de rechter gaat mijn strafmaat bepalen en ja wij zitten op 1 lijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar dat we die ff duidelijk hebben dus wel he.
Maar goed ik ben geen rechter en hoe het wel of niet ging is niet aan mij met Marco B.
Maar wil maar aangeven lijn is fijn tussen die dingen
Maar voor de duidelijkheid, we zitten wel op 1 lijn dus met dit he?
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
ik weet het niet om eerlijk te zeggen? het is wat je in de media hoort of leest, uiteindelijk uitspraak weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat naar mijn weten verder dan alleen knuffelen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jaIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jaBlijftijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja denk niet anders hoor, maar durf het te betwijfelen van het beeld en wat er nu echt was...... alleen maar goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
kap ff met die dommige act man, daar hebben we er hier al genoeg van.(Ik heb geen problemen met jou verder)
Geen spijkers op laag water zoeken maar gewoon met je poten van kinderen afblijven is volgens mij de samenvatting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
de rechter gaat mijn strafmaat bepalen en ja wij zitten op 1 lijn.
Kabouterpost (kom er maar in KillemWieft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |