tja in de america. Kweet niet en keur het niet goed, maar tja. naja eigenlijk weet er niet genoeg over om een onwijs oordeel te vellen over de man?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja staat geen enkel goed nummer op en een berg mongooltjes vinden het geweldig
Michael Jackson was sowieso al veroordeelt door de media.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja in de america. Kweet niet en keur het niet goed, maar tja. naja eigenlijk weet er niet genoeg over om een onwijs oordeel te vellen over de man?
Niks in het gerechtshof. Een documentaire na zijn dood is de 'smoking gun'.quote:
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik het zie dat knuffelen (wie je dan ook bent) dan komen ze je als je geluk hebt met een gele auto met blauwe zwaailampen ophalen en anders in een zwarte met vlaggetjes maar mijn eigen leven boeit me op dat moment geen reet meer (en dat is niet alleen als het over mijn eigen kinderen gaan maar algemeen)
againquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
@:gebrokenglas en @:HappyCharly zijn bij mij ook rozeen jij
en nog een paar
Dat laatste sobersoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Los van of de beschuldigingen waar zijn, was MJ natuurlijk mega vreemd met de kiddo's.
Worst case zijn de beschuldigingen waar.
Best case heeft ie niks met die kids gedaan, maar is ie zelf mentaal een kind gebleven door z'n eigen fucked up vader.
Linksom of rechtsom geen winnaars.
Wat vroeger 'normaal' was kan tegenwoordig niet meer. In veel gevallen ook wel terecht ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?
Zag daar nog altijd niks verkeerds in eigenlijk. maar ik denk zoiets is overtrokken wss in dit verhaal. Dit is normaal hoor. en bedoel dus hug als begroeting he. ipv hand geven.
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?
Wbquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken
Ik heb het ook niet koud.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken
Ja samen in een bed slapen met een kind is toch wel wat raar. En of je dan zo onnozel bent dat je het echt niet snapt dat het raar is of het met bijbedoelingen doet. Beide is bizar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Los van of de beschuldigingen waar zijn, was MJ natuurlijk mega vreemd met de kiddo's.
Best case heeft ie niks met die kids gedaan, maar is ie zelf mentaal een kind gebleven door z'n eigen fucked up vader.
ik heb het niet over een hand en een knuffel geven maar je hebt wat je verder ook typt gelijk, ik ga hier niet verder over door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?
Zag daar nog altijd niks verkeerds in eigenlijk. maar ik denk zoiets is overtrokken wss in dit verhaal. Dit is normaal hoor. en bedoel dus hug als begroeting he. ipv hand geven.
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?
Dit dus. We weten allemaal dat Michael niet helemaal normaal was, maar op welke manier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja samen in een bed slapen met een kind is toch wel wat raar. En of je dan zo onnozel bent dat je het echt niet snapt dat het raar is of het met bijbedoelingen doet. Beide is bizar.
Mag dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wil je wat van min soep en chips?
hmms je ziet het te zwaar, het is wss alleen gewoon als hug bedoelt enzo en begroeting of heej deed je goed. dat iedereen er weer een heel achterliggende gedachte aan hangt. dat is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat vroeger 'normaal' was kan tegenwoordig niet meer. In veel gevallen ook wel terecht ook.
En sowieso blijf je met je poten van minderjarigen af.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht Waarbij? Aardbei![]()
I'll let myself out
Hij is dood en het was een andere tijd waarin veel minder (beeld)materiaal was. Geen idee hoe het zat maar dat het niet normaal was dat is een feit. of het te ver ging geen idee ga ik niet over maar Borsato leeft nog en is gewoon een gast die leuk wat kan zingen maar het is niet de eerste keer dat ie in het nieuws is en dat is niet omdat hij zo mega bijzonder is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ja mn maatje was afwezig vandaagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Productief puntendagje voor @:JustinK
Blijkbaar moet je veel mannen nog opvoeden over wat precies "ongewenst gedrag" is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
hmms je ziet het te zwaar, het is wss alleen gewoon als hug bedoelt enzo en begroeting of heej deed je goed. dat iedereen er weer een heel achterliggende gedachte aan hangt. dat is er helemaal niet.
Beetje kut maatschappij hoor zo, we doen alles vanaf halve meter afstand enzo.
Ja sheriff, we zijn het eens met elkaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is dood en het was een andere tijd waarin veel minder (beeld)materiaal was. Geen idee hoe het zat maar dat het niet normaal was dat is een feit. of het te ver ging geen idee ga ik niet over maar Borsato leeft nog en is gewoon een gast die leuk wat kan zingen maar het is niet de eerste keer dat ie in het nieuws is en dat is niet omdat hij zo mega bijzonder is.
jammer want dat is de essentie juist..... jij ziet het ergste in van alles.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb het niet over een hand en een knuffel geven maar je hebt wat je verder ook typt gelijk, ik ga hier niet verder over door.
is iemand een knuffel geven ongewenst gedrag dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je veel mannen nog opvoeden over wat precies "ongewenst gedrag" is.
Ik keek toe, en zag dat het goed was.quote:
een hug geven prima manquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef kree het volgende:
heb beetje. moeite met iedereen die het zo alweer gaat opvatten als niet wenselijk gedrag enzo en mag niet etc.
tuurlijk zullen er zijn die er misbruik van maken en ok eens dat is straf.
Maar over het algemeen, tjaaaaa kun je niet iemand meer een hug geven dan of kinderen als ze het leuk doen etc. er was hier 10n jaar terug echt geen probleem mee.
De gast heeft zelf toegegeven dat hij met minderjarige kinderen die niet van hem waren in bed heeft gelegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
jammer want dat is de essentie juist..... jij ziet het ergste in van alles.
\\Ik zie het toch nog als normaal mss en normaal gedrag. dat er een drama van gemaakt wordt en dat mensen dus het misbruiken wellicht...
tjaaaaa
eens, maar dat we die ff duidelijk hebben dus wel he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
een hug geven prima man
maar als je die hug bij een (jong) meisje van achter doet of als ik jou je hand op de billen van een 14 jarige zie leggen ben je af (letterlijk en figuurlijk)
Het gaat naar mijn weten verder dan alleen knuffelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
is iemand een knuffel geven ongewenst gedrag dan?
ja dacht ook, maar heb het niet zover gevolgd verder enzo, dus ok ik denk uit gedachte het valt wss mee. maarja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat naar mijn weten verder dan alleen knuffelen.
kap ff met die dommige act man, daar hebben we er hier al genoeg van.(Ik heb geen problemen met jou verder)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
is iemand een knuffel geven ongewenst gedrag dan?
Maar de muziek blijft goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja dacht ook, maar heb het niet zover gevolgd verder enzo, dus ok ik denk uit gedachte het valt wss mee. maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |