ja was weer even stil hequote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
aah Ro moet weeeer slecht praten over tom
Yep , en als ik Dillie moet geloven is Jim ook een slangquote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
aah Ro moet weeeer slecht praten over tom
Misschien kan hij bij teleurstelling heel raar reageren.....hij had het er zelf over toen hij het had over zijn jonge jaren.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen niet waarom Tom zo sterk staat.
"De negatieve dingen worden niet getoond!"
"Wa is er dat wij niet zien??"
Het lijkt de drumband welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom,.![]()
Pfffff...
Ro, die steevast een titanengevecht moet leveren met Do en Sabeau om de laatste plek in alle polls?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
Do denkt dat Ro en Ty winnen van alle anderen behalve ash en Alice![]()
de negatieve dingen die Ro en DO zijn zitten in hun hoofdquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af Maar we zien natuurlijk ook niet alles
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen karen en Ash roddelen ook geef ik jullie gelijk in maar dat gaat vaak ook wel met vleugje humor er tussendoor
dit groepje is zooo vals is echt niet normaal meer
Vals is het niet het meer scherp.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen karen en Ash roddelen ook geef ik jullie gelijk in maar dat gaat vaak ook wel met vleugje humor er tussendoor
dit groepje is zooo vals is echt niet normaal meer
Dat is een goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.
Ze hebben net ook positieve dingen over Ashely gezegd
En slecht praten met humor is ook slecht![]()
Ze doen het allemaal groepje zus en groepje zo
De kanslozen waren net aan het woordquote:Op maandag 19 februari 2024 12:20 schreef basicsaint het volgende:
Best wel sneu, dit overleg van de kanslozen.
Iedereen heeft wat last van favoritisme. De een wat meer dan de anderequote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.
Ze hebben net ook positieve dingen over Ashely gezegd
En slecht praten met humor is ook slecht![]()
Ze doen het allemaal groepje zus en groepje zo
het is echt een walgelijk stel mensen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
ze gebruiken alles om anderen zwart te maken
karen wordt iets verweten
wat Ty dus ook hetzelfde deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |