Ongeveer alle nummers van de albums Thriller, Bad en Dangerousquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja he niet van alles van hem, maar legendarise songs wel.
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
onder de loep genomenhij heeft aan kinderen gezeten
al zou ie goud schijten dan zou ik hem nog kapot schieten als ik de koning was
Thriller heb ik nogquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongeveer alle nummers van de albums Thriller, Bad en Dangerous
Qie Marco of Michael?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?
laat gaan ik ben geen rechterquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?
Ik was de hele dag moe, slecht geslapen vannacht, maar nu eigenlijk wel weer goed wakker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ook goedWel beetje moe alleen
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.quote:
Ja staat geen enkel goed nummer op en een berg mongooltjes vinden het geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef aloa het volgende:
Meest legendarische album ooit.
Althans dat vind ik dan...
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.
nou daarom, we hoeven hier geen rechter te zijn, maar geef even mijn idee aan. dat is niks ter verdediging ofzo van. want rechter doet dat maar. maar wat ik denk ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
laat gaan ik ben geen rechterik speel ook niet voor eigen rechter want dit is een publiek toegangelijk forum en ik ben ook niet actief op zoek naar die mongool die met zijn poten aan mijn......................... (Laat gaan laat gaan iedereen komt vanzelf de juiste persoon tegen)
Beetje over de slaap heen, of powernap gedaan? Ik ga zo lekkerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was de hele dag moe, slecht geslapen vannacht, maar nu eigenlijk wel weer goed wakker.
Nopequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?
Yay !quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
als ik het zie dat knuffelen (wie je dan ook bent) dan komen ze je als je geluk hebt met een gele auto met blauwe zwaailampen ophalen en anders in een zwarte met vlaggetjes maar mijn eigen leven boeit me op dat moment geen reet meer (en dat is niet alleen als het over mijn eigen kinderen gaan maar algemeen)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.
Ook een klassieker iddquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef aloa het volgende:
Meest legendarische album ooit.
Althans dat vind ik dan...
[ afbeelding ]
Over de slaap heen nu. Geen powernap, want constant bezig geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje over de slaap heen, of powernap gedaan? Ik ga zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |