Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
doen jullie dat dan blokkeren met abo of abo daarvoor nemen?
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
hahahahahquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
Horen jullie dat mensenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.
als je mij maar niet blokkert dan hequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil abo puur voor blokkeren. Maar weet nu dat het met basis ook kan.
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus ik vind het wel zo fair om zo de site financieel te steunen...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
doen jullie dat dan blokkeren met abo of abo daarvoor nemen?
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook
^^quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus om zo de site financieel te steunen, je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken is wel eens handig. Maar vooral dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.
Aw...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die 10 seconden is wel een ding jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een abo, want ik zit veel op FOK! dus ik vind het wel zo fair om zo de site financieel te steunen...
Plus je hebt die reclame allemaal niet en het kunnen blokken van users is wel eens handig.
Maar vooral ook dat je niet steeds die 10 seconden wachttijd bij het posten hebt.
hangt ervan af, ik heb echt sommige users gehaat ofzo, maar soms is dat het moment maar van posten en in tekst.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
Dat blokkeren voorkomt een hoop ellende soms.
als je quote ook uit zou kunnen zetten welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef aloa het volgende:
Dat blokkeren voorkomt een hoop ellende soms.
Vooral toen DTSsen nog een ding was (met een klokje erbij met seconden) en dan posten binnen de minuut want de DT proberen te pakken, om half vier 's nachts .... Oh wat een tijd was dat...quote:
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af, ik heb echt sommige users gehaat ofzo, maar soms is dat het moment maar van posten en in tekst.
ik heb eigenlijk niemand op block lijst ofzo?
in whatsapp is dat heel makkelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Mazikeen het volgende:
Kan je mobiel iemand blokkeren?
Kan niet vinden
Dat is idd wel jammer ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je quote ook uit zou kunnen zetten welde rest is puur for fun
vergeven en vergeten is altijd optiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haat er nog steeds een aantal. Daarom blijf ik ze blokkeren.
Iemand die mij aanvalt in dm. Blokkeer ik liever voor het levenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
vergeven en vergeten is altijd optie
Ik heb die moed al lang opgegeven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
vergeven en vergeten is altijd optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |