oh krijgen we dat te horen hele dag van Dilano en haarquote:Op maandag 19 februari 2024 11:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sabeau moet hard huilen omdat ze heeft gewonnen..
Dat hoorden ze door de deur.
OMG het stopt echt nooit met die Sabeau hé
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow nee toch sabeau en Dilano gewonnen
ja dat vond ik ook een rare uitspraakquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
niet te hopen dat Alice ashley kwalijk gaat nemen, geloof dat Ash het neit meer redde
Nee ze zei die deed echt zo haar best echt tot het eind doorgezetquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
niet te hopen dat Alice ashley kwalijk gaat nemen, geloof dat Ash het neit meer redde
Ik ook, en ze hebben er om gespeeld dus eerlijk gewonnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Adixsh het volgende:
Ik vind dit een leuke plottwist eigenlijk, zag ik niet aankomen!
En dat het veel energie heeft gekost maar ook energie heeft opgeleverdquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh krijgen we dat te horen hele dag van Dilano en haar
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat het veel energie heeft gekost maar ook energie heeft opgeleverd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Nog een week naar sabeau luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |