Nou, dat vind ik wel meevallen. Zoals ze nu is vind ik "eerlijker" dan hoe voel jij je, hoe sta jij erin, vind je het erg etc etc.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau baseert haar hele aversie tegen Ash op 5 afleveringen die ze heeft gezien
en haar gevoel
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau en Ro denken serieus zelf eerlijk en 'oprecht' te zijn
Ze doen het allemaalquote:Op maandag 19 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doen
DIe hadden het net ook over hun
Kloptquote:Op maandag 19 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen niet anders dan wat Ashley en Karen ook doen
DIe hadden het net ook over hun
Is waarschijnlijk piketspel (32 kaarten), ze willen denk ik een vol bridgespel (52 kaarten).quote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er mis met het huidige setje
Sabeau is echt niet helemaal goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
Even recap
Sabeau beweerde dat ash in de voorfilmpjes heeft gezegd dat ze Ash mensen emotioneel wilde manipuleren
Volgens mij zei ze dat ze er geen moeite mee zou hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
Even recap
Sabeau beweerde dat ash in de voorfilmpjes heeft gezegd dat ze Ash mensen emotioneel wilde manipuleren
Dat verwachtte ik al sinds haar binnenkomst: of een bondje met Ashley, of onderlinge rivaliteit.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef espri het volgende:
Sorbo is lekker aan het stoken, komt nog wel een fikse aanvaring tussen haar en Asley.
Ja het hoort er bij. Ik hoor Ro ook positieve dingen over As zeggenquote:
Je ontkomt er niet aan, je ziet het altijd in een RLSquote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt
Ashley is precies eender
En Karen waait met alle winden mee.
Tuurlijk net ze erg. Maar groepje ronahi, doriana en sabeau zijn echt vals bezig elke keer. En die dilano lult maar mee, die denkt dat hij zo goed is daar. Kijk er naar uit dat ze zo horen van het dineetjequote:Op maandag 19 februari 2024 12:04 schreef ben34567 het volgende:
Ashley en Karen roddelden net ook maar hier lees je amper iets over. Hopelijk wordt in de aflevering beide kanten vertoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |