Je mag je temp DM'en dan zet ik die er morgen bij in de excelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee heb barstende koppijn, ben er zelfs misselijk van
Ik trek net dat ding uit mijn aars.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag je temp DM'en dan zet ik die er morgen bij in de excel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:29 schreef JustinK het volgende:
Over aftaaien gesproken... Ik ga slapen lieverds
Thx, je gaat richting een ijskonijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik trek net dat ding uit mijn aars.
36.3
gelukkig maar, dan is ze weer zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx, je gaat richting een ijskonijn
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef kree het volgende:
ik hoop altijd mss snappen jullie beetje mijn christelijke achtergrond ook met liedjes enzo.. Heb er
maar is wat mij aanspreekt en hoeft niet voor de rest te zijn.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.
ja snap. en dat is altijd het lastige. ook met geloof dingen, ik ben geen predikant6 of wil ik daar wat over zeggen. maar weet ik snap je maat, voor mij is het ook lastig te begrijpen....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.
Volgens mij ben ik altijd lief tegen jou geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
neejoh
lief doen
vooral voor hc
erkennen dat bepaalde dingen niet het gewenste effect hebben schijnt overal zo moeilijk te zijn dat het onmogelijk lijktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap. en dat is altijd het lastige. ook met geloof dingen, ik ben geen predikant6 of wil ik daar wat over zeggen. maar weet ik snap je maat, voor mij is het ook lastig te begrijpen....
commandeer de hond en blaf zelfquote:
Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef HappyCharly het volgende:ik had hem al gelezenquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd lief tegen jou geweest
[..]klopt...
schrok gewoon even
om maar ff ouwe te kletsen, je bent teleurgesteld in dingen of hoe het gaat wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd lief tegen jou geweest
[..]
erkennen dat bepaalde dingen niet het gewenste effect hebben schijnt overal zo moeilijk te zijn dat het onmogelijk lijkt
[..]
commandeer de hond en blaf zelf
Toen ik op de kleuterschool zat waren ze net gestopt met het slaan op vingertoppen met een lineaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
om maar ff ouwe te kletsen, je bent teleurgesteld in dingen of hoe het gaat wel?
ja echt gaat dat zo op school met woorden dan???? ik weet dat niet he enzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Toen ik op de kleuterschool zat waren ze net gestopt met het slaan op vingertoppen met een lineaal.
tegenwoordig krijgt een leerkracht in groep 2 te horen, fuck jou hoer ik luister niet naar ouwe kk wijven.
niet aan mij vragen of ik teleurgesteld ben want ik ben op de Pabo afgehaakt dus ik heb geen recht van spreken maar ik ben nog wel op vrije voeten
sneu ben je congaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
moet wakkerrblijven
moet serie kijken
If you've got song problems I feel bad for you son, I've got 99 problems but kree ain't one.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:15 schreef kree het volgende:
zou hier liedje over moeten schrijven denk. en is beetje wat ik wil doen. hahahaha
stuur jullie suggestie teksten graag
nou ff in NL moet ie. LOLquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
If you've got song problems I feel bad for you son, I've got 99 problems but kree ain't one.
Als je tekstproblemen hebt, voel ik me slecht voor je knul.quote:
ja jullie denken grapje,,, ,maar toch maak ik er wat van Nals kan enzo. dus bij best wel benieuwd voor lied idee?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je tekstproblemen hebt, voel ik me slecht voor je knul.
Ik heb 99 problemen, maar kree is geen.
Als je nu niet gewoon je excuses aan biedt aan HC dan ben je bij mij gewoon af achterlijke teringkleuter die overal complotten in ziet en heel de dag met zijn kleine mario in zijn hand BB hoeren aan het kijken is.quote:
Denk dat er in mij wel een goede tekstschrijver schuiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja jullie denken grapje,,, ,maar toch maak ik er wat van Nals kan enzo. dus bij best wel benieuwd voor lied idee?
ftfyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je tekstproblemen hebt, voel ik me slecht voor je man
Ik heb 99 problemen, maar kree is daar geen van
Denk je dat het nog goed kan komen tussen ons?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je nu niet gewoon je excuses aan biedt aan HC dan ben je bij mij gewoon af achterlijke teringkleuter die overal complotten in ziet en heel de dag met zijn kleine mario in zijn hand BB hoeren aan het kijken is.
Man man man (3x was dat) wat ben jij een ongelooflijke egoistische teringmongool dat komt nooit meer goed tussen ons.
je bedoelt het goed maar doe maar niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je nu niet gewoon je excuses aan biedt aan HC dan ben je bij mij gewoon af achterlijke teringkleuter die overal complotten in ziet en heel de dag met zijn kleine mario in zijn hand BB hoeren aan het kijken is.
Man man man (3x was dat) wat ben jij een ongelooflijke egoistische teringmongool dat komt nooit meer goed tussen ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |