Dat is toch niet erg, juist goede mentaliteit. Alice weer dat ashley zoveel hebben laten zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef Snoozey het volgende:
ohoh, ook alice kan niet tegen haar verlies
nou ja, ik riep eerder ook dat rohan ook niet tegen haar velies kanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, juist goede mentaliteit. Alice weer dat ashley zoveel hebben laten zien.
Ik denk dat het extra frustrerend is als jij het zeer goed doet maar je teamgenoot suckt (nog frustrerender dan zelf falen) vooral omdat je niet gewoon verder mag spelen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nou ja, ik riep eerder ook dat rohan ook niet tegen haar velies kan
dus dan moet ik het ook wel zeggen van een ander he
Klonk als medicijnbal omhooghouden oidquote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar iets vasthouden, er was een bal bij.
Gaan we nu echt zeggen dat Tom de rust zelve was?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
tyron: ik had bijna zin om die deegroller zo te gooien. Jimmy ook die stond zo (met armgebaar omhoog) en tom zei niet doen.
Ik moet dit even verwerkenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:30 schreef Snoozey het volgende:
ja tom rustig, agressie bij de anderen
Welke game hebben ze dan volgens jou nog meer gewonnen dan die van net?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:33 schreef basicsaint het volgende:
Dilano en Sabeau hebben nu al 2 games gewonnen en kunnen dus niet meer op het bord komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |