die muppet moet eens in de spiegel kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Tyron kan volgens Ronahi niet tegen zijn verlies
Ik ben nu nog meer in de warquote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
ashley : hun ik dacht even wat ik de correlatie tussen hetgeen wat ik zeg en wat ik vind?
over vraagjes sabo
Is ronahi negatief buiten?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Het negatieve over BB is echt stuitend dit jaar.
Ronahi haar reactie net ook.
Jep.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is ronahi negatief buiten?
heb de stream op ashley en karan aanstaan.
Bij Dillie wordt het ook steeds persoonlijkerquote:Op maandag 19 februari 2024 11:44 schreef Harry het volgende:
Dilano: toen ik tegenover Ashley stond had ik nog meer kracht om te winnen. En dan die steken onder water van haar.... Ze zei, Sabeau stond met de armen krom.
Dan was de hel los geweestquote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
Do wat maakt het uit
Ro dat geeft toch niet
benieuwd wat ze er van vonden als het anders om was geweest
Nu ook s1 opgezetquote:Op maandag 19 februari 2024 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep.
Dilano kreeg nog meer kracht toen hij tegenover Ashley stond.
Bb heeft tegen sabeau 2 keer gezegd dat haar armen niet gestrekt waren.
Ze zijn weer lekker zwart aan het praten over Ashley
Ashley is aan het opstoken volgens Dilano.
Uhuhuquote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef Adixsh het volgende:
Dilano houdt niet van stoken. Hij doet het zelf nooit 🙄
Het beste wat Ronahi kan overkomen is dat Ashley en Alice een game winnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik zag haar gewoon struggelen en ik dacht YESS YESS
Geweldige bankquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Koppels die weer moeten strijden de volgende keer:
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Alice en Ashley
De nominatiebank kan nog alle kanten op gaan.
Zou een bank zijn; Jimmy, Tom, Alice en Ashley…
Ja dat lijkt ze niet te beseffen nog.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het beste wat Ronahi kan overkomen is dat Ashley en Alice een game winnen.
Hoe meer ze Ash zwart proberen te maken hoe populairder Ash wordt voor de kijkers.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
Sabeau komt ook even ventileren
om Ash nog zwarter te maken
geluid van beide streams aanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef Snoozey het volgende:
lang geleden dat ik heel de tijd tussen de streams switch
ben ook geen Ash fanquote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hoe meer ze Ash zwart proberen te maken hoe populairder Ash wordt voor de kijkers.
( niet bij mij hoor, ze mag van mij betreft het huis verlaten)
Je slaat wat mensen over: Roni,Dora, Ty, Randyquote:Op maandag 19 februari 2024 11:16 schreef TheLuckyman het volgende:
Koppels die weer moeten strijden de volgende keer:
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
Alice en Ashley
De nominatiebank kan nog alle kanten op gaan.
Zou een bank zijn; Jimmy, Tom, Alice en Ashley…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zoals ik al zei.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Als sabeau kromme armen haf en dilano zelf zegt ik stond niet goed dan is dat toch een beetje oneerlijk lijkt mij
Alice zei ook al dat sabeau haar armen krom haf
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs GeenStijl is in de ban van BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs GeenStijl is in de ban van BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Dat doen ze toch allemaal daarquote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Puzzie het volgende:
Sabo maakt dingen als Dillie persoonlijk, daarmee laat ze zich gigantisch kennen
wat voor vraag???quote:Op maandag 19 februari 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen zit Ashley voor de 93e keer diezelfde vraag van Sabeau te analyseren. Ash denkt dat ze het doet om haar uit te lokken.
Heel raar, ja heel raar. Echt raar, totaal niet eh... gewoon raar [ afbeelding ]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
aan de keukentafel
zitten Ty danny glenn en tom te kaarten
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?
Wat is er mis met het huidige setjequote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En karan en Ashley gaan nu ook kaarten maken?
niks dan hebben ze er 2quote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er mis met het huidige setje
Ze gaan wat anders maken , Junglespeed of Mens erger je nietquote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee en lees dat er nog een paar een set aan het maken zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ze spread vooral haatquote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef Adixsh het volgende:
Als Sabeau die "spread love" nou eens lekker de zee ingooit bij Ibiza voor de kust en zich gewoon strijdbaar gaat opstellen, zou ik wel leuk vinden.
Hoe ze nu praat over Ashley vind ik dan weer gewoon zeer netjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |