Ze doen het allemaal maar denken dat ze het niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:27 schreef Donna1000 het volgende:
Wat een dom geklets, "hun zijn zo met tactiek bezig, wij zijn zo niet" hoe krijgt Ro het uit haar bek
Die is niet de lijst. Gaat om de emoticons die er onderstaand met een getal erbijquote:Op maandag 19 februari 2024 12:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn dorianne en rohani staan mij te hoog
Juist leuk om van beide kanten te horen hoe ze er over denken vind ikquote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoor het wel als er weer leuke streams zijn
Ja misschien moeten we het er gewoon nooit meer over hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon uitzetten![]()
Doe ik ook als Ashley en Karen zo bezig zijn met dat gegiebel
Nu ben ik nog altijd op zoek naar de kant waar hij zich dan slim voor zou doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Harry het volgende:
Dilano: ik doe mij dom voor, bij een kant.
Dat hoef je niet te doen dat ben jequote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Harry het volgende:
Dilano: ik doe mij dom voor, bij een kant.
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uitquote:Op maandag 19 februari 2024 12:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we het er gewoon nooit meer over hebben.
Dit is eigenijk te gek voor woorden, je moet gewoon kunnen schrijven wat je wil... nou dan zijn er een paar not amused, jammer dan.... dat ben ik ook wel eens niet...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Adixsh het volgende:
[..]
🤣 Ik snap je hoor. Doe het niet, is het niet waard.
ze had het zelfs opgeslagen op der telefoon zei ze gisterenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat is typisch telemarketeer.
Dit is echt geen gekke opmerking.....
Bedoelde hij niet top 3 tactische spelers ? Gisteren zei hij ook al zoiets maar hij had het niet over populariteitquote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Hznootje het volgende:
Wow Dylano zegt dat hij zeker in de top 3 staat..of op 1
Waar staat al dat voedsel/hapjes/snoepjes/etc bij de namen voor?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de uitslag van deze popioll mogen zien.![]()
[ afbeelding ]
Je mag toch gewoon typen wat je er van vindt? Niet iedereen houdt van het zelfdequote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
Hij is geen tactische speler, hij denkt dat hij dat is.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet top 3 tactische spelers ? Gisteren zei hij ook al zoiets maar hij had het niet over populariteit
Laten we het hopenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor Sabeau, blijf jij maar strijden tot het einde. Binnenkort wel aan de andere kant van de poort, maar dat mag de pret niet drukken.
Kon je op Insta stemmen iedereen bewoners had een eigen icoontjequote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar staat al dat voedsel/hapjes/snoepjes/etc bij de namen voor?
Kijk, precies dat Sab pikt alleen het woord manipuleren eruit, maar vergeet even dat ash zeiquote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, letterlijk het enige wat Sabeau gehoord kan hebben in het intro filmpje van Ashley:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |