Over mij praten zonder mention?quote:
en net als elke afgelopen maandenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het net zulks kloteweer als vandaag.
Geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Als je basis abo neemt kan je mensen dan blokkeren?
haha, nouja ga ervan uit iedereen leest beetje mee. Ik ga niet elke keer dat allemaal doen enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Over mij praten zonder mention?
Gewoon pimp zijn johquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Soms wel handig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/
Ow foes is blokkeren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/
Kutjongquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij kunt voorlopig weer niet weg nie![]()
sorry
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.
Ik 2quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.
Goeie bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
doen jullie dat dan blokkeren met abo of abo daarvoor nemen?
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
ik heb alleen een abo omdat ik @Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @Mazikeen en @HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @gebrokenglas ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
hahahahahquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
Horen jullie dat mensenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.
als je mij maar niet blokkert dan hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus ik vind het wel zo fair om zo de site financieel te steunen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
^^quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus om zo de site financieel te steunen, je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken is wel eens handig. Maar vooral dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.
Aw...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die 10 seconden is wel een ding jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus ik vind het wel zo fair om zo de site financieel te steunen...
Plus je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken van users is wel eens handig.
Maar vooral ook dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.
hangt ervan af, ik heb echt sommige users gehaat ofzo, maar soms is dat het moment maar van posten en in tekst.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
Dat blokkeren voorkomt een hoop ellende soms.
als je quote ook uit zou kunnen zetten welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
Dat blokkeren voorkomt een hoop ellende soms.
Vooral toen DTSsen nog een ding was (met een klokje erbij met seconden) en dan posten binnen de minuut want de DT proberen te pakken, om half vier 's nachts .... Oh wat een tijd was dat...quote:
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af, ik heb echt sommige users gehaat ofzo, maar soms is dat het moment maar van posten en in tekst.
ik heb eigenlijk niemand op block lijst ofzo?
in whatsapp is dat heel makkelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Mazikeen het volgende:
Kan je mobiel iemand blokkeren?
Kan niet vinden
Dat is idd wel jammer ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je quote ook uit zou kunnen zetten welde rest is puur for fun
vergeven en vergeten is altijd optiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het levenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
vergeven en vergeten is altijd optie
Ik heb die moed al lang opgegeven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
vergeven en vergeten is altijd optie
Zo jammer dat je al mijn betogen niet kunt lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.
Ehh. Dat weet ik niet, geloof ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Mazikeen het volgende:
Kan je mobiel iemand blokkeren?
Kan niet vinden
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zo jammer dat je al mijn betogen niet kunt lezengemiste kans
oke doeiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het leven
nou die snap ik maar is via dm lastig vallen enzo dan... Maar zo op het forum, tja soms gaat het beetje ontsporen enzo. Maar over het algemeen komt het altijd weer goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het leven
yup niet teveel van aantrekken is handigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die moed al lang opgegeven.
Maar goed...boeiend ook (dat is toch de beste instelling).
Heb het niet over jou hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou die snap ik maar is via dm lastig vallen enzo dan... Maar zo op het forum, tja soms gaat het beetje ontsporen enzo. Maar over het algemeen komt het altijd weer goed.
Kan me voorstellen stalk DM (ik van beschuldigd ook)
maarja goed denk dat het wel mee viel allemaal uiteindelijk
Idd, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
yup niet teveel van aantrekken is handig
nee klopt dat weet ik, maarja ik kan soms beetje direct zijn en was met anderen dus. haha niet jouquote:
Ik kan wel wat hebben. Van sommigenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt dat weet ik, maarja ik kan soms beetje direct zijn en was met anderen dus. haha niet jou
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als er maar genoeg drank is komt de rest ook wel goed
weet ik, niks mis mee ik ook. Maar soms zijn er dan dingen die je niet eens bent in het algemeen hier hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben. Van sommigen
ik had hem nog gekeken voorig jaar vanaf het begin enzo.... blijf het mooi vinden, maar denk helaas komt er geen direct vervolg of spin off meer over...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
@:kree ik kijk nu stargate atlantis. Voor de derde keer. Seizoen 4 nu
Origins al gezien?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik had hem nog gekeken voorig jaar vanaf het begin enzo.... blijf het mooi vinden, maar denk helaas komt er geen direct vervolg of spin off meer over...
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Viesdik het volgende:
waar zit ik naar te kijken?
[ afbeelding ]
Ah je hebt een abonnement genomen...quote:
Nee gekregenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah je hebt een abonnement genomen...
Oh, da's tof.quote:
ja ik heb het allemaal gekeken, die films waren nog aardig alleen online trouwens. vond dat alles erna nog ok te kijken. maar toch niet meer de SG-1 feel ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |