quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was zeker nog geen plek voor haar in de groep![]()
Beter nog even begeleid daar laten zitten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ja want als ik het hoor is Ash echt tot ver gegaanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook een rare uitspraak
Fan ben ik van niemand, ik heb eigenlijk wel met haar te doen. Ze komt zo eenzaam en zoekend over.. ik hoop echt, dat ze goed begeleid wordt na het programma.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
Nog twee weken Sabo(ik ben denk ik de enigste fan hier)
Ik ben geen fan, maar ze zorgt voor irritainment, dus nog maar even blijven.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
Nog twee weken Sabo(ik ben denk ik de enigste fan hier)
ja bedoel op later momentquote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei die deed echt zo haar best echt tot het eind doorgezet
Dan krijg jij privé streamsquote:Op maandag 19 februari 2024 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar ze zorgt voor irritainment, dus nog maar even blijven.
De euforie neemt straks wel af, als de uitslag van de dinerpoll binnenkomt.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Was-beer het volgende:
Nou de hele dag weer dat geanalyseer van Sabeau hoe fantastisch deze overwinning wel niet is persoonlijk
Die sport toch ook nooit. Hooguit wat gewicht heffen met die siliconenbollen. Alice sport vaakquote:Op maandag 19 februari 2024 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja want als ik het hoor is Ash echt tot ver gegaan
Alice neemt Ashley helemaal niks kwalijk. Ze is juist tegen iedereen aan het verkondigen dat Ashley echt tot het gaatje is gegaanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook een rare uitspraak
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Dat krijg je ervan, als je dicht hij jezelf blijft, win je gewoon [ afbeelding ]
*rent naar de uitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |