Gaat ook gebeuronnnahi...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt bang om op die bank te komen.
Nu snap ik waarom Ronahi boos is geworden op Tom. Die had ook een kans laten lopen om vrijgesteld te worden
Glenn liet de bal blijkbaar ook vallen
Er vallen er steeds meer afquote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
bij randy was het de linkerschouder
die heeft het dus ook niet gewonnen
wie oh wie heeft de vrijstelling
Lijkt me in haar geval een terecdhte vrees.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt bang om op die bank te komen.
Ro vindt altijd wel een reden om boos te zijn op Tomquote:Nu snap ik waarom Ronahi boos is geworden op Tom. Die had ook een kans laten lopen om vrijgesteld te worden
@Li0nHeart voeg jij dit toe aan jouw SV?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus
Verloren
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er vallen er steeds meer afnog even en we weten het
Die hebben dat gewoon gewonnenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
zeg niet dat ashley en alice gewonnen hebben dat zou wat zijn![]()
Die staan er nogquote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
He dilano en co en asley en Alice niet gezien nog
Ze zijn nog bezigquote:
ashley alicequote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
Ze staan er nog steeds
Wie weet ik nie
Make my day!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
zeg niet dat ashley en alice gewonnen hebben dat zou wat zijn![]()
Gewonnen dus confirmedquote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Doriana: Chapeau voor Ashley zegt ze net haha
MOKERBANG!quote:Op maandag 19 februari 2024 10:59 schreef Harry het volgende:
Doriana: ik wil dat Alice en Ashley winnen, dan staan zij niet op het bord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |