Zo jammer dat je al mijn betogen niet kunt lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.
Ehh. Dat weet ik niet, geloof ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Mazikeen het volgende:
Kan je mobiel iemand blokkeren?
Kan niet vinden
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zo jammer dat je al mijn betogen niet kunt lezengemiste kans
oke doeiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het leven
nou die snap ik maar is via dm lastig vallen enzo dan... Maar zo op het forum, tja soms gaat het beetje ontsporen enzo. Maar over het algemeen komt het altijd weer goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het leven
yup niet teveel van aantrekken is handigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die moed al lang opgegeven.
Maar goed...boeiend ook (dat is toch de beste instelling).
Heb het niet over jou hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou die snap ik maar is via dm lastig vallen enzo dan... Maar zo op het forum, tja soms gaat het beetje ontsporen enzo. Maar over het algemeen komt het altijd weer goed.
Kan me voorstellen stalk DM (ik van beschuldigd ook)
maarja goed denk dat het wel mee viel allemaal uiteindelijk
Idd, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
yup niet teveel van aantrekken is handig
nee klopt dat weet ik, maarja ik kan soms beetje direct zijn en was met anderen dus. haha niet jouquote:
Ik kan wel wat hebben. Van sommigenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt dat weet ik, maarja ik kan soms beetje direct zijn en was met anderen dus. haha niet jou
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als er maar genoeg drank is komt de rest ook wel goed
weet ik, niks mis mee ik ook. Maar soms zijn er dan dingen die je niet eens bent in het algemeen hier hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben. Van sommigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |