ben ook geen Ash fanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hoe meer ze Ash zwart proberen te maken hoe populairder Ash wordt voor de kijkers.
( niet bij mij hoor, ze mag van mij betreft het huis verlaten)
Je slaat wat mensen over: Roni,Dora, Ty, Randyquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Koppels die weer moeten strijden de volgende keer:
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Alice en Ashley
De nominatiebank kan nog alle kanten op gaan.
Zou een bank zijn; Jimmy, Tom, Alice en Ashley…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zoals ik al zei.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Als sabeau kromme armen haf en dilano zelf zegt ik stond niet goed dan is dat toch een beetje oneerlijk lijkt mij
Alice zei ook al dat sabeau haar armen krom haf
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs GeenStijl is in de ban van BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs GeenStijl is in de ban van BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Dat doen ze toch allemaal daarquote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
Sabo maakt dingen als Dillie persoonlijk, daarmee laat ze zich gigantisch kennen
wat voor vraag???quote:Op maandag 19 februari 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen zit Ashley voor de 93e keer diezelfde vraag van Sabeau te analyseren. Ash denkt dat ze het doet om haar uit te lokken.
Heel raar, ja heel raar. Echt raar, totaal niet eh... gewoon raar [ afbeelding ]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
aan de keukentafel
zitten Ty danny glenn en tom te kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |