Nou, dat vind ik wel meevallen. Zoals ze nu is vind ik "eerlijker" dan hoe voel jij je, hoe sta jij erin, vind je het erg etc etc.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau baseert haar hele aversie tegen Ash op 5 afleveringen die ze heeft gezien
en haar gevoel
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau en Ro denken serieus zelf eerlijk en 'oprecht' te zijn
Ze doen het allemaalquote:Op maandag 19 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doen
DIe hadden het net ook over hun
Kloptquote:Op maandag 19 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doen
DIe hadden het net ook over hun
Is waarschijnlijk piketspel (32 kaarten), ze willen denk ik een vol bridgespel (52 kaarten).quote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er mis met het huidige setje
Sabeau is echt niet helemaal goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
Even recap
Sabeau beweerde dat ash in de voorfilmpjes heeft gezegd dat ze Ash mensen emotioneel wilde manipuleren
Volgens mij zei ze dat ze er geen moeite mee zou hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
Even recap
Sabeau beweerde dat ash in de voorfilmpjes heeft gezegd dat ze Ash mensen emotioneel wilde manipuleren
Dat verwachtte ik al sinds haar binnenkomst: of een bondje met Ashley, of onderlinge rivaliteit.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef espri het volgende:
Sorbo is lekker aan het stoken, komt nog wel een fikse aanvaring tussen haar en Asley.
Ja het hoort er bij. Ik hoor Ro ook positieve dingen over As zeggenquote:
Je ontkomt er niet aan, je ziet het altijd in een RLSquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt
Ashley is precies eender
En Karen waait met alle winden mee.
Tuurlijk net ze erg. Maar groepje ronahi, doriana en sabeau zijn echt vals bezig elke keer. En die dilano lult maar mee, die denkt dat hij zo goed is daar. Kijk er naar uit dat ze zo horen van het dineetjequote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
Ashley en Karen roddelden net ook maar hier lees je amper iets over. Hopelijk wordt in de aflevering beide kanten vertoond.
Ik kan dat filmpje dus niet vinden. Want die hebben ze niet op Instagram gezetquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef kiki2024 het volgende:
Sabeau zei tijdens het gesprek met Ashely op de bank, dat ze haar niet vertrouwd door haar video...maar op de video van Sabeau zegt ze letterlijk dat ze mannen wil gebruiken om, om haar vinger te winden. hypocrisie viert hoogtij en ik hoop dat Dilano die intro nog te zien krijgt. ik zeg gooi er maar in big brother voor reuring
weet ze zelf wel wat ze in der eigen filmpje heeft gezegd?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze begint weer over het introductie filmpje van Big Brother.
Maar waarom heeft ze het nog nooit over andere introductiefilmpjes gehad?
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
Ashley en Karen roddelden net ook maar hier lees je amper iets over. Hopelijk wordt in de aflevering beide kanten vertoond.
Ja die waren net ook bezigquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
ja is niet de vraag of die komt maar wanneer die komtquote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef espri het volgende:
Sorbo is lekker aan het stoken, komt nog wel een fikse aanvaring tussen haar en Asley.
Is gewoon een heel erg namaak meisje.Met allerlei teksten uit nlp boeken of zo. Wat die allemaal uitkraamt is echt absurd. En die dilano trapt er helemaal inquote:
NLP Trainee methodiekquote:Op maandag 19 februari 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
Even een mooi woord van @:Lionheart gebruiken
Sabeau doet aan conformation bias
ze stelt vragen die in haar verwachtingspatroon liggen
vervolgens draait ze de antwoorden zo dat ze kloppen met haar verwachtingen
🤣 Ik snap je hoor. Doe het niet, is het niet waard.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
Ja dyl zweet al peentjesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
zooo lekker roddelen
Jimmy komt aanlopen en opeens gaat het gesprek over pindakaas![]()
![]()
Zal in aflevering 1 of 2 zitten.. ben ook al aan het zoeken.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje dus niet vinden. Want die hebben ze niet op Instagram gezet
straks kan je vast weer los. meeste uren zijn anti ashleyquote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
die slashley vergeet blijkbaar de 1ste EXIT - die had niet terug moeten komenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi, Doriana, Dilano en Sabeau zijn het zat de nieuwen genoemd te worden.
Ze zijn geen nieuwen meer vinden ze. Wij zijn onderdeel van de groep.
Dat nieuwe en oude shit gedoe komt van Ashley af.
Die wilde meteen al de nieuwen er uit.
Volgens haar hebben de eerste bewoners die in het huis kwamen meer recht om in het huis te blijven.
Vanaf dat moment had ik een hekel aan Ashley. En dat is alleen maar erger geworden.
Maar geef toequote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal in aflevering 1 of 2 zitten.. ben ook al aan het zoeken.
Maar ze is dus wel terug gekomen en ik denk dat de productie het een gouden zet vond.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
die slashley vergeet blijkbaar de 1ste EXIT - die had niet terug moeten komen
net als die ex van Gaby vorig seizoen
die wauwelt straks weer urenlang over zichzelf tijdens de dagelijkse wandelingenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau kan het niet hebben dat het gesprek niet om haar draait?
gewoon eruit gooienquote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
Die is heel kort, in de studio. Ik denk dat ze er ook 1 heeft van thuis.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart
die filmpjes staan toch op insta
bij de bewonersfoto's?
Staan ook in het rijtje hè.. gaf alleen aan dat dat wel een hele bijzondere bank zou zijn. Geen persoonlijke voorkeur of wat dan ookquote:Op maandag 19 februari 2024 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je slaat wat mensen over: Roni,Dora, Ty, Randy
aaah die eerder in sl zatenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is heel kort, in de studio. Ik denk dat ze er ook 1 heeft van thuis.
Nee bij sabeau dus Nietquote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart
die filmpjes staan toch op insta
bij de bewonersfoto's?
Kennith.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft de man van Ronahi ook een naam? ze heeft het altijd over "mijn man" vindt het zo ouwbollig klinken,
Hij heeft een naamquote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft de man van Ronahi ook een naam? ze heeft het altijd over "mijn man" vindt het zo ouwbollig klinken,
Lees wel meer berichten dat hij daar niet zo populair is.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen niet waarom Tom zo sterk staat.
"De negatieve dingen worden niet getoond!"
"Wa is er dat wij niet zien??"
Tom is lastig om mee samen te leven.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees wel meer berichten dat hij daar niet zo populair is.
Maar voor de rest is ze niet partijdig..quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
Do denkt dat Ro en Ty winnen van alle anderen behalve ash en Alice![]()
OMG Ashley en Doriana in een duoquote:Op maandag 19 februari 2024 12:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
gewoon eruit gooien
er zijn 2 slangenkuilen i.m.o.
hoop dat ze binnenkort weer duo-wissel moeten doen en dan zo dat de kamers goed gehusseld worden
ash met dor
Vroeg ik mij ook al af Maar we zien natuurlijk ook niet allesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
ja was weer even stil hequote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
aah Ro moet weeeer slecht praten over tom
Yep , en als ik Dillie moet geloven is Jim ook een slangquote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
aah Ro moet weeeer slecht praten over tom
Misschien kan hij bij teleurstelling heel raar reageren.....hij had het er zelf over toen hij het had over zijn jonge jaren.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt de drumband welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom,.![]()
Pfffff...
Ro, die steevast een titanengevecht moet leveren met Do en Sabeau om de laatste plek in alle polls?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
Do denkt dat Ro en Ty winnen van alle anderen behalve ash en Alice![]()
de negatieve dingen die Ro en DO zijn zitten in hun hoofdquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af Maar we zien natuurlijk ook niet alles
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen karen en Ash roddelen ook geef ik jullie gelijk in maar dat gaat vaak ook wel met vleugje humor er tussendoor
dit groepje is zooo vals is echt niet normaal meer
Vals is het niet het meer scherp.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen karen en Ash roddelen ook geef ik jullie gelijk in maar dat gaat vaak ook wel met vleugje humor er tussendoor
dit groepje is zooo vals is echt niet normaal meer
Dat is een goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.
Ze hebben net ook positieve dingen over Ashely gezegd
En slecht praten met humor is ook slecht![]()
Ze doen het allemaal groepje zus en groepje zo
De kanslozen waren net aan het woordquote:Op maandag 19 februari 2024 12:20 schreef basicsaint het volgende:
Best wel sneu, dit overleg van de kanslozen.
Iedereen heeft wat last van favoritisme. De een wat meer dan de anderequote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.
Ze hebben net ook positieve dingen over Ashely gezegd
En slecht praten met humor is ook slecht![]()
Ze doen het allemaal groepje zus en groepje zo
het is echt een walgelijk stel mensen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
ze gebruiken alles om anderen zwart te maken
karen wordt iets verweten
wat Ty dus ook hetzelfde deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |