Gaat ze echt wel doen hoor. In ieder geval mensen die zich als vriend of vriendin voelen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef Li0nHeart het volgende: Ze snappen Ashley niet heel goed. 1 ding wat ze nooit zal doen is een vriend/vriendin voor de bus gooien.
Daar heb ik gelukkig geen last van. En ik heb genoten afgelopen zaterdag. Wel jammer van Basiri mja. Wie weet vliegt Karen of Tom er volgende week uit en dan zijn andere kijkers weer blij en ik ietsje minder. Maar echt, kan me er niet druk over maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef ben34567 het volgende: [..] Ik heb altijd gehoord dat buitenlandse versies van BB nog veel harder en smeriger zijn dus als mensen tactische besprekingen en hier en daar een opmerking over een andere bewoner al te veel vinden
![]()
Ze heeft aan de paddo's gezetenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat kan Sabeau veel poep praten.
Als je wil winnen moet dat altijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat ze echt wel doen hoor. In ieder geval mensen die zich als vriend of vriendin voelen.
Weet niet of Alice een vriendin van haar is of een tijdelijke partnership maar ze is haar grootste concurrent om in de finale te staan. Die zit zeker al te denken hoe ze Alice wegspeelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat ze echt wel doen hoor. In ieder geval mensen die zich als vriend of vriendin voelen.
Dat mag ookquote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Weet niet of Alice een vriendin van haar is of een tijdelijke partnership maar ze is haar grootste concurrent om in de finale te staan. Die zit zeker al te denken hoe ze Alice wegspeelt.
Ik heb het idee dat ze n de war raakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft aan de paddo's gezeten
Op het laatst met de finale in zicht kun je natuurlijk ook niet anders. Maar dan is er geen sprake meer van 'voor de bus gooien'.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Top amusementquote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ga afzetten ook word gek van dat gezwets van hun
Nu heb je nog de mogelijkheidquote:Op maandag 19 februari 2024 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op het laatst met de finale in zicht kun je natuurlijk ook niet anders. Maar dan is er geen sprake meer van 'voor de bus gooien'.
Is frustratie dat ze populairder zijn. Soms heb je de kijker mee soms niet. That's life. Betekent niet dat Ashley of Tom betere mensen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de roddelclub buiten echt wel jaloers zijn op den Ash en den Tom.
Ze zeggen dat ze eerlijk zijn, het enige wat ontbreekt is dat ze niet eerlijk zijn en het lef niet hebben om eerlijk iets tegen iemand te zeggen wat hun stoort.
Den Ash en den Tom durven dat wel.
Lijk mij dus ook. Daarna diezelfde vraag nog tig keer over-anaylseren met Karen, dat ze er maar niet over uit kan, dat die vraag zo raar is, dat ze er niks mee kan en ze zoekt er ook meteen van alles achter. Vind ik daar ook een bevestiging van.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
tuurlijk vond Ashley het erg anders had ze het niet vermeld in de eerste plaats
Is dat zo? Ik heb Karen nog niet horen zeggen dat ze vond dat Randy stobk of dat dectandeborstel van Do vies is etc. Maar ok we wachten af.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de roddelclub buiten echt wel jaloers zijn op den Ash en den Tom.
Ze zeggen dat ze eerlijk zijn, het enige wat ontbreekt is dat ze niet eerlijk zijn en het lef niet hebben om eerlijk iets tegen iemand te zeggen wat hun stoort.
Den Ash en den Tom durven dat wel.
Ze zijn allemaal het zelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is frustratie dat ze populairder zijn. Soms heb je de kijker mee soms niet. That's life. Betekent niet dat Ashley of Tom betere mensen zijn.
Dat was Danny niet karen die zei dat randy een lijfgeur had.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb Karen nog niet horen zeggen dat ze vond dat Randy stobk of dat dectandeborstel van Do vies is etc. Maar ok we wachten af.
Scheelt niks met Adriana , had het ook nog nooit gedaan. Die had als excuus ik heb geen kinderen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ashley kreeg pannekoek niet omgedraaid, zegt Alice echt een moeder haha
13 Ashleys? Echt niet.quote:
Komt beiden poep uit.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, fijn, een keer tegen de kont van Alice kijken i.p.v. de kop van Sabo
Witte chocolade.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice rennen en munten tellen. Chocolade gekocht
Op de nominatie!!quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
Alice zingt: "We vieren alle dagen dat het leven mooi kan zijn met liefde!"
Je bent nog wat dingen vergeten..quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb Karen nog niet horen zeggen dat ze vond dat Randy stobk of dat dectandeborstel van Do vies is etc. Maar ok we wachten af.
Klopt maar om redenen die niet altijd aanwijsbaar zijn heb je kijker soms gewoonweg niet mee.quote:
Maar niet veel poepenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat kan Sabeau veel poep praten.
En niet iedereen is leuk.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:00 schreef marky het volgende:
[..]
In basis zijn ze het zelfde. Niet iedereen heeft een grote bek
Als die niet met Tom in een duo had gezeten was haar start heel anders geweest.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar om redenen die niet altijd aanwijsbaar zijn heb je kijker soms gewoonweg niet mee.
Ligt ook aan toevalligheden. Wie weet zat Ronahi nu in de top 3 populariteit indien Ashley niet was teruggekeerd.
Ja dat heeft langs haar kant voor veel frustratie gezorgd. En dat Tom heel populair is deed haar reputatie geen goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Als die niet met Tom in een duo had gezeten was haar start heel anders geweest.
Het mag chocolade heten als er cacaoboter in verwerkt is.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Witte chocola is geen chocola, Alice.
Ronahi heeft geen potentie om in de top te komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar om redenen die niet altijd aanwijsbaar zijn heb je kijker soms gewoonweg niet mee.
Ligt ook aan toevalligheden. Wie weet zat Ronahi nu in de top 3 populariteit indien Ashley niet was teruggekeerd.
Geef ik niks om, is gewoon lekker, allebeiquote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Witte chocola is geen chocola, Alice.
Ik vind het mooi geweest met die twee . Ik ga wat anders doenquote:
Dat weten we niet. Ze is haar avontuur in een negatief spiraal gestart door haar duo met Tom.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ronahi heeft geen potentie om in de top te komen.
Als je de meeste daar hoort is dat blijkbaar zo. Zelfs Ashley en Karen hadden het van de week met hem gehad.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat heeft langs haar kant voor veel frustratie gezorgd. En dat Tom heel populair is deed haar reputatie geen goed.
Tom is volgens mij iemand die wel OK lijkt op camera is maar heel lastig is om er mee in dezelfde ruimte te zitten maar dat voel je minder aan op camera.
Het mag zo heten, maar het is het strikt genomen niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het mag chocolade heten als er cacaoboter in verwerkt is.
Dus uhh ja wel degelijk
Ik ben er zeker van dat dat zo is.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de meeste daar hoort is dat blijkbaar zo. Zelfs Ashley en Karen hadden het van de week met hem gehad.
Volgens de Europese regelgeving wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het mag zo heten, maar het is het strikt genomen niet.
En dat bleek vooral veel miscommunicatie te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de meeste daar hoort is dat blijkbaar zo. Zelfs Ashley en Karen hadden het van de week met hem gehad.
Ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest met die twee . Ik ga wat anders doen
Ik ben geschrokken van Tom met die grap in de douche samen met Ashley die opgesloten zat in de kast en zo klem zat dat ze er uit wilde maar hij hield de deur dicht. Bang dat zijn grap zou mislukken.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Vanuit Brussel komt wel meer flauwekulquote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volgens de Europese regelgeving wel.
Heel simpel
Maar dat is het altijd met Tom. Hij communiceert heel belabbertquote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En dat bleek vooral veel miscommunicatie te zijn.
sabeau kan allesquote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano had al 90 push ups gedaan voor de challenge. Hij voelde zijn schouder al en dacht kut.
Hij had het sabo niet vertelt dacht ik vertel het achteraf wel.
verhaal van sarbo
had een jaar niet gesport, ik was echt gek, deed mee met miss verkiezing. Toen moesten we gaan planken, ik rende niet , ik deed niks. Waren er die waren afgetraind, ikke niet, mindset bro, en ik heb het ook nog gehaald ook.
Hoeft niet hoor. Ashley wilde dat zelf. Ze zit de heletijd te lachen. Het was zelf haar idee.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben geschrokken van Tom met die grap in de douche samen met Ashley die opgesloten zat in de kast en zo klem zat dat ze er uit wilde maar hij hield de deur dicht. Bang dat zijn grap zou mislukken.
Hij heeft een kort lontje. Je ziet het soms aan zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
hij was door de aanmelding heen gekomenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Lano is bij de mariniers geweest.
Op de koffie ?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een flapdrolquote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
en hij was door de aanmelding heen gekomen
en toen toch niet gedaan![]()
heeft ie een keer verteld
quote:
Alsof ze daar zitten te wachten op z’n pisventjequote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij was door de aanmelding heen gekomen
en toen toch niet gedaan![]()
heeft ie een keer verteld
Klopt alleen liep de grap verkeerd omdat het telang duurde.... ze zei dat Tom Karen moest roepen en dat kon hij niet want dan kreeg ze argwaan. en die moest haar spel afmaken.... Ashley wilde zich gaan verleggen maar dat kon niet . Het was goed dat Rohani binnen kwam en die ging Karen roepen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ashley wilde dat zelf. Ze zit de heletijd te lachen. Het was zelf haar idee.
Een paar krijgen het die bovenaan staanquote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vind Ashley een leuke vrouw hoor daar niet van maar ik vind het wel allemaal een beetje overdreven dat ze weer een etentje heeft. Gun het ook iemand anders zoals Alice, Karen en Glenn bijvoorbeeld.
Dat zie je vekeerdquote:Op maandag 19 februari 2024 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alsof ze daar zitten te wachten op z’n pisventje
Echt want een arrogante eikel is dit zeg
Ashley riep de hele tijd auw auw en dat ze kramp kreeg maar Tom duwde het bankje tegen het deurtje en ging er op liggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt alleen liep de grap verkeerd omdat het telang duurde.... ze zei dat Tom Karen moest roepen en dat kon hij niet want dan kreeg ze argwaan. en die moest haar spel afmaken.... Ashley wilde zich gaan verleggen maar dat kon niet . Het was goed dat Rohani binnen kwam en die ging Karen roepen.
maar ook 2 x!!!!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:18 schreef Ireth het volgende:
Oke thats it. Streams uit. Dit trek ik niet langer!
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:18 schreef Ireth het volgende:
Oke thats it. Streams uit. Dit trek ik niet langer!
Alles bij elkaar heeft het niet lang geduurd. En toen ze dus wilde verliggen kwam karen binnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt alleen liep de grap verkeerd omdat het telang duurde.... ze zei dat Tom Karen moest roepen en dat kon hij niet want dan kreeg ze argwaan. en die moest haar spel afmaken.... Ashley wilde zich gaan verleggen maar dat kon niet . Het was goed dat Rohani binnen kwam en die ging Karen roepen.
Kinderpraat. Zeer ergerlijk inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Het zijn vandaag Dilano en Sabeau streamshet is echt niet om aan te horen de hele tijd
Daarom heb ik de streams afgezetquote:Op maandag 19 februari 2024 13:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Het zijn vandaag Dilano en Sabeau streamshet is echt niet om aan te horen de hele tijd
Juistquote:Op maandag 19 februari 2024 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley riep de hele tijd auw auw en dat ze kramp kreeg maar Tom duwde het bankje tegen het deurtje en ging er op liggen.
Vond ik ook een rare actie.
Ik heb de streams altijd aan staan als ik in huis aan het poetsen ben maar ik heb ze nu al drie keer uit gehad en elke keer als ik ze weer aanzet zie ik die tweequote:Op maandag 19 februari 2024 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kinderpraat. Zeer ergerlijk inderdaad.
Ze zei zelf dat hij er iets voor moest zetten of er zelf voor moest gaan zitten en hem dicht houden. Ze zei inderdaad de hele tijd au au maar ze was ook aan het lachen de hele tijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley riep de hele tijd auw auw en dat ze kramp kreeg maar Tom duwde het bankje tegen het deurtje en ging er op liggen.
Vond ik ook een rare actie.
Bb wil graag dat we afhakenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Iemand een logische verklaring waarom de stream zo vaak op Sabeau en Dilano is ?
Tis ook bepaald geen zacht watje.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat hij er iets voor moest zetten of er zelf voor moest gaan zitten en hem dicht houden. Ze zei inderdaad de hele tijd au au maar ze was ook aan het lachen de hele tijd.
IPV een SL denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Iemand een logische verklaring waarom de stream zo vaak op Sabeau en Dilano is ?
Febo wil boem boem dingetjes zien!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Gisteravond waren die twee (sabo en dil) top. Heb me rot gelachenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond ook afgehaakt en lekker van schaatsen genoten. Ik had me zo verheugd op deze bb omdat ik lekker vervroegd met pensioen ben en ik overdag goed kon genieten van de streams. Maar zo slecht als de laatste dagen heb ik nog nooit mee gemaakt vanaf 1999
Waarschijnlijk denken de stagiaires dat er elk moment een kus kan komen..quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Denk dat regie hoopvol het liedje van Sebastiaan op repeat heeft staan terwijl ze hun in beeld hebben..quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lijkt wel luiigheid van de camera.....ook veel heel dicht op iemand die al vijf minuten niks zegt en je hoort andere praten.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Dat zou je idd denkenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat regie hoopvol het liedje van Sebastiaan op repeat heeft staan terwijl ze hun in beeld hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is zero seksuele spanning momenteel. Maar het zou wel grappig zijn als ze weken de stream op die twee zetten om uiteindelijk de kus te missen tijdens een streamlock vanwege plaspauze stagiaire.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken de stagiaires dat er elk moment een kus kan komen..
Helemaal met je eens, dit is de eerste x dat ik bijna niet meer kijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond ook afgehaakt en lekker van schaatsen genoten. Ik had me zo verheugd op deze bb omdat ik lekker vervroegd met pensioen ben en ik overdag goed kon genieten van de streams. Maar zo slecht als de laatste dagen heb ik nog nooit mee gemaakt vanaf 1999
Helemaal met je eens en voor mij is Glenn ook de winnaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, dit is de eerste x dat ik bijna niet meer kijk.
Lees hier omdat ik toch nieuwsgierig ben..
Heb ook niet echt een favo, als ik een keuze moet maken, dan mag Glenn wel winnen, maar zal niet gebeuren vermoed ik.
Ze hebben ook liever dat je de uitzending kijkt. Kunnen ze veel beter manipuleren.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
En dan met percentages en al!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro is benieuwd naar de uitslag van de poll.
Nou Ro, fasten your seat belt.
Dat wil zij echt niet weten....quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan is Jimmy ook een huichelaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft iedereen die zichzelf het hardste 'tactisch noemt' weg gestreept, en Tom was het daarmee eens, dus hij heeft Dilano daar niet bij genoemd, gewoon 0 kansen. Dilano moet dat niet persoonlijk opvatten, zegt Jimmy, maar dat doet ie ook niet. Maar zegt Jimmy erbij, als Dilano dat tactische meesterbrein wil zijn, hij die titel van 'm best mag hebben.
Heb er tot nu toe 4 of zo gezien.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben ook liever dat je de uitzending kijkt. Kunnen ze veel beter manipuleren.
Hij zei dit tegen Dilano, heb dat er nog even bij gezetquote:
Huichelaar dusquote:Op maandag 19 februari 2024 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij zei dit tegen Dilano, heb dat er nog even bij gezet
Zeker waar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat is het altijd met Tom. Hij communiceert heel belabbert
Ik denk niet dat Sabeau er nog bij zit want je hoort die irritante stem niet meer van haar en ik verwacht ook niet dat ze haar mond al minuten dicht houdtquote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft iedereen die zichzelf het hardste 'tactisch noemt' weg gestreept, en Tom was het daarmee eens, dus hij heeft Dilano daar niet bij genoemd, gewoon 0 kansen. Dilano moet dat niet persoonlijk opvatten, zegt Jimmy, maar dat doet ie ook niet. Maar zegt Jimmy erbij, als Dilano dat tactische meesterbrein wil zijn, hij die titel van 'm best mag hebben.
edit: dit was in gesprek met Dilano en Ronahi (weet niet of Sabeau er nog bij zit)
Ik denk ook echt wel dat ze die heel hard nodig zal hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ronahi: Ik moet die pin echt halen.
Niets MOETquote:Op maandag 19 februari 2024 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ronahi: Ik moet die pin echt halen.
We zien hem toch ook op stream.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat heeft langs haar kant voor veel frustratie gezorgd. En dat Tom heel populair is deed haar reputatie geen goed.
Tom is volgens mij iemand die wel OK lijkt op camera is maar heel lastig is om er mee in dezelfde ruimte te zitten maar dat voel je minder aan op camera.
Om te beginnen was het Ashley's idee. Daarbij hield Tom de deur niet dicht. Hij zat ervoor. Ze deed zelf een paar keer die deur open dus dat kon gewoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben geschrokken van Tom met die grap in de douche samen met Ashley die opgesloten zat in de kast en zo klem zat dat ze er uit wilde maar hij hield de deur dicht. Bang dat zijn grap zou mislukken.
Dit is ook waarom ik sympathie voor hem heb.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We zien hem toch ook op stream.
Samenleven met een ADHDer is soms lastig. Maar ik zie hem geen gemene of gekke dingen doen.
Hij is lief en zorgzaam.
Druk en chaotisch is irritant maar maakt iemand niet slecht.
Kun je daar als dwerg bij dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jawel hoor.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je daar als dwerg bij dan?
Geloof er geen zak van.
hij heeft ook niet gediend bij de mariniers. hij is door de keuring heengekomen en heeft daarna besloten niet door te gaan met de opleiding (zo stond het vanmorgen in de Cos)quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je daar als dwerg bij dan?
Geloof er geen zak van.
Dat zeg ik ook steeds. Hij praat met iedereen mee. Ik ben heel benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat stemmen, mocht hij verder komen en voor wie hij gaat "kiezen".quote:
Klopt, omdat hij niet tegen autoriteit kon vertelde hij eerder.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft ook niet gediend bij de mariniers. hij is door de keuring heengekomen en heeft daarna besloten niet door te gaan met de opleiding (zo stond het vanmorgen in de Cos)
Ah dat was de reden! die viel me vanmorgen niet meer inquote:Op maandag 19 februari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij niet tegen autoriteit kon vertelde hij eerder.
Maar die hoor je nog wel hinnekenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig staat iedere keer als ik kijk de camera niet op Karen
dan ga je toch sowieso al niet naar de aanmelding ?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij niet tegen autoriteit kon vertelde hij eerder.
Zelfde soort fanbase als Jill Nawel en Char destijds. Fanatieke stemmers om hun idool alles te laten winnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vind Ashley een leuke vrouw hoor daar niet van maar ik vind het wel allemaal een beetje overdreven dat ze weer een etentje heeft. Gun het ook iemand anders zoals Alice, Karen en Glenn bijvoorbeeld.
Ik ben nu bewust eens gaan kijken hoe de anderen eten, de meeste kauwen echt met hun mond open er zijn er weinig die normaal kunnen eten daar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig staat iedere keer als ik kijk de camera niet op Karen
Lijkt me hilarisch als de mensen met de minste stemmen mogen dineren, dan denken ze dat ze populair zijn. Lachen!!!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zelfde soort fanbase als Jill Nawel en Char destijds. Fanatieke stemmers om hun idool alles te laten winnen.
Ik ga er vanuit dat er meer mogen eten dan 1 of 2. Top 4 is Ashley Alice Tom en Karen.
Ik dacht dat ik ergens las top 4?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zelfde soort fanbase als Jill Nawel en Char destijds. Fanatieke stemmers om hun idool alles te laten winnen.
Ik ga er vanuit dat er meer mogen eten dan 1 of 2. Top 4 is Ashley Alice Tom en Karen.
Welke sreams kijk jij?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
In het huis kijken ze heel anders tegen dingen aan dan in de buitenwereld. Zegt dus niks.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, het lijkt mij leuk als degenen die de minste stemmen hebben de winnaars mogen bedienen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lijkt me hilarisch als de mensen met de minste stemmen mogen dineren, dan denken ze dat ze populair zijn. Lachen!!!
Ja en ze wil haar eigen shampoo, ben benieuwd hoeveel coins ze moet inleveren en wat Alice daarvan vindt..quote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Queen Ashley komt eind van deze week haar eigen haarverf. Dan mag Karin aan t werk om het te verven en gaan de extensions en zo meteen uit , kan haar hoofd even rusten.
Ze wil haar eigen haarverf, die is door BB uit haar koffer gehaald toen ze erin ging.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en ze wil haar eigen shampoo, ben benieuwd hoeveel coins ze moet inleveren en wat Alice daarvan vindt..
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is ook waarom ik sympathie voor hem heb.
Ik ben zo iemand met ADHD waar het echt niet makkelijk mee is om samen te wonen.
Je moet mij echt heel direct op vriendelijke wijze bewust maken van wat ik doe anders heb ik het niet eens door.
Ik zie in het huis maar weinig mensen die dat doen.
Ja, ongelooflijk, totale drama om helemaal niks. Dit is geen haar beter dan Sabeau / Dilano streams.quote:
Ze mocht terug komen terwijl ze er uit was. Noem dat maar geen gunnenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke sreams kijk jij?![]()
Ashley is nog nooit iets gegund.
D'r zijn bij alle bewoners shampoos en dergelijke uit de koffers gehaald, die krijgen zij toch ook niet terug waarom zij wel..quote:Op maandag 19 februari 2024 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wil haar eigen haarverf, die is door BB uit haar koffer gehaald toen ze erin ging.
Ik weet niet wat Tom zijn problemen zijn in relaties.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Tom is bijna een kopie van mijn broertje. Zelfde gedrag en ook dezelfde problemen in relaties.
Dat heeft niks met gunnen te maken, als er iemand vrijwillig vertrekt...quote:Op maandag 19 februari 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mocht terug komen terwijl ze er uit was. Noem dat maar geen gunnen
Ze was al thuis.. dan gunnen ze je het toch echt om terug te komenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heeft niks met gunnen te maken, als er iemand vrijwillig vertrekt...
Dat was alleen omdat iemand anders haar 24 uur had aangevraagd en exit ging. Dat had om het even wie kunnen overkomen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mocht terug komen terwijl ze er uit was. Noem dat maar geen gunnen
Inderdaad en het gaat echt helemaal nergens over. Queen Treurwilg was toch zo direct? In plaats van oeverloos door te emmeren tegen Karen, nu weer tegen Jimmy kan ze ook naar Sabeau zelf gaan met de vraag wat ze er nou mee bedoelde, het zit haar kennelijk erg dwars..quote:Op maandag 19 februari 2024 14:02 schreef Adixsh het volgende:
Waarom gaat ze het gewoon niet even met haar bespreken dan?
Als er iemand vertrekt komt er een oud bewoner terug.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze was al thuis.. dan gunnen ze je het toch echt om terug te komen
Toch niet, tenzij het een regel is dat een oude deelnemer terug het huis in moet als iemand opgeeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of een Nouschka eerder er inzetten of een andere nieuwe kandidaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat iemand anders haar 24 uur had aangevraagd en exit ging. Dat had om het even wie kunnen overkomen.
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Toch niet, tenzij het een regel is dat een oude deelnemer terug het huis in moet als iemand opgeeft.
Nee want dat was allemaal al voor andere momenten gepland.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een Nouschka eerder er inzetten of een andere nieuwe kandidaat.
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als er iemand vertrekt komt er een oud bewoner terug.
Zoveel keus was er niet over oud bewoners he
Dan moet je wel zo snel een topkandidaat als Ashley kunnen vinden. Die zijn dun gezaaid.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een Nouschka eerder er inzetten of een andere nieuwe kandidaat.
Het zit er altijd in dat er vroegtijdig eruit wil, je zou denken dat ze wel andere hebben klaarstaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?
Kan het me niet herinneren.
BB had ook een reserve (als ze die hebben) het huis in kunnen sturen.
Het is haar wel duidelijk wat Sabeau bedoeldequote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad en het gaat echt helemaal nergens over. Queen Treurwilg was toch zo direct? In plaats van oeverloos door te emmeren tegen Karen, nu weer tegen Jimmy kan ze ook naar Sabeau zelf gaan met de vraag wat ze er nou mee bedoelde, het zit haar kennelijk erg dwars..
Huub in DGK.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?
Dat is toch geweest met Mike? dat die reserve kandidaat was? staat me iets van bijquote:Op maandag 19 februari 2024 14:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zit er altijd in dat er vroegtijdig eruit wil, je zou denken dat ze wel andere hebben klaarstaan.
Dannyquote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die ex van Gaby Blazerquote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat iemand anders haar 24 uur had aangevraagd en exit ging. Dat had om het even wie kunnen overkomen.
Ja Nouchka bv of Sabeau die zaten in de wacht tot dat ze er in mochten komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komen![]()
Ze hadden ook een nieuwe er in kunnen doen
Ja, daar lijkt het nog het meeste op inderdaad. Van een non-issue zo'n issue maken vind ik juist heel raar.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is haar wel duidelijk wat Sabeau bedoelde
Ashley zei tegen Sabeau dat ze iets niet helemaal goed deed en er achteraan maar het geeft niet..Hoezo het geeft niet? Het geeft wel want anders had je dat niet gezegd. < dat is wat Sabeau bedoelt.
Ashley voelt heel goed dat het een sneer was en ze wil dat niet over haar kant laten gaan.
Hoe durft Sabeau haar tegen te spreken of een weerwoord. Foei Sabeau.
Leuke mening.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komen![]()
Ja die is net zo slecht als sabeauquote:Op maandag 19 februari 2024 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zit het toch wel dwars van sabeua. Stap gewoon op haar af dan
Volgens mij hebben ze er nog wel meer in de wacht staanquote:Op maandag 19 februari 2024 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Nouchka bv of Sabeau die zaten in de wacht tot dat ze er in mochten komen.
Bedoel je die met dat gebit dat brak. De bewoners konden kiezen tussen een paar met aan de wand hun schaduwen eerst toch of haal ik de boel door elkaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is toch geweest met Mike? dat die reserve kandidaat was? staat me iets van bij
dat er toen 2? of zo uit zijn gegaan? of 3?
Weet het eigenlijk al niet meer
Ja die met dar gebit dat brak.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoel je die met dat gebit dat brak. De bewoners konden kiezen tussen een paar met aan de wand hun schaduwen eerst toch of haal ik de boel door elkaar.
Dat mag ze zeker, net zo goed als dat de andere kant dat ook mag.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley ziet en voelt ook dat Sabeau vreemd gedrag vertoond, net als wij en zich er mssn aan ergert of over verbaasd. Gebeurd hier ook, de meesten hier zijn haar zat, waarom zou Ashley geen vraagtekens bij haar gedrag mogen hebben of haar gevoel bespreken. Mssn wil zij weten of een ander het net zo voelt
Dat is echt een tik hoor, altijd aan die haren trekkenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang blijft dat mens nog aan d'r haren trekken.. tot ze eruit zijn?
ze zei ook geloof wel 10x dat hij haar moest roepen en dat deed hij niet en zei vaak genoeg ook ik red het niet meer houd het niet meer, feit dat hij Karen niet riep en idd dat bankje er zo tegenaan duwde was gewoon niet goed van hemquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat hij er iets voor moest zetten of er zelf voor moest gaan zitten en hem dicht houden. Ze zei inderdaad de hele tijd au au maar ze was ook aan het lachen de hele tijd.
Ze ziet er ook constant beroerd uit, misschien moet ze een keer naar Feboquote:Op maandag 19 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een tik hoor, altijd aan die haren trekken
Ze ligt ook alleen maar onder een dekentje bijna de hele dagquote:Op maandag 19 februari 2024 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze ziet er ook constant beroerd uit, misschien moet ze een keer naar Febo
Zo komen de dagen prima omquote:Op maandag 19 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ligt ook alleen maar onder een dekentje bijna de hele dag
Ze mogen wel veel liggen en slapen van deze BBquote:
Terwijl hij altijd lief tegen de vrouwen daar doet denk ik dat hij gewoon totaal niet meer met haar bezig hield en alleen maar dat de grap moest lukken....quote:Op maandag 19 februari 2024 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei ook geloof wel 10x dat hij haar moest roepen en dat deed hij niet en zei vaak genoeg ook ik red het niet meer houd het niet meer, feit dat hij Karen niet riep en idd dat bankje er zo tegenaan duwde was gewoon niet goed van hem
Het was een keer iets teveel begreep ik uit een serie vage "zenderchecks" , er zijn grenzen aan geen TV makenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen wel veel liggen en slapen van deze BB
hier ben ik het mee eens, daarna kwam ze met outside information terug in het huis en ging ze zich zo voordoen als iemand wat zovelen daarna ineens wel leuk vinden. Daarom is ze voor mij niet echt en gun ik het haar niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
er zijn na haar toch nog veel meer mensen ingekomen die al streams of uitzendingen hadden kunnen kijken?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:32 schreef danilel het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, daarna kwam ze met outside information terug in het huis en ging ze zich zo voordoen als iemand wat zovelen daarna ineens wel leuk vinden. Daarom is ze voor mij niet echt en gun ik het haar niet.
Daarnaast heeft ze een air over zich en voelt ze zich verheven boven anderen.
daar heb ik niks mee en daar heb ik het ook niet over, Ashley was er eerst uit gestemd door het publiek.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn na haar toch nog veel meer mensen ingekomen die al streams of uitzendingen hadden kunnen kijken?
sabeau bijv....
Degene die later het huis in zijn gekomen, zoals Glenn, Noushka en Sabeau zijn met veel meer outside informatie binnengekomen, Ashley is amper 24 uur het huis uit geweest, ze kreeg toen ze thuis was meteen telefoon of ze terug wilde komen. Hoeveel info heb je dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:32 schreef danilel het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, daarna kwam ze met outside information terug in het huis en ging ze zich zo voordoen als iemand wat zovelen daarna ineens wel leuk vinden. Daarom is ze voor mij niet echt en gun ik het haar niet.
Ja maar toen hadden ze toch al meer dan een uur liggen pittenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was een keer iets teveel begreep ik uit een serie vage "zenderchecks" , er zijn grenzen aan geen TV maken
dat is een aanname dat ze persoonlijke aanwijzingen heeft gehad.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:34 schreef danilel het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee en daar heb ik het ook niet over, Ashley was er eerst uit gestemd door het publiek.
Zij heeft ook persoonlijke aanwijzigingen gehad (andere make up en meteen toetrekken naar tom bv)
daar gaat het niet om, het gaat er om dat ahsley specifieke info op haar eigen persoon heeft gehad en dat heeft aangepast waardoor mensen haar ineens wel te pruimen vinden.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Degene die later het huis in zijn gekomen, zoals Glenn, Noushka en Sabeau zijn met veel meer outside informatie binnengekomen, Ashley is amper 24 uur het huis uit geweest, ze kreeg toen ze thuis was meteen telefoon of ze terug wilde komen. Hoeveel info heb je dan?
Ja dat dus, eerst wilde iedereen haar er uit, nu vinden de meeste haar geweldigquote:Op maandag 19 februari 2024 14:32 schreef danilel het volgende:
[..]
maar het is wel duidelijk aan haar gedrag meteen daarna te zien dat de aanname klopt, daar kan niemand om heenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is een aanname dat ze persoonlijke aanwijzingen heeft gehad.
Het valt ook op dat ondanks al die geile boys&girls in precies de goeie leeftijd ze totaal geen interesse in elkaar hebben.. een gemiste casting kansquote:Op maandag 19 februari 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden ze toch al meer dan een uur liggen pitten![]()
Maar ze hebben ook niet veel te doen 4 dagen een spelletje per dag en verder zoek het maar uit
het was de eerste week, heel moeilijk om dan een keuze te maken als kijker. Vind het dus niet eerlijk om te zeggen dat de meesten haar eruit wilden. Het was toen nog een gok, je kende de bewoners amperquote:Op maandag 19 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, eerst wilde iedereen haar er uit, nu vinden de meeste haar geweldig
Er is toch iets geweest waardoor ze gekozen werd.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het was de eerste week, heel moeilijk om dan een keuze te maken als kijker. Vind het dus niet eerlijk om te zeggen dat de meesten haar eruit wilden. Het was toen nog een gok, je kende de bewoners amper
Ja een gok, ik heb de eerste week niet gestemdquote:Op maandag 19 februari 2024 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is toch iets geweest waardoor ze gekozen werd.
Ik niet.. de helft eraf gewoon.. ik ben meer benieuwd als haar borsten eruit zouden moeten...quote:Op maandag 19 februari 2024 14:39 schreef Soury het volgende:
Alsly d'r extenstions gaan eruit. Ben benieuwd.
Misschien kan Sabeau er een bezem voor Ashley van makenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:39 schreef Soury het volgende:
Alsly d'r extenstions gaan eruit. Ben benieuwd.
Ja, dus moet er eigenlijk week 1 niemand uitgaan, zodat je de kans krijgt de mensen beter te leren kennen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, eerst wilde iedereen haar er uit, nu vinden de meeste haar geweldig
Alles is beter dan ditquote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef BigBreg83 het volgende:
De extensies van Ashley gaan eruit!![]()
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Alleen Dilano en Sabeau dwarrelen een beetje om elkaar heenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt ook op dat ondanks al die geile boys&girls in precies de goeie leeftijd ze totaal geen interesse in elkaar hebben.. een gemiste casting kans
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan Sabeau er een bezem voor Ashley van maken
Die Saboo is een engnek, die zou met zowat alles in bed duiken voor voordeelquote:Op maandag 19 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen Dilano en Sabeau dwarrelen een beetje om elkaar heen
Ja het is ook zo nep, Ben benieuwd hoe ze er zo uit gaat zienquote:Op maandag 19 februari 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles is beter dan dit![]()
Tom en Glenn geven ook aan het niet weer terug te zetten omdat het er niet uit ziet![]()
Snap ook niet dat iemand dit mooi vindt..
Of Ashley voor Sabeau, lekker over de poort wegvliegen, kan ze dicht bij zichzelf blijvenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan Sabeau er een bezem voor Ashley van maken
Ze is een kei in flirten zei ze toch in haar voorstel filmpjequote:Op maandag 19 februari 2024 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Saboo is een engnek, die zou met zowat alles in bed duiken voor voordeel
Die werd toch weg gestemd en mocht weer terug?quote:
Nee ze zei dat zo goed was in manupileren.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een kei in flirten zei ze toch in haar voorstel filmpje
Ondertussen is ze wel druk aan het scchoomaken
coentunnel dotquote:Op maandag 19 februari 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
Er komt een einde aan de koetunnel, ik ben bijna in London zegt Jimmy die dat neptouw bij Ashley uit het haar aan het halen is.
Ook in flirten volgens mijquote:Op maandag 19 februari 2024 14:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze zei dat zo goed was in manupileren.
Zonder die dikke laag make-up is ze ook echt veel mooier. Zo jammer dat ze dat zelf niet ziet.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook zo nep, Ben benieuwd hoe ze er zo uit gaat zien
Dat gebruikt ze idd.quote:
Ik hoop eigenlijk dat ze er twee van kan makenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of Ashley voor Sabeau, lekker over de poort wegvliegen, kan ze dicht bij zichzelf blijven
Ja ze heeft een mooie kop.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zonder die dikke laag make-up is ze ook echt veel mooier. Zo jammer dat ze dat zelf niet ziet.
Van de week zei ze zelf dat ze minder make-up op had gedaan en ze had alleen een gloss op haar lippen en dat was echt heel mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |