet weg nie![]()
sorry![]()
![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.
Maar een aantal zie ik amper nog posten...![]()
Ik 2quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.![]()
![]()
doen jullie dat dan blokkeren met abo of abo daarvoor nemen?
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....Do what you love, love what you do!![]()
Goeie bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
En geen reclame, sneller posten etc etc![]()
ik heb alleen een abo omdat ik @Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @Mazikeen en @HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @gebrokenglas ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....![]()
![]()
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....![]()
![]()
hahahahahquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
Horen jullie dat mensenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.
Mazi weet dingen![]()
![]()
als je mij maar niet blokkert dan hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus ik vind het wel zo fair om zo de site financieel te steunen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
Plus je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken van users is wel eens handig.
Maar vooral ook dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
@gebrokenglas en @HappyCharly zijn bij mij ook rozeen jij
en nog een paar
![]()
^^quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus om zo de site financieel te steunen, je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken is wel eens handig. Maar vooral dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.
![]()
![]()
Aw...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook![]()
Jij bent geel bij mij, net als Mazikeen...How can I make this topic about me?![]()
Die 10 seconden is wel een ding jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus ik vind het wel zo fair om zo de site financieel te steunen...
Plus je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken van users is wel eens handig.
Maar vooral ook dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.![]()
![]()
hangt ervan af, ik heb echt sommige users gehaat ofzo, maar soms is dat het moment maar van posten en in tekst.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
Dat blokkeren voorkomt een hoop ellende soms.
ik heb eigenlijk niemand op block lijst ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
als je quote ook uit zou kunnen zetten welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
Dat blokkeren voorkomt een hoop ellende soms.de rest is puur for fun
![]()
Kan je mobiel iemand blokkeren?
Kan niet vinden
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 22:50:38 ]![]()
Vooral toen DTSsen nog een ding was (met een klokje erbij met seconden) en dan posten binnen de minuut want de DT proberen te pakken, om half vier 's nachts .... Oh wat een tijd was dat...quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af, ik heb echt sommige users gehaat ofzo, maar soms is dat het moment maar van posten en in tekst.
ik heb eigenlijk niemand op block lijst ofzo?![]()
in whatsapp is dat heel makkelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Mazikeen het volgende:
Kan niet vinden![]()
![]()
Dat is idd wel jammer ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je quote ook uit zou kunnen zetten welde rest is puur for fun
![]()
vergeven en vergeten is altijd optiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het levenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
vergeven en vergeten is altijd optie![]()
![]()
Ik heb die moed al lang opgegeven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
vergeven en vergeten is altijd optie
Maar goed...boeiend ook (dat is toch de beste instelling).
![]()
Zo jammer dat je al mijn betogen niet kunt lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.gemiste kans
![]()
![]()
Ehh. Dat weet ik niet, geloof ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Mazikeen het volgende:
Kan niet vinden
Maar wellicht dat als je iemand blokt via de pc, dat die dan op mobiel ook geblokt en onzichtbaar is.
Dat zou even even moeten worden geprobeerd.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zo jammer dat je al mijn betogen niet kunt lezengemiste kans
![]()
![]()
oke doeiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het leven![]()
![]()
nou die snap ik maar is via dm lastig vallen enzo dan... Maar zo op het forum, tja soms gaat het beetje ontsporen enzo. Maar over het algemeen komt het altijd weer goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het leven
Kan me voorstellen stalk DM (ik van beschuldigd ook)
maarja goed denk dat het wel mee viel allemaal uiteindelijk
yup niet teveel van aantrekken is handigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die moed al lang opgegeven.
Maar goed...boeiend ook (dat is toch de beste instelling).
Heb het niet over jou hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou die snap ik maar is via dm lastig vallen enzo dan... Maar zo op het forum, tja soms gaat het beetje ontsporen enzo. Maar over het algemeen komt het altijd weer goed.
Kan me voorstellen stalk DM (ik van beschuldigd ook)
maarja goed denk dat het wel mee viel allemaal uiteindelijk![]()
![]()
Idd, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
yup niet teveel van aantrekken is handig![]()
![]()
nee klopt dat weet ik, maarja ik kan soms beetje direct zijn en was met anderen dus. haha niet jouquote:
Ik kan wel wat hebben. Van sommigenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt dat weet ik, maarja ik kan soms beetje direct zijn en was met anderen dus. haha niet jou![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als er maar genoeg drank is komt de rest ook wel goed![]()
![]()
weet ik, niks mis mee ik ook. Maar soms zijn er dan dingen die je niet eens bent in het algemeen hier hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben. Van sommigen
En goed dat is geen drama opzich, maar sommige zijn er handig in om er drama van te maken. \
Dat niet aantrekken is denk de key
ik had hem nog gekeken voorig jaar vanaf het begin enzo.... blijf het mooi vinden, maar denk helaas komt er geen direct vervolg of spin off meer over...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
@:kree ik kijk nu stargate atlantis. Voor de derde keer. Seizoen 4 nuDo what you love, love what you do!![]()
Origins al gezien?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik had hem nog gekeken voorig jaar vanaf het begin enzo.... blijf het mooi vinden, maar denk helaas komt er geen direct vervolg of spin off meer over...![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Viesdik het volgende:
waar zit ik naar te kijken?
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 23:00:50 ]![]()
Nee gekregenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah je hebt een abonnement genomen...![]()
![]()
ja ik heb het allemaal gekeken, die films waren nog aardig alleen online trouwens. vond dat alles erna nog ok te kijken. maar toch niet meer de SG-1 feel ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer gedaanik krijg hier godverdomme altijd de schuld
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: