We waren er niet bij, we weten het niet. Het zal hopelijk met bewijzen tot wel of geen veroordeling gaan komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is de vraag natuurlijk.... ik wil niet zomaar iemand veroordelen namelijk om media attentie enzo.
mss zit ik er naast maar nee dacht het ook niet.
Er lopen genoeg van rond idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goed om te weten (in het algemeen)
soms worden zaken geseponeerd omdat er geen bewijs geleverd kan worden
dat betekent niet dat het niet is gebeurd
of omdat het OM niet wil vervolgen omdat ze geen capaciteit hebben terwijl de zaak verder gewoon duidelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goed om te weten (in het algemeen)
soms worden zaken geseponeerd omdat er geen bewijs geleverd kan worden
dat betekent niet dat het niet is gebeurd
inderdaad, wilde even wat nuancerenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
of omdat het OM niet wil vervolgen omdat ze geen capaciteit hebben terwijl de zaak verder gewoon duidelijk is.
Dan kun je maar 1 ding doen en dat is wachten tot je die persoon voor je auto krijgt en gas geven
Of wachten tot iemand een momentje had want zelf kun je niks want als ouder sta je boven aan de lijst en dat gaat niet meer weg die notitie
Dan ben je zelf de crimineel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
of omdat het OM niet wil vervolgen omdat ze geen capaciteit hebben terwijl de zaak verder gewoon duidelijk is.
Dan kun je maar 1 ding doen en dat is wachten tot je die persoon voor je auto krijgt en gas geven
Of wachten tot iemand een momentje had want zelf kun je niks want als ouder sta je boven aan de lijst en dat gaat niet meer weg die notitie
Ik wilde maar even aan geven dat ik nog nooit bewust die persoon opgezocht heb en dat als er wat gebeurd het altijd een ongeluk is geweest en nooit met voor bedachte rade een poging tot moord of doodslag van mijn kant uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
inderdaad, wilde even wat nuanceren
ik wilde maar aangeven dat geen veroordeling niet altijd gelijk staat aan onschuldig
overigens moet je dat natuurlijk niet om gaan draaien..
ik weet niet wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde maar even aan geven dat ik nog nooit bewust die persoon opgezocht heb en dat als er wat gebeurd het altijd een ongeluk is geweest en nooit met voor bedachte rade een poging tot moord of doodslag van mijn kant uit.
als iemand aan je kind gezeten heeft ben je geen crimineel als je dat niet volgens de reguliere weg recht kunt zetten maar dan doe je wat nodig is laat dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben je zelf de crimineel.
Al snap ik zeker dat mensen soms het heft in eigen handen nemen.
Ik kan me dat zo goed voorstellen. Als iemand je kind iets aandoet, ik zou niet voor mezelf instaan dan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben je zelf de crimineel.
Al snap ik zeker dat mensen soms het heft in eigen handen nemen.
Vooral op internet idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:15 schreef kree het volgende:
weet je waar ik beetje moeite mee heb. en zie het ook hier.
>schuldig bevonden zonder proces al van te voren.
jullie weten en hele recht systeem is er hier zo, cue bent onschuldig tot bewezen. hou die ff in gedachte.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo goed voorstellen. Als iemand je kind iets aandoet, ik zou niet voor mezelf instaan dan.
die maak ik hier, op het werk, in de kroeg, overal. het is de waarheid dus als iemand daar moeite mee heeft zou ik zeggen, die een aanklacht inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is gebeurd
ik leef met je mee
en ik denk dat een forum niet de plek is voor dit soort opmerkingen...
KEES!!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar maar maar
je heet JustinKaas?
het is op internet snel schuldig, maar ik ga toch uit van de rechtspraak enzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral op internet idd.
Gooi een roddel het forum op en meer dan de helft gelooft dat het waar is.
ik niet meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
het is op internet snel schuldig, maar ik ga toch uit van de rechtspraak enzo.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
het is op internet snel schuldig, maar ik ga toch uit van de rechtspraak enzo.
tja snap dat je dan zo reageert, denk ik het rechtsrrpaak is helemaal ok >. nee niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik niet meer![]()
mijn zoon ook niet meer
zijn broertje ook niet meer
mijn ex ook niet meer
maar iedereen heeft recht op een (h)eerlijke dood
quote:
Moesten ze je weer afremmen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ging iets te fanatiek te werk weer.
Was getriggerd om op stap te gaan. Maar ik heb weer thuis
Nee de dames wilden nog naar Eindhoven en dat was voor mij het moment om af te taaienquote:
snap ik zeker wel, daarom was mijn eerste reactie: als je vals beschuldigd wordt (in de media) dan verdedig je jezelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
tja snap dat je dan zo reageert, denk ik het rechtsrrpaak is helemaal ok >. nee niet.
Maar het is soort wel van maatschappij en hoe het in elkaar zit. dus ja snap je. maar hoop snap je mij ook
Heel goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee de dames wilden nog naar Eindhoven en dat was voor mij het moment om af te taaien
gemiste kansquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee de dames wilden nog naar Eindhoven en dat was voor mij het moment om af te taaien
ja maar voor publieke figuren is het doodsteek die ze nooit meer overwinnen zelfs als later blijkt ze waren onschuldig. ik ben beetje tegen hetse enzo van tegen mensen publiek of niet zonder dat er wat duidelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
snap ik zeker wel, daarom was mijn eerste reactie: als je vals beschuldigd wordt (in de media) dan verdedig je jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |