Ik hoop dat je me een gil wil geven als het zover isquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik benieuwd hoe hard Dilano naar de andere groep rent als de uitslag van het diner bekend wordt gemaakt.
Die vervolgens in janken uitbarst, hetgeen weer een uurtje wandelstreams gaat opleveren.quote:
Omstreeks 12 uur zit de helft van de Febo te snacken, voorheen viel het geluid uit, nu twee keer van hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt wel saai, maar als ik mij aan iets erger zet ik gewoon de streams even uit
Snap ook eigenlijk niet waarom ze op beide streams het zelfde laten zien
Iedereen heeft een lijst. De lijst die er was is niet eens gebruikt vorige week. Dan had Tom er ook op moeten staan.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was wel degelijk een lijst , misschien niet op papier ,maar wel een afgesproken lijst
Ja klopt met hilde en milica en jeroenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onze BB's waren vroeger ook veel harder. Vooral BB6
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik benieuwd hoe hard Dilano naar de andere groep rent als de uitslag van het diner bekend wordt gemaakt.
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.
ow ik dacht dat een paar bewoners een etentje krijgen en we daarom op 6 mensen konden stemmen?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met zoveel informatie bekend gemaakt wordt. Gewoon dat de kijker Ashley een etentje gunt en dat was het.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.
Uit eten?? Nee tochquote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meerdere bewoners, dus er gaat een bepaald groepje uit eten.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
Ash zo'n rare vraag
helemaal geen aanleiding
Late reactie, sorry.quote:
En Egbert die 4 dagen in een opblaasbootje in het zwembad moest ronddobberen, de racistische confrontaties tussen E10 en Semi, de misogyne en kleinerende houding van Semi naar zijn vriendin, etc.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt met hilde en milica en jeroen
tuurlijk vond Ashley het erg anders had ze het niet vermeld in de eerste plaatsquote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Late reactie, sorry.
Ash had na het spel tegen Sabeau gezegd dat ze niet haar armen gestrekt had, en dat ze dat niet eerlijk vond, maar dat het verder ook niet uitmaakte. Waarop Sabeau vroeg of Ashley het zeker wist dat ze het niet erg vond.
Ik denk dat ze het dondersgoed snappen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen Ashley niet heel goed. 1 ding wat ze nooit zal doen is een vriend/vriendin voor de bus gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |