Gaat ze echt wel doen hoor. In ieder geval mensen die zich als vriend of vriendin voelen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef Li0nHeart het volgende: Ze snappen Ashley niet heel goed. 1 ding wat ze nooit zal doen is een vriend/vriendin voor de bus gooien.
Daar heb ik gelukkig geen last van. En ik heb genoten afgelopen zaterdag. Wel jammer van Basiri mja. Wie weet vliegt Karen of Tom er volgende week uit en dan zijn andere kijkers weer blij en ik ietsje minder. Maar echt, kan me er niet druk over maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef ben34567 het volgende: [..] Ik heb altijd gehoord dat buitenlandse versies van BB nog veel harder en smeriger zijn dus als mensen tactische besprekingen en hier en daar een opmerking over een andere bewoner al te veel vinden
![]()
Ze heeft aan de paddo's gezetenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat kan Sabeau veel poep praten.
Als je wil winnen moet dat altijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat ze echt wel doen hoor. In ieder geval mensen die zich als vriend of vriendin voelen.
Weet niet of Alice een vriendin van haar is of een tijdelijke partnership maar ze is haar grootste concurrent om in de finale te staan. Die zit zeker al te denken hoe ze Alice wegspeelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat ze echt wel doen hoor. In ieder geval mensen die zich als vriend of vriendin voelen.
Dat mag ookquote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Weet niet of Alice een vriendin van haar is of een tijdelijke partnership maar ze is haar grootste concurrent om in de finale te staan. Die zit zeker al te denken hoe ze Alice wegspeelt.
Ik heb het idee dat ze n de war raakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft aan de paddo's gezeten
Op het laatst met de finale in zicht kun je natuurlijk ook niet anders. Maar dan is er geen sprake meer van 'voor de bus gooien'.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Top amusementquote:Op maandag 19 februari 2024 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ga afzetten ook word gek van dat gezwets van hun
Nu heb je nog de mogelijkheidquote:Op maandag 19 februari 2024 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op het laatst met de finale in zicht kun je natuurlijk ook niet anders. Maar dan is er geen sprake meer van 'voor de bus gooien'.
Is frustratie dat ze populairder zijn. Soms heb je de kijker mee soms niet. That's life. Betekent niet dat Ashley of Tom betere mensen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de roddelclub buiten echt wel jaloers zijn op den Ash en den Tom.
Ze zeggen dat ze eerlijk zijn, het enige wat ontbreekt is dat ze niet eerlijk zijn en het lef niet hebben om eerlijk iets tegen iemand te zeggen wat hun stoort.
Den Ash en den Tom durven dat wel.
Lijk mij dus ook. Daarna diezelfde vraag nog tig keer over-anaylseren met Karen, dat ze er maar niet over uit kan, dat die vraag zo raar is, dat ze er niks mee kan en ze zoekt er ook meteen van alles achter. Vind ik daar ook een bevestiging van.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
tuurlijk vond Ashley het erg anders had ze het niet vermeld in de eerste plaats
Is dat zo? Ik heb Karen nog niet horen zeggen dat ze vond dat Randy stobk of dat dectandeborstel van Do vies is etc. Maar ok we wachten af.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de roddelclub buiten echt wel jaloers zijn op den Ash en den Tom.
Ze zeggen dat ze eerlijk zijn, het enige wat ontbreekt is dat ze niet eerlijk zijn en het lef niet hebben om eerlijk iets tegen iemand te zeggen wat hun stoort.
Den Ash en den Tom durven dat wel.
Ze zijn allemaal het zelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is frustratie dat ze populairder zijn. Soms heb je de kijker mee soms niet. That's life. Betekent niet dat Ashley of Tom betere mensen zijn.
Dat was Danny niet karen die zei dat randy een lijfgeur had.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb Karen nog niet horen zeggen dat ze vond dat Randy stobk of dat dectandeborstel van Do vies is etc. Maar ok we wachten af.
Scheelt niks met Adriana , had het ook nog nooit gedaan. Die had als excuus ik heb geen kinderen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ashley kreeg pannekoek niet omgedraaid, zegt Alice echt een moeder haha
13 Ashleys? Echt niet.quote:
Komt beiden poep uit.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, fijn, een keer tegen de kont van Alice kijken i.p.v. de kop van Sabo
Witte chocolade.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice rennen en munten tellen. Chocolade gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |