Vermoed dat we toch wel 1 stream krijgen als de meute in de gameroom is?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou tijd om te douchen dan maar.
Waarom een streamlock, als we ook kunnen genieten van een poetsende Karen
Nee dat niet maar dan kan je het geluid aan laten en hoor je ze terug komen. Per duo of allemaal tegelijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vermoed dat we toch wel 1 stream krijgen als de meute in de gameroom is?
Niet dat ik karan hoef te zien opruimen of liggen op de bank.
allemaal - 1quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal naar de gameroom, dus is daar toch niets te zien.
Krijg echt het gebrek van die 2quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Dilano en Sabeau niet alweer...
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Krijg echt het gebrek van die 2
Hahahaha ALLES beter dan die herhalingenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon algemeen beeld huiskamer en zender Karen aan voor ons.
Dit gaat inslaan als een bomquote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Den eindstand. All hail the queen.
[ afbeelding ]
Hebben we nog niet genoeg streamlocks?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Adixsh het volgende:
Ik zou het persoonlijk heel jammer vinden om geen spel mee te spelen. Ik vind ook dat er te weinig spellen gespeeld worden in het algemeen.
Beide streams moeten waarschijnlijk beelden voor tv leveren.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Er is helemaal geen mogelijkheid om 1 camera op de keuken te richten?
Helemaal niet?
Gewoon 2 SL omdat ze het te druk hebben met de gameroom?
Denk het niet. Alleen maar mensen van de leuke groep. Geen van de slangen is gekozen.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen hoor let maar op.
slaat bij mij ook in als een bom - maar dan verkeerd omquote:
Mijn absolute toppertjequote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
slaat bij mij ook in als een bom - maar dan verkeerd om![]()
Bashley is leuk voor TV momentjes maar... bovenaan mijn irri-lijst
gelukkig verschillende smaken, anders werd het hier ook zo saai, maar ik kan slecht tegen IK EERST IK EERST figuren, die duw ik eigenhandig de draaideur inquote:
Ja ze kijken niet blijquote:Op maandag 19 februari 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi en Tyron zitten er verslagen bij
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi en Tyron zitten er verslagen bij
Ashley mag altijd als eerste. Koninklijk voorrecht.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
gelukkig verschillende smaken, anders werd het hier ook zo saai, maar ik kan slecht tegen IK EERST IK EERST figuren, die duw ik eigenhandig de draaideur in
denk maar die is nu on top en piekt te vroeg
Haha ja in dat geval, als kijker is het ruk natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben we nog niet genoeg streamlocks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |