tja in de america. Kweet niet en keur het niet goed, maar tja. naja eigenlijk weet er niet genoeg over om een onwijs oordeel te vellen over de man?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja staat geen enkel goed nummer op en een berg mongooltjes vinden het geweldig
Michael Jackson was sowieso al veroordeelt door de media.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja in de america. Kweet niet en keur het niet goed, maar tja. naja eigenlijk weet er niet genoeg over om een onwijs oordeel te vellen over de man?
Niks in het gerechtshof. Een documentaire na zijn dood is de 'smoking gun'.quote:
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik het zie dat knuffelen (wie je dan ook bent) dan komen ze je als je geluk hebt met een gele auto met blauwe zwaailampen ophalen en anders in een zwarte met vlaggetjes maar mijn eigen leven boeit me op dat moment geen reet meer (en dat is niet alleen als het over mijn eigen kinderen gaan maar algemeen)
againquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
@:gebrokenglas en @:HappyCharly zijn bij mij ook rozeen jij
en nog een paar
Dat laatste sobersoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Los van of de beschuldigingen waar zijn, was MJ natuurlijk mega vreemd met de kiddo's.
Worst case zijn de beschuldigingen waar.
Best case heeft ie niks met die kids gedaan, maar is ie zelf mentaal een kind gebleven door z'n eigen fucked up vader.
Linksom of rechtsom geen winnaars.
Wat vroeger 'normaal' was kan tegenwoordig niet meer. In veel gevallen ook wel terecht ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?
Zag daar nog altijd niks verkeerds in eigenlijk. maar ik denk zoiets is overtrokken wss in dit verhaal. Dit is normaal hoor. en bedoel dus hug als begroeting he. ipv hand geven.
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?
Wbquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken
Ik heb het ook niet koud.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken
Ja samen in een bed slapen met een kind is toch wel wat raar. En of je dan zo onnozel bent dat je het echt niet snapt dat het raar is of het met bijbedoelingen doet. Beide is bizar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Los van of de beschuldigingen waar zijn, was MJ natuurlijk mega vreemd met de kiddo's.
Worst case zijn de beschuldigingen waar.
Best case heeft ie niks met die kids gedaan, maar is ie zelf mentaal een kind gebleven door z'n eigen fucked up vader.
Linksom of rechtsom geen winnaars.
ik heb het niet over een hand en een knuffel geven maar je hebt wat je verder ook typt gelijk, ik ga hier niet verder over door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?
Zag daar nog altijd niks verkeerds in eigenlijk. maar ik denk zoiets is overtrokken wss in dit verhaal. Dit is normaal hoor. en bedoel dus hug als begroeting he. ipv hand geven.
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?
Dit dus. We weten allemaal dat Michael niet helemaal normaal was, maar op welke manier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja samen in een bed slapen met een kind is toch wel wat raar. En of je dan zo onnozel bent dat je het echt niet snapt dat het raar is of het met bijbedoelingen doet. Beide is bizar.
Mag dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wil je wat van min soep en chips?
hmms je ziet het te zwaar, het is wss alleen gewoon als hug bedoelt enzo en begroeting of heej deed je goed. dat iedereen er weer een heel achterliggende gedachte aan hangt. dat is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat vroeger 'normaal' was kan tegenwoordig niet meer. In veel gevallen ook wel terecht ook.
En sowieso blijf je met je poten van minderjarigen af.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht Waarbij? Aardbei![]()
I'll let myself out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |