Wat dacht je van over 4 nachtjesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is geen tactische speler, hij denkt dat hij dat is.
Meer symbooltjes dan Bewoners. Ik denk dat ze gewoon een standaard mall hebben gebruikt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar staat al dat voedsel/hapjes/snoepjes/etc bij de namen voor?
In een screenshot he. Een filmpje in een screenshotquote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had het zelfs opgeslagen op der telefoon zei ze gisteren
Ja dat is ook leuk om te horen van alle kanten..quote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Dit zijn wel de goede BB gesprekken.
Je hoort hoe zij BB beleven. Wat ze mee maken. Hoe ze zich erbij voelen.
Ze proberen elkaar ook op te monteren.
Volgens mij kunnen die zich wel tot dicht in de finale glippen (vooral sabo dan) door nominaties te vermijden zoals Jolien vorig jaar. Enige probleem is dat Sabo met Alice en Ashley enorme concurrentie heeft langs NL vrouwenkant.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is geen tactische speler, hij denkt dat hij dat is.
Daar moest je op klikken onder dat lijstje. Die dingen stonden voor een naam. Ashley, Alice en Tom zijn de top3quote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar staat al dat voedsel/hapjes/snoepjes/etc bij de namen voor?
Die twee krijgen idd veel tijd op de streams , daarom zet ze ik ze ook uit als het die kant weer op gaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk door die sabeau en dilano de hele tijd op de streams ook steeds minder. Allebei zo van die niets zeggende personen. Die lullen om het lullen. En dan durft sabeau gister nog te zeggen zo lekker buiten wandelen voor een gesprek in de diepte. Heb streams uitgegooid en vanmorgen pas weer aan. En nu geluid uitgezet en aan het lezen geslagen
Er is geen lijst.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
er is een lijst tuthola je eerste reactie was namelijk er is een mol
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijstquote:
Ik erger me niet hoor. Ik vind het best leuk om de slangenkuil bezig te zien. Ik heb het idee dat anderen er hier wat last van hebben, nou dan gaan die toch lekker ff wat anders doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uit
Snap ook eigenlijk niet waarom ze op beide streams het zelfde laten zien
Correctiequote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nogmaals : Er was een lijstquote:Op maandag 19 februari 2024 12:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ze praten gewoon. Die namen komen random voorbij.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik erger me niet hoor. Ik vind het best leuk om de slangenkuil bezig te zien. Ik heb het idee dat anderen er hier wat last van hebben, nou dan gaan die toch lekker ff wat anders doen.
Ik heb altijd gehoord dat buitenlandse versies van BB nog veel harder en smeriger zijn dus als mensen tactische besprekingen en hier en daar een opmerking over een andere bewoner al te veel vindenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik erger me niet hoor. Ik vind het best leuk om de slangenkuil bezig te zien. Ik heb het idee dat anderen er hier wat last van hebben, nou dan gaan die toch lekker ff wat anders doen.
Onze BB's waren vroeger ook veel harder. Vooral BB6quote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat buitenlandse versies van BB nog veel harder en smeriger zijn dus als mensen tactische besprekingen en hier en daar een opmerking over een andere bewoner al te veel vinden
die rent naar waar Sabo rentquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik benieuwd hoe hard Dilano naar de andere groep rent als de uitslag van het diner bekend wordt gemaakt.
Alle mensen die zo hard roepen ik ben eerlijk en oprecht hadden dit nu gewoon besproken met elkaar waar de personen waar ze het over hebben bij hadden gezeten. Dat is pas eerlijk en oprechtquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Soury het volgende:
Dat elke keer benoemen hoe eerlijk ze zijn (sabo en dyl). Ik krijg dat juist het tegenovergesteld gevoel.
Ik hoop dat je me een gil wil geven als het zover isquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik benieuwd hoe hard Dilano naar de andere groep rent als de uitslag van het diner bekend wordt gemaakt.
Die vervolgens in janken uitbarst, hetgeen weer een uurtje wandelstreams gaat opleveren.quote:
Omstreeks 12 uur zit de helft van de Febo te snacken, voorheen viel het geluid uit, nu twee keer van hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uit
Snap ook eigenlijk niet waarom ze op beide streams het zelfde laten zien
Iedereen heeft een lijst. De lijst die er was is niet eens gebruikt vorige week. Dan had Tom er ook op moeten staan.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijst
Ja klopt met hilde en milica en jeroenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze BB's waren vroeger ook veel harder. Vooral BB6
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.
ow ik dacht dat een paar bewoners een etentje krijgen en we daarom op 6 mensen konden stemmen?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.
Uit eten?? Nee tochquote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
Ash zo'n rare vraag
helemaal geen aanleiding
Late reactie, sorry.quote:
En Egbert die 4 dagen in een opblaasbootje in het zwembad moest ronddobberen, de racistische confrontaties tussen E10 en Semi, de misogyne en kleinerende houding van Semi naar zijn vriendin, etc.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt met hilde en milica en jeroen
tuurlijk vond Ashley het erg anders had ze het niet vermeld in de eerste plaatsquote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Late reactie, sorry.
Ash had na het spel tegen Sabeau gezegd dat ze niet haar armen gestrekt had, en dat ze dat niet eerlijk vond, maar dat het verder ook niet uitmaakte. Waarop Sabeau vroeg of Ashley het zeker wist dat ze het niet erg vond.
Ik denk dat ze het dondersgoed snappen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen Ashley niet heel goed. 1 ding wat ze nooit zal doen is een vriend/vriendin voor de bus gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |