Je mag je temp DM'en dan zet ik die er morgen bij in de excelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee heb barstende koppijn, ben er zelfs misselijk van
Ik trek net dat ding uit mijn aars.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag je temp DM'en dan zet ik die er morgen bij in de excel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:29 schreef JustinK het volgende:
Over aftaaien gesproken... Ik ga slapen lieverds
Thx, je gaat richting een ijskonijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik trek net dat ding uit mijn aars.
36.3
gelukkig maar, dan is ze weer zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx, je gaat richting een ijskonijn
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef kree het volgende:
ik hoop altijd mss snappen jullie beetje mijn christelijke achtergrond ook met liedjes enzo.. Heb er
maar is wat mij aanspreekt en hoeft niet voor de rest te zijn.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.
ja snap. en dat is altijd het lastige. ook met geloof dingen, ik ben geen predikant6 of wil ik daar wat over zeggen. maar weet ik snap je maat, voor mij is het ook lastig te begrijpen....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.
Volgens mij ben ik altijd lief tegen jou geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
neejoh
lief doen
vooral voor hc
erkennen dat bepaalde dingen niet het gewenste effect hebben schijnt overal zo moeilijk te zijn dat het onmogelijk lijktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap. en dat is altijd het lastige. ook met geloof dingen, ik ben geen predikant6 of wil ik daar wat over zeggen. maar weet ik snap je maat, voor mij is het ook lastig te begrijpen....
commandeer de hond en blaf zelfquote:
Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |