hahha ik deel je gna gnaquote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De sfeer is opperbest in the green room. Alleen deze 2 koppels nog maar terug uit de gameroom? En dus al afgevallengnagna
Ik weet niet wie er nog in zouden kunnen staan naast deze 4. De rest is terugquote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano en saveau
Alice en ashley staan er nog
Onduidelijk of er nog anderen staan
lenie en kittyquote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nog in zouden kunnen staan naast deze 4. De rest is terug
Laat het niet Dyl & Sab zijn, pretty pleasequote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano en saveau
Alice en ashley staan er nog
Onduidelijk of er nog anderen staan
Alleen maar eigen belang.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
En eindelijk gunt Doriana Ashely iets: ze hoopt dat A&A de vrijstelling winnen.
Geen kwestie van edelmoedigheid, maar ze wil niet naast ze op de bank terechtkomen.
Die blijven minstens tot de laatste 4.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef ben34567 het volgende:
Alice en Ashley hebben ook geen vrijstelling nodig die gaan toch nog niet weg ongeacht tegen welk duo ze uitkomen
'maar is niet errug hoor, neem niks kwalijkquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi beweert dat ze er nog had kunnen staan als Tyron hem niet had laten vallen.
Flikker op met me
Zal zijn dat 1 van duo af.. dan allebei afquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi beweert dat ze er nog had kunnen staan als Tyron hem niet had laten vallen.
Flikker op met me
quote:
Ik denk dat Tyron hem wel voelt en begint te voelen wat Tom steeds had.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'maar is niet errug hoor, neem niks kwalijk'
Anders lees je even .. dat staat er toch ookquote:
die laatste 4 heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Doriana wil absoluut dat Ashley en Alice de vrijstelling krijgen, want ze wil echt niet tegen hen op het bord.
Verloren
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Als ie er net zo hyper bij stond als Nouchka bij die opdracht tegen Randy kan ik me dat wel voorstellen. Maar zo erg lijkt me onmogelijkquote:Op maandag 19 februari 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
Tom heeft Jimmy lopen aanmoedigen
Daar stoorde doriana zich aan
Denk dat do gewoon een excuus zoektquote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie er net zo hyper bij stond als Nouchka bij die opdracht tegen Randy kan ik me dat wel voorstellen. Maar zo erg lijkt me onmogelijk
Tyron zei net: Dylano er uit (die zal wel in de tuin gaan lopen mokken, zal geen praatje met de anderen komen maken, toch)quote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die laatste 4 heb ik nog niet gezien
Jimmy is al in de groene kamer geweest en over Glenn ging het.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die laatste 4 heb ik nog niet gezien
The story of her life.quote:
ja hoorde ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 11:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tyron zei net: Dylano er uit (die zal wel in de tuin gaan lopen mokken, zal geen praatje met de anderen komen maken, toch)
hoe weet je dit ik zie hem niet nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |