die muppet moet eens in de spiegel kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Tyron kan volgens Ronahi niet tegen zijn verlies
Ik ben nu nog meer in de warquote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
ashley : hun ik dacht even wat ik de correlatie tussen hetgeen wat ik zeg en wat ik vind?
over vraagjes sabo
Is ronahi negatief buiten?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Het negatieve over BB is echt stuitend dit jaar.
Ronahi haar reactie net ook.
Jep.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is ronahi negatief buiten?
heb de stream op ashley en karan aanstaan.
Bij Dillie wordt het ook steeds persoonlijkerquote:Op maandag 19 februari 2024 11:44 schreef Harry het volgende:
Dilano: toen ik tegenover Ashley stond had ik nog meer kracht om te winnen. En dan die steken onder water van haar.... Ze zei, Sabeau stond met de armen krom.
Dan was de hel los geweestquote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
Do wat maakt het uit
Ro dat geeft toch niet
benieuwd wat ze er van vonden als het anders om was geweest
Nu ook s1 opgezetquote:Op maandag 19 februari 2024 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep.
Dilano kreeg nog meer kracht toen hij tegenover Ashley stond.
Bb heeft tegen sabeau 2 keer gezegd dat haar armen niet gestrekt waren.
Ze zijn weer lekker zwart aan het praten over Ashley
Ashley is aan het opstoken volgens Dilano.
Uhuhuquote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef Adixsh het volgende:
Dilano houdt niet van stoken. Hij doet het zelf nooit 🙄
Het beste wat Ronahi kan overkomen is dat Ashley en Alice een game winnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik zag haar gewoon struggelen en ik dacht YESS YESS
Geweldige bankquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Koppels die weer moeten strijden de volgende keer:
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Alice en Ashley
De nominatiebank kan nog alle kanten op gaan.
Zou een bank zijn; Jimmy, Tom, Alice en Ashley…
Ja dat lijkt ze niet te beseffen nog.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het beste wat Ronahi kan overkomen is dat Ashley en Alice een game winnen.
Hoe meer ze Ash zwart proberen te maken hoe populairder Ash wordt voor de kijkers.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
Sabeau komt ook even ventileren
om Ash nog zwarter te maken
geluid van beide streams aanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef Snoozey het volgende:
lang geleden dat ik heel de tijd tussen de streams switch
ben ook geen Ash fanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hoe meer ze Ash zwart proberen te maken hoe populairder Ash wordt voor de kijkers.
( niet bij mij hoor, ze mag van mij betreft het huis verlaten)
Je slaat wat mensen over: Roni,Dora, Ty, Randyquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Koppels die weer moeten strijden de volgende keer:
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Alice en Ashley
De nominatiebank kan nog alle kanten op gaan.
Zou een bank zijn; Jimmy, Tom, Alice en Ashley…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zoals ik al zei.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Als sabeau kromme armen haf en dilano zelf zegt ik stond niet goed dan is dat toch een beetje oneerlijk lijkt mij
Alice zei ook al dat sabeau haar armen krom haf
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs GeenStijl is in de ban van BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs GeenStijl is in de ban van BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Dat doen ze toch allemaal daarquote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
Sabo maakt dingen als Dillie persoonlijk, daarmee laat ze zich gigantisch kennen
wat voor vraag???quote:Op maandag 19 februari 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen zit Ashley voor de 93e keer diezelfde vraag van Sabeau te analyseren. Ash denkt dat ze het doet om haar uit te lokken.
Heel raar, ja heel raar. Echt raar, totaal niet eh... gewoon raar [ afbeelding ]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
aan de keukentafel
zitten Ty danny glenn en tom te kaarten
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?
Wat is er mis met het huidige setjequote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?
niks dan hebben ze er 2quote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er mis met het huidige setje
Ze gaan wat anders maken , Junglespeed of Mens erger je nietquote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee en lees dat er nog een paar een set aan het maken zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ze spread vooral haatquote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef Adixsh het volgende:
Als Sabeau die "spread love" nou eens lekker de zee ingooit bij Ibiza voor de kust en zich gewoon strijdbaar gaat opstellen, zou ik wel leuk vinden.
Hoe ze nu praat over Ashley vind ik dan weer gewoon zeer netjes.quote:
Nou, dat vind ik wel meevallen. Zoals ze nu is vind ik "eerlijker" dan hoe voel jij je, hoe sta jij erin, vind je het erg etc etc.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau baseert haar hele aversie tegen Ash op 5 afleveringen die ze heeft gezien
en haar gevoel
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau en Ro denken serieus zelf eerlijk en 'oprecht' te zijn
Ze doen het allemaalquote:Op maandag 19 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doen
DIe hadden het net ook over hun
Kloptquote:Op maandag 19 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doen
DIe hadden het net ook over hun
Is waarschijnlijk piketspel (32 kaarten), ze willen denk ik een vol bridgespel (52 kaarten).quote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Sabeau is echt niet helemaal goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
Even recap
Sabeau beweerde dat ash in de voorfilmpjes heeft gezegd dat ze Ash mensen emotioneel wilde manipuleren
Volgens mij zei ze dat ze er geen moeite mee zou hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
Even recap
Sabeau beweerde dat ash in de voorfilmpjes heeft gezegd dat ze Ash mensen emotioneel wilde manipuleren
Dat verwachtte ik al sinds haar binnenkomst: of een bondje met Ashley, of onderlinge rivaliteit.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef espri het volgende:
Sorbo is lekker aan het stoken, komt nog wel een fikse aanvaring tussen haar en Asley.
Ja het hoort er bij. Ik hoor Ro ook positieve dingen over As zeggenquote:
Je ontkomt er niet aan, je ziet het altijd in een RLSquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt
Ashley is precies eender
En Karen waait met alle winden mee.
Tuurlijk net ze erg. Maar groepje ronahi, doriana en sabeau zijn echt vals bezig elke keer. En die dilano lult maar mee, die denkt dat hij zo goed is daar. Kijk er naar uit dat ze zo horen van het dineetjequote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
Ashley en Karen roddelden net ook maar hier lees je amper iets over. Hopelijk wordt in de aflevering beide kanten vertoond.
Ik kan dat filmpje dus niet vinden. Want die hebben ze niet op Instagram gezetquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef kiki2024 het volgende:
Sabeau zei tijdens het gesprek met Ashely op de bank, dat ze haar niet vertrouwd door haar video...maar op de video van Sabeau zegt ze letterlijk dat ze mannen wil gebruiken om, om haar vinger te winden. hypocrisie viert hoogtij en ik hoop dat Dilano die intro nog te zien krijgt. ik zeg gooi er maar in big brother voor reuring
weet ze zelf wel wat ze in der eigen filmpje heeft gezegd?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze begint weer over het introductie filmpje van Big Brother.
Maar waarom heeft ze het nog nooit over andere introductiefilmpjes gehad?
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
Ashley en Karen roddelden net ook maar hier lees je amper iets over. Hopelijk wordt in de aflevering beide kanten vertoond.
Ja die waren net ook bezigquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
ja is niet de vraag of die komt maar wanneer die komtquote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef espri het volgende:
Sorbo is lekker aan het stoken, komt nog wel een fikse aanvaring tussen haar en Asley.
Is gewoon een heel erg namaak meisje.Met allerlei teksten uit nlp boeken of zo. Wat die allemaal uitkraamt is echt absurd. En die dilano trapt er helemaal inquote:
NLP Trainee methodiekquote:Op maandag 19 februari 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
Even een mooi woord van @:Lionheart gebruiken
Sabeau doet aan conformation bias
ze stelt vragen die in haar verwachtingspatroon liggen
vervolgens draait ze de antwoorden zo dat ze kloppen met haar verwachtingen
🤣 Ik snap je hoor. Doe het niet, is het niet waard.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
Ja dyl zweet al peentjesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
zooo lekker roddelen
Jimmy komt aanlopen en opeens gaat het gesprek over pindakaas![]()
![]()
Zal in aflevering 1 of 2 zitten.. ben ook al aan het zoeken.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje dus niet vinden. Want die hebben ze niet op Instagram gezet
straks kan je vast weer los. meeste uren zijn anti ashleyquote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets over schrijven maar dan worden er een paar spinnijdig. En dan word ik ook spinnijdig. En ik zit hier voor mijn lol.
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
die slashley vergeet blijkbaar de 1ste EXIT - die had niet terug moeten komenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi, Doriana, Dilano en Sabeau zijn het zat de nieuwen genoemd te worden.
Ze zijn geen nieuwen meer vinden ze. Wij zijn onderdeel van de groep.
Dat nieuwe en oude shit gedoe komt van Ashley af.
Die wilde meteen al de nieuwen er uit.
Volgens haar hebben de eerste bewoners die in het huis kwamen meer recht om in het huis te blijven.
Vanaf dat moment had ik een hekel aan Ashley. En dat is alleen maar erger geworden.
Maar geef toequote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal in aflevering 1 of 2 zitten.. ben ook al aan het zoeken.
Maar ze is dus wel terug gekomen en ik denk dat de productie het een gouden zet vond.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
die slashley vergeet blijkbaar de 1ste EXIT - die had niet terug moeten komen
net als die ex van Gaby vorig seizoen
die wauwelt straks weer urenlang over zichzelf tijdens de dagelijkse wandelingenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau kan het niet hebben dat het gesprek niet om haar draait?
gewoon eruit gooienquote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
Die is heel kort, in de studio. Ik denk dat ze er ook 1 heeft van thuis.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart
die filmpjes staan toch op insta
bij de bewonersfoto's?
Staan ook in het rijtje hč.. gaf alleen aan dat dat wel een hele bijzondere bank zou zijn. Geen persoonlijke voorkeur of wat dan ookquote:Op maandag 19 februari 2024 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je slaat wat mensen over: Roni,Dora, Ty, Randy
aaah die eerder in sl zatenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is heel kort, in de studio. Ik denk dat ze er ook 1 heeft van thuis.
Nee bij sabeau dus Nietquote:Op maandag 19 februari 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart
die filmpjes staan toch op insta
bij de bewonersfoto's?
Kennith.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft de man van Ronahi ook een naam? ze heeft het altijd over "mijn man" vindt het zo ouwbollig klinken,
Hij heeft een naamquote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft de man van Ronahi ook een naam? ze heeft het altijd over "mijn man" vindt het zo ouwbollig klinken,
Lees wel meer berichten dat hij daar niet zo populair is.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen niet waarom Tom zo sterk staat.
"De negatieve dingen worden niet getoond!"
"Wa is er dat wij niet zien??"
Tom is lastig om mee samen te leven.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees wel meer berichten dat hij daar niet zo populair is.
Maar voor de rest is ze niet partijdig..quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
Do denkt dat Ro en Ty winnen van alle anderen behalve ash en Alice![]()
OMG Ashley en Doriana in een duoquote:Op maandag 19 februari 2024 12:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
gewoon eruit gooien
er zijn 2 slangenkuilen i.m.o.
hoop dat ze binnenkort weer duo-wissel moeten doen en dan zo dat de kamers goed gehusseld worden
ash met dor
Vroeg ik mij ook al af Maar we zien natuurlijk ook niet allesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
ja was weer even stil hequote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
aah Ro moet weeeer slecht praten over tom
Yep , en als ik Dillie moet geloven is Jim ook een slangquote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
aah Ro moet weeeer slecht praten over tom
Misschien kan hij bij teleurstelling heel raar reageren.....hij had het er zelf over toen hij het had over zijn jonge jaren.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt de drumband welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom,.![]()
Pfffff...
Ro, die steevast een titanengevecht moet leveren met Do en Sabeau om de laatste plek in alle polls?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
Do denkt dat Ro en Ty winnen van alle anderen behalve ash en Alice![]()
de negatieve dingen die Ro en DO zijn zitten in hun hoofdquote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af Maar we zien natuurlijk ook niet alles
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen karen en Ash roddelen ook geef ik jullie gelijk in maar dat gaat vaak ook wel met vleugje humor er tussendoor
dit groepje is zooo vals is echt niet normaal meer
Vals is het niet het meer scherp.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jullie zeggen karen en Ash roddelen ook geef ik jullie gelijk in maar dat gaat vaak ook wel met vleugje humor er tussendoor
dit groepje is zooo vals is echt niet normaal meer
Dat is een goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.
Ze hebben net ook positieve dingen over Ashely gezegd
En slecht praten met humor is ook slecht![]()
Ze doen het allemaal groepje zus en groepje zo
De kanslozen waren net aan het woordquote:Op maandag 19 februari 2024 12:20 schreef basicsaint het volgende:
Best wel sneu, dit overleg van de kanslozen.
Iedereen heeft wat last van favoritisme. De een wat meer dan de anderequote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vals aan, ze bepraten gewoon hoe ze de mensen zien en de tactieken die ze hebben.
Ze hebben net ook positieve dingen over Ashely gezegd
En slecht praten met humor is ook slecht![]()
Ze doen het allemaal groepje zus en groepje zo
het is echt een walgelijk stel mensen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
ze gebruiken alles om anderen zwart te maken
karen wordt iets verweten
wat Ty dus ook hetzelfde deed
Ik hoop echt dat ze de uitslag van deze popioll mogen zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Dyl
ik denk nog steeds dat als je haar tegen over een Ash en Ty zet
dat ash gaat
Het is niet anders dan de tactische besprekingen in de groene kamer van de afgelopen dagen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het is echt een walgelijk stel mensen.
en dit wat dit groepje doet aan zwartmaken, framen enzo is echt niet te vergelijken met het gesprek van ash en karen.
het groepje van ro haalt er allemaal dingen bij die nergens op slaan.
vind ik dus welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is niet anders dan de tactische besprekingen in de groene kamer van de afgelopen dagen.
Haha nou bb kom op laat de hele lijst zienquote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dilano denkt dat hij op 1 staat???????
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze de uitslag van deze popioll mogen zien.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Hznootje het volgende:
Wow Dylano zegt dat hij zeker in de top 3 staat..of zelfs wel op 1
Hier staat het geluid ook nog aan, ik wil wel weten wat voor lulkoek ze uitkramen.quote:
Ben wel blij dat ik dat niet echt heb,quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wat last van favoritisme. De een wat meer dan de andere
Ja dat is typisch telemarketeer.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, letterlijk het enige wat Sabeau gehoord kan hebben in het intro filmpje van Ashley:
Het is net hetzelfde. Beide groepen roddelen en delen steken uit naar elkaar toe. Bij het groepje van Ronahi klinkt het alleen allemaal wat gefrustreerder omdat ze weten dat ze minder populair zijn bij de kijker dan de andere groep. De groep rond Ashley brengt het "leuker".quote:
Hoorde ik het toch goed. Hij staat er ver van afquote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Hznootje het volgende:
Wow Dylano zegt dat hij zeker in de top 3 staat..of op 1
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is niet anders dan de tactische besprekingen in de groene kamer van de afgelopen dagen.
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn dorianne en rohani staan mij te hoogquote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan ze ook gewoon uitzettenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Snensie het volgende:
Nou nou hij gaat wel los hoor die Dilano.
O ik hoop echt Sabeau eruit. Zodat hij zijn maatje kwijt is en wij van die vreselijke streams van hun af zijn.
Ze doen het allemaal maar denken dat ze het niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:27 schreef Donna1000 het volgende:
Wat een dom geklets, "hun zijn zo met tactiek bezig, wij zijn zo niet" hoe krijgt Ro het uit haar bek
Die is niet de lijst. Gaat om de emoticons die er onderstaand met een getal erbijquote:Op maandag 19 februari 2024 12:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn dorianne en rohani staan mij te hoog
Juist leuk om van beide kanten te horen hoe ze er over denken vind ikquote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoor het wel als er weer leuke streams zijn
Ja misschien moeten we het er gewoon nooit meer over hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon uitzetten![]()
Doe ik ook als Ashley en Karen zo bezig zijn met dat gegiebel
Nu ben ik nog altijd op zoek naar de kant waar hij zich dan slim voor zou doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Harry het volgende:
Dilano: ik doe mij dom voor, bij een kant.
Dat hoef je niet te doen dat ben jequote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Harry het volgende:
Dilano: ik doe mij dom voor, bij een kant.
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uitquote:Op maandag 19 februari 2024 12:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we het er gewoon nooit meer over hebben.
Dit is eigenijk te gek voor woorden, je moet gewoon kunnen schrijven wat je wil... nou dan zijn er een paar not amused, jammer dan.... dat ben ik ook wel eens niet...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef Adixsh het volgende:
[..]
🤣 Ik snap je hoor. Doe het niet, is het niet waard.
ze had het zelfs opgeslagen op der telefoon zei ze gisterenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat is typisch telemarketeer.
Dit is echt geen gekke opmerking.....
Bedoelde hij niet top 3 tactische spelers ? Gisteren zei hij ook al zoiets maar hij had het niet over populariteitquote:Op maandag 19 februari 2024 12:24 schreef Hznootje het volgende:
Wow Dylano zegt dat hij zeker in de top 3 staat..of op 1
Waar staat al dat voedsel/hapjes/snoepjes/etc bij de namen voor?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag toch gewoon typen wat je er van vindt? Niet iedereen houdt van het zelfdequote:Op maandag 19 februari 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus.
Hou ik mijn bek dicht.
Vaak.
Niet altijd.
Hij is geen tactische speler, hij denkt dat hij dat is.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet top 3 tactische spelers ? Gisteren zei hij ook al zoiets maar hij had het niet over populariteit
Laten we het hopenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor Sabeau, blijf jij maar strijden tot het einde. Binnenkort wel aan de andere kant van de poort, maar dat mag de pret niet drukken.
Kon je op Insta stemmen iedereen bewoners had een eigen icoontjequote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar staat al dat voedsel/hapjes/snoepjes/etc bij de namen voor?
Kijk, precies dat Sab pikt alleen het woord manipuleren eruit, maar vergeet even dat ash zeiquote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, letterlijk het enige wat Sabeau gehoord kan hebben in het intro filmpje van Ashley:
Wat dacht je van over 4 nachtjesquote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is geen tactische speler, hij denkt dat hij dat is.
Meer symbooltjes dan Bewoners. Ik denk dat ze gewoon een standaard mall hebben gebruikt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
In een screenshot he. Een filmpje in een screenshotquote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had het zelfs opgeslagen op der telefoon zei ze gisteren
Ja dat is ook leuk om te horen van alle kanten..quote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Dit zijn wel de goede BB gesprekken.
Je hoort hoe zij BB beleven. Wat ze mee maken. Hoe ze zich erbij voelen.
Ze proberen elkaar ook op te monteren.
Volgens mij kunnen die zich wel tot dicht in de finale glippen (vooral sabo dan) door nominaties te vermijden zoals Jolien vorig jaar. Enige probleem is dat Sabo met Alice en Ashley enorme concurrentie heeft langs NL vrouwenkant.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is geen tactische speler, hij denkt dat hij dat is.
Daar moest je op klikken onder dat lijstje. Die dingen stonden voor een naam. Ashley, Alice en Tom zijn de top3quote:Op maandag 19 februari 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die twee krijgen idd veel tijd op de streams , daarom zet ze ik ze ook uit als het die kant weer op gaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk door die sabeau en dilano de hele tijd op de streams ook steeds minder. Allebei zo van die niets zeggende personen. Die lullen om het lullen. En dan durft sabeau gister nog te zeggen zo lekker buiten wandelen voor een gesprek in de diepte. Heb streams uitgegooid en vanmorgen pas weer aan. En nu geluid uitgezet en aan het lezen geslagen
Er is geen lijst.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
er is een lijst tuthola je eerste reactie was namelijk er is een mol
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijstquote:
Ik erger me niet hoor. Ik vind het best leuk om de slangenkuil bezig te zien. Ik heb het idee dat anderen er hier wat last van hebben, nou dan gaan die toch lekker ff wat anders doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uit
Snap ook eigenlijk niet waarom ze op beide streams het zelfde laten zien
Correctiequote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nogmaals : Er was een lijstquote:Op maandag 19 februari 2024 12:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ze praten gewoon. Die namen komen random voorbij.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik erger me niet hoor. Ik vind het best leuk om de slangenkuil bezig te zien. Ik heb het idee dat anderen er hier wat last van hebben, nou dan gaan die toch lekker ff wat anders doen.
Ik heb altijd gehoord dat buitenlandse versies van BB nog veel harder en smeriger zijn dus als mensen tactische besprekingen en hier en daar een opmerking over een andere bewoner al te veel vindenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik erger me niet hoor. Ik vind het best leuk om de slangenkuil bezig te zien. Ik heb het idee dat anderen er hier wat last van hebben, nou dan gaan die toch lekker ff wat anders doen.
Onze BB's waren vroeger ook veel harder. Vooral BB6quote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat buitenlandse versies van BB nog veel harder en smeriger zijn dus als mensen tactische besprekingen en hier en daar een opmerking over een andere bewoner al te veel vinden
die rent naar waar Sabo rentquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik benieuwd hoe hard Dilano naar de andere groep rent als de uitslag van het diner bekend wordt gemaakt.
Alle mensen die zo hard roepen ik ben eerlijk en oprecht hadden dit nu gewoon besproken met elkaar waar de personen waar ze het over hebben bij hadden gezeten. Dat is pas eerlijk en oprechtquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Soury het volgende:
Dat elke keer benoemen hoe eerlijk ze zijn (sabo en dyl). Ik krijg dat juist het tegenovergesteld gevoel.
Ik hoop dat je me een gil wil geven als het zover isquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik benieuwd hoe hard Dilano naar de andere groep rent als de uitslag van het diner bekend wordt gemaakt.
Die vervolgens in janken uitbarst, hetgeen weer een uurtje wandelstreams gaat opleveren.quote:
Omstreeks 12 uur zit de helft van de Febo te snacken, voorheen viel het geluid uit, nu twee keer van hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uit
Snap ook eigenlijk niet waarom ze op beide streams het zelfde laten zien
Iedereen heeft een lijst. De lijst die er was is niet eens gebruikt vorige week. Dan had Tom er ook op moeten staan.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijst
Ja klopt met hilde en milica en jeroenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze BB's waren vroeger ook veel harder. Vooral BB6
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.
ow ik dacht dat een paar bewoners een etentje krijgen en we daarom op 6 mensen konden stemmen?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.
Uit eten?? Nee tochquote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
Ash zo'n rare vraag
helemaal geen aanleiding
Late reactie, sorry.quote:
En Egbert die 4 dagen in een opblaasbootje in het zwembad moest ronddobberen, de racistische confrontaties tussen E10 en Semi, de misogyne en kleinerende houding van Semi naar zijn vriendin, etc.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt met hilde en milica en jeroen
tuurlijk vond Ashley het erg anders had ze het niet vermeld in de eerste plaatsquote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Late reactie, sorry.
Ash had na het spel tegen Sabeau gezegd dat ze niet haar armen gestrekt had, en dat ze dat niet eerlijk vond, maar dat het verder ook niet uitmaakte. Waarop Sabeau vroeg of Ashley het zeker wist dat ze het niet erg vond.
Ik denk dat ze het dondersgoed snappen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen Ashley niet heel goed. 1 ding wat ze nooit zal doen is een vriend/vriendin voor de bus gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |