Ik hoop echt dat ze de uitslag van deze popioll mogen zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Dyl
ik denk nog steeds dat als je haar tegen over een Ash en Ty zet
dat ash gaat
Het is niet anders dan de tactische besprekingen in de groene kamer van de afgelopen dagen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het is echt een walgelijk stel mensen.
en dit wat dit groepje doet aan zwartmaken, framen enzo is echt niet te vergelijken met het gesprek van ash en karen.
het groepje van ro haalt er allemaal dingen bij die nergens op slaan.
vind ik dus welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is niet anders dan de tactische besprekingen in de groene kamer van de afgelopen dagen.
Haha nou bb kom op laat de hele lijst zienquote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dilano denkt dat hij op 1 staat???????
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de uitslag van deze popioll mogen zien.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Hznootje het volgende:
Wow Dylano zegt dat hij zeker in de top 3 staat..of zelfs wel op 1
Hier staat het geluid ook nog aan, ik wil wel weten wat voor lulkoek ze uitkramen.quote:
Ben wel blij dat ik dat niet echt heb,quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wat last van favoritisme. De een wat meer dan de andere
Ja dat is typisch telemarketeer.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, letterlijk het enige wat Sabeau gehoord kan hebben in het intro filmpje van Ashley:
Het is net hetzelfde. Beide groepen roddelen en delen steken uit naar elkaar toe. Bij het groepje van Ronahi klinkt het alleen allemaal wat gefrustreerder omdat ze weten dat ze minder populair zijn bij de kijker dan de andere groep. De groep rond Ashley brengt het "leuker".quote:
Hoorde ik het toch goed. Hij staat er ver van afquote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Hznootje het volgende:
Wow Dylano zegt dat hij zeker in de top 3 staat..of op 1
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is niet anders dan de tactische besprekingen in de groene kamer van de afgelopen dagen.
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn dorianne en rohani staan mij te hoogquote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de uitslag van deze popioll mogen zien.![]()
[ afbeelding ]
Je kan ze ook gewoon uitzettenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Snensie het volgende:
Nou nou hij gaat wel los hoor die Dilano.
O ik hoop echt Sabeau eruit. Zodat hij zijn maatje kwijt is en wij van die vreselijke streams van hun af zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |