is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...quote:
Zeker een mooi nummer...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...
ja daarom, ik kijk naar muzikaal enzo hoor, en goed de rest weet er waar van is. mss wel of niet. Maar blijft het mooi nr.quote:
Gaat mij om de muziek idd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, ik kijk naar muzikaal enzo hoor, en goed de rest weet er waar van is. mss wel of niet. Maar blijft het mooi nr.
Het is heel simpel, als dingen over je gezegd worden die gewoon gelogen zijn en die heel je carriere compleet onderuit halen dan ga je in de verdediging of in de aanval maar dan ga je niet als een kapot geneukt duracell konijn in je hol zitten wachten tot de storm over is gewaaid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...
ja nou precies, eens met je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat mij om de muziek idd.
Anders kan je helemaal niks meer horen tegenwoordig
ja eens, dat is zo jammer enzo, maarja het is niet alleen met hem,. als ze succes gaan hebben dan wordt alles onder de loep genomen. wat hiervan de waarheid is (hoe typisch ook met nr). ik weet er de waarheid niet van en vind het nog steeds goed nrquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als dingen over je gezegd worden die gewoon gelogen zijn en die heel je carriere compleet onderuit halen dan ga je in de verdediging of in de aanval maar dan ga je niet als een kapot geneukt duracell konijn in je hol zitten wachten tot de storm over is gewaaid.
Als de waarheid te hard is om iets mee te doen..... tja
ja zelfde verhaal daarmee idd....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou dit ineens een kutnummer zijn![]()
onder de loep genomenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens, dat is zo jammer enzo, maarja het is niet alleen met hem,. als ze succes gaan hebben dan wordt alles onder de loep genomen. wat hiervan de waarheid is (hoe typisch ook met nr). ik weet er de waarheid niet van en vind het nog steeds goed nr
Tja je weet het niet he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou dit ineens een kutnummer zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |