Vermoed dat we toch wel 1 stream krijgen als de meute in de gameroom is?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou tijd om te douchen dan maar.
Waarom een streamlock, als we ook kunnen genieten van een poetsende Karen
Nee dat niet maar dan kan je het geluid aan laten en hoor je ze terug komen. Per duo of allemaal tegelijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vermoed dat we toch wel 1 stream krijgen als de meute in de gameroom is?
Niet dat ik karan hoef te zien opruimen of liggen op de bank.
allemaal - 1quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal naar de gameroom, dus is daar toch niets te zien.
Krijg echt het gebrek van die 2quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Dilano en Sabeau niet alweer...
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Krijg echt het gebrek van die 2
Hahahaha ALLES beter dan die herhalingenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon algemeen beeld huiskamer en zender Karen aan voor ons.
Dit gaat inslaan als een bomquote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Den eindstand. All hail the queen.
[ afbeelding ]
Hebben we nog niet genoeg streamlocks?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Adixsh het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel jammer vinden om geen spel mee te spelen. Ik vind ook dat er te weinig spellen gespeeld worden in het algemeen.
Beide streams moeten waarschijnlijk beelden voor tv leveren.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Er is helemaal geen mogelijkheid om 1 camera op de keuken te richten?
Helemaal niet?
Gewoon 2 SL omdat ze het te druk hebben met de gameroom?
Denk het niet. Alleen maar mensen van de leuke groep. Geen van de slangen is gekozen.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen hoor let maar op.
slaat bij mij ook in als een bom - maar dan verkeerd omquote:
Mijn absolute toppertjequote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
slaat bij mij ook in als een bom - maar dan verkeerd om![]()
Bashley is leuk voor TV momentjes maar... bovenaan mijn irri-lijst
gelukkig verschillende smaken, anders werd het hier ook zo saai, maar ik kan slecht tegen IK EERST IK EERST figuren, die duw ik eigenhandig de draaideur inquote:
Ja ze kijken niet blijquote:Op maandag 19 februari 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi en Tyron zitten er verslagen bij
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi en Tyron zitten er verslagen bij
Ashley mag altijd als eerste. Koninklijk voorrecht.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
gelukkig verschillende smaken, anders werd het hier ook zo saai, maar ik kan slecht tegen IK EERST IK EERST figuren, die duw ik eigenhandig de draaideur in
denk maar die is nu on top en piekt te vroeg
Haha ja in dat geval, als kijker is het ruk natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we nog niet genoeg streamlocks?
Gaat ook gebeuronnnahi...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt bang om op die bank te komen.
Nu snap ik waarom Ronahi boos is geworden op Tom. Die had ook een kans laten lopen om vrijgesteld te worden
Glenn liet de bal blijkbaar ook vallen
Er vallen er steeds meer afquote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
bij randy was het de linkerschouder
die heeft het dus ook niet gewonnen
wie oh wie heeft de vrijstelling
Lijkt me in haar geval een terecdhte vrees.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt bang om op die bank te komen.
Ro vindt altijd wel een reden om boos te zijn op Tomquote:Nu snap ik waarom Ronahi boos is geworden op Tom. Die had ook een kans laten lopen om vrijgesteld te worden
@Li0nHeart voeg jij dit toe aan jouw SV?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus
Verloren
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er vallen er steeds meer afnog even en we weten het
Die hebben dat gewoon gewonnenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
zeg niet dat ashley en alice gewonnen hebben dat zou wat zijn![]()
Die staan er nogquote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
He dilano en co en asley en Alice niet gezien nog
ashley alicequote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
Ze staan er nog steeds
Wie weet ik nie
Make my day!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
zeg niet dat ashley en alice gewonnen hebben dat zou wat zijn![]()
Gewonnen dus confirmedquote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Doriana: Chapeau voor Ashley zegt ze net haha
MOKERBANG!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef Harry het volgende:
Doriana: ik wil dat Alice en Ashley winnen, dan staan zij niet op het bord.
hahha ik deel je gna gnaquote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De sfeer is opperbest in the green room. Alleen deze 2 koppels nog maar terug uit de gameroom? En dus al afgevallengnagna
Ik weet niet wie er nog in zouden kunnen staan naast deze 4. De rest is terugquote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano en saveau
Alice en ashley staan er nog
Onduidelijk of er nog anderen staan
lenie en kittyquote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nog in zouden kunnen staan naast deze 4. De rest is terug
Laat het niet Dyl & Sab zijn, pretty pleasequote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano en saveau
Alice en ashley staan er nog
Onduidelijk of er nog anderen staan
Alleen maar eigen belang.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
En eindelijk gunt Doriana Ashely iets: ze hoopt dat A&A de vrijstelling winnen.
Geen kwestie van edelmoedigheid, maar ze wil niet naast ze op de bank terechtkomen.
Die blijven minstens tot de laatste 4.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Ashley hebben ook geen vrijstelling nodig die gaan toch nog niet weg ongeacht tegen welk duo ze uitkomen
'maar is niet errug hoor, neem niks kwalijkquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi beweert dat ze er nog had kunnen staan als Tyron hem niet had laten vallen.
Flikker op met me
Zal zijn dat 1 van duo af.. dan allebei afquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi beweert dat ze er nog had kunnen staan als Tyron hem niet had laten vallen.
Flikker op met me
quote:
Ik denk dat Tyron hem wel voelt en begint te voelen wat Tom steeds had.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'maar is niet errug hoor, neem niks kwalijk'
Anders lees je even .. dat staat er toch ookquote:
die laatste 4 heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Doriana wil absoluut dat Ashley en Alice de vrijstelling krijgen, want ze wil echt niet tegen hen op het bord.
Verloren
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Als ie er net zo hyper bij stond als Nouchka bij die opdracht tegen Randy kan ik me dat wel voorstellen. Maar zo erg lijkt me onmogelijkquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
Tom heeft Jimmy lopen aanmoedigen
Daar stoorde doriana zich aan
Denk dat do gewoon een excuus zoektquote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie er net zo hyper bij stond als Nouchka bij die opdracht tegen Randy kan ik me dat wel voorstellen. Maar zo erg lijkt me onmogelijk
Tyron zei net: Dylano er uit (die zal wel in de tuin gaan lopen mokken, zal geen praatje met de anderen komen maken, toch)quote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die laatste 4 heb ik nog niet gezien
Jimmy is al in de groene kamer geweest en over Glenn ging het.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die laatste 4 heb ik nog niet gezien
The story of her life.quote:
ja hoorde ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tyron zei net: Dylano er uit (die zal wel in de tuin gaan lopen mokken, zal geen praatje met de anderen komen maken, toch)
hoe weet je dit ik zie hem niet nogquote:
🤣 Je meent hetquote:Op maandag 19 februari 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
ze hebben het gehoord in de gang
oh neeee ze hebben het verkeerd gehoord![]()
![]()
dilano en sabeau gewonnen
Toen ik Alice en Ash zag buitenkomen, dacht ik even: ze houden de rest voor de gek en doen maar alsofquote:
Ty Kan niet uitstaan dat die andere nog binnen stondquote:Op maandag 19 februari 2024 11:06 schreef spapaars het volgende:
De vrolijkste 2 op dit moment.
[ afbeelding ]
Randy last van z'n schouder, dus fysieke inspanningen in de gameroom, gunstig voor Dilano.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
T
[..]
Toen ik Alice en Ash zag buitenkomen, dacht ik even: ze houden de rest voor de gek en doen maar alsof
Ach verdomme, dus dylano won? UGHHHH
Ik verheug me al op de 30 km wandelen vandaag. Zin in!quote:Op maandag 19 februari 2024 11:08 schreef Snoozey het volgende:
saba huilen omdat ze gwonnen heeft natuurlijk
oh krijgen we dat te horen hele dag van Dilano en haarquote:Op maandag 19 februari 2024 11:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sabeau moet hard huilen omdat ze heeft gewonnen..
Dat hoorden ze door de deur.
OMG het stopt echt nooit met die Sabeau hé
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow nee toch sabeau en Dilano gewonnen
ja dat vond ik ook een rare uitspraakquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
niet te hopen dat Alice ashley kwalijk gaat nemen, geloof dat Ash het neit meer redde
Nee ze zei die deed echt zo haar best echt tot het eind doorgezetquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
niet te hopen dat Alice ashley kwalijk gaat nemen, geloof dat Ash het neit meer redde
Ik ook, en ze hebben er om gespeeld dus eerlijk gewonnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Adixsh het volgende:
Ik vind dit een leuke plottwist eigenlijk, zag ik niet aankomen!
En dat het veel energie heeft gekost maar ook energie heeft opgeleverdquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh krijgen we dat te horen hele dag van Dilano en haar
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat het veel energie heeft gekost maar ook energie heeft opgeleverd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Nog een week naar sabeau luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja hoewel zijn ze naar buiten nu danquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was zeker nog geen plek voor haar in de groep![]()
Beter nog even begeleid daar laten zitten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ja want als ik het hoor is Ash echt tot ver gegaanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook een rare uitspraak
Fan ben ik van niemand, ik heb eigenlijk wel met haar te doen. Ze komt zo eenzaam en zoekend over.. ik hoop echt, dat ze goed begeleid wordt na het programma.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
Nog twee weken Sabo(ik ben denk ik de enigste fan hier)
Ik ben geen fan, maar ze zorgt voor irritainment, dus nog maar even blijven.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
Nog twee weken Sabo(ik ben denk ik de enigste fan hier)
ja bedoel op later momentquote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei die deed echt zo haar best echt tot het eind doorgezet
Dan krijg jij privé streamsquote:Op maandag 19 februari 2024 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar ze zorgt voor irritainment, dus nog maar even blijven.
De euforie neemt straks wel af, als de uitslag van de dinerpoll binnenkomt.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Was-beer het volgende:
Nou de hele dag weer dat geanalyseer van Sabeau hoe fantastisch deze overwinning wel niet is persoonlijk
Die sport toch ook nooit. Hooguit wat gewicht heffen met die siliconenbollen. Alice sport vaakquote:Op maandag 19 februari 2024 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja want als ik het hoor is Ash echt tot ver gegaan
Alice neemt Ashley helemaal niks kwalijk. Ze is juist tegen iedereen aan het verkondigen dat Ashley echt tot het gaatje is gegaanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook een rare uitspraak
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Dat krijg je ervan, als je dicht hij jezelf blijft, win je gewoon [ afbeelding ]
*rent naar de uitgang
Ik moet zeggenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Dat krijg je ervan, als je dicht hij jezelf blijft, win je gewoon [ afbeelding ]
*rent naar de uitgang
Veel mensen niet, lijkt wel alsof ze daar op worden uitgezochtquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef Snoozey het volgende:
ohoh, ook alice kan niet tegen haar verlies
Is gewoon intimideren grootspraak hoor. Zélfs met een kutblessure wint hij nog.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe ging het met je blessure Dilano? ja kut zegt die nou als je het langste volhoud zal het wel meevallen
Ja bovenop pindakaas ook vaak in het huis.quote:
Dinsdag, woensdag, donderdag.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
maar zouden er dan nog 3 games gespeeld moeten worden
en dan 2 duos op de bank?
Moeten ze wel tempo maken
Omdat het zo'n toffe peer isquote:
Of 2 en een pon?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
maar zouden er dan nog 3 games gespeeld moeten worden?
en dan 2 duos op de bank?
Moeten ze wel tempo maken
Ze mogen naar de DBK!!!!quote:Op maandag 19 februari 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Ik luister nog liever naar de SL dan naar Sabo
Dat is toch niet erg, juist goede mentaliteit. Alice weer dat ashley zoveel hebben laten zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef Snoozey het volgende:
ohoh, ook alice kan niet tegen haar verlies
nou ja, ik riep eerder ook dat rohan ook niet tegen haar velies kanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, juist goede mentaliteit. Alice weer dat ashley zoveel hebben laten zien.
Ik denk dat het extra frustrerend is als jij het zeer goed doet maar je teamgenoot suckt (nog frustrerender dan zelf falen) vooral omdat je niet gewoon verder mag spelen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nou ja, ik riep eerder ook dat rohan ook niet tegen haar velies kan
dus dan moet ik het ook wel zeggen van een ander he
Klonk als medicijnbal omhooghouden oidquote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar iets vasthouden, er was een bal bij.
Gaan we nu echt zeggen dat Tom de rust zelve was?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
tyron: ik had bijna zin om die deegroller zo te gooien. Jimmy ook die stond zo (met armgebaar omhoog) en tom zei niet doen.
Ik moet dit even verwerkenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:30 schreef Snoozey het volgende:
ja tom rustig, agressie bij de anderen
Welke game hebben ze dan volgens jou nog meer gewonnen dan die van net?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:33 schreef basicsaint het volgende:
Dilano en Sabeau hebben nu al 2 games gewonnen en kunnen dus niet meer op het bord komen.
De coinsgame.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welke game hebben ze dan volgens jou nog meer gewonnen dan die van net?
Dat van gisteravond zal nog wel een spelachtig vervolg krijgen waarvan het winnende duo een vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Zit te denken woensdag zijn er nog 3 duo's over. Zou karen daar 1nvan mogen vrijstellen
Volgens mij hadden Tom en Jimmy ook alles.quote:
Of die poll op instagramquote:Op maandag 19 februari 2024 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat van gisteravond zal nog wel een spelachtig vervolg krijgen waarvan het winnende duo een vrijstelling krijgt.
Maar die gaat niet per duo.quote:
Weet ik maar bb kan alles brengen zoals ze.willenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat was voor een diner. Geen vrijstelling.
Klopt maar de kijker zal zich dan ook bedot voelen als het blijkt dat ze voor een vrijstelling gestemd hebben terwijl het om een diner ging.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Weet ik maar bb kan alles brengen zoals ze.willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |