Zo komen de dagen prima omquote:Op maandag 19 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ligt ook alleen maar onder een dekentje bijna de hele dag
Ze mogen wel veel liggen en slapen van deze BBquote:
Terwijl hij altijd lief tegen de vrouwen daar doet denk ik dat hij gewoon totaal niet meer met haar bezig hield en alleen maar dat de grap moest lukken....quote:Op maandag 19 februari 2024 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei ook geloof wel 10x dat hij haar moest roepen en dat deed hij niet en zei vaak genoeg ook ik red het niet meer houd het niet meer, feit dat hij Karen niet riep en idd dat bankje er zo tegenaan duwde was gewoon niet goed van hem
Het was een keer iets teveel begreep ik uit een serie vage "zenderchecks" , er zijn grenzen aan geen TV makenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen wel veel liggen en slapen van deze BB
hier ben ik het mee eens, daarna kwam ze met outside information terug in het huis en ging ze zich zo voordoen als iemand wat zovelen daarna ineens wel leuk vinden. Daarom is ze voor mij niet echt en gun ik het haar niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komen![]()
Ze hadden ook een nieuwe er in kunnen doen
er zijn na haar toch nog veel meer mensen ingekomen die al streams of uitzendingen hadden kunnen kijken?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:32 schreef danilel het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, daarna kwam ze met outside information terug in het huis en ging ze zich zo voordoen als iemand wat zovelen daarna ineens wel leuk vinden. Daarom is ze voor mij niet echt en gun ik het haar niet.
Daarnaast heeft ze een air over zich en voelt ze zich verheven boven anderen.
daar heb ik niks mee en daar heb ik het ook niet over, Ashley was er eerst uit gestemd door het publiek.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn na haar toch nog veel meer mensen ingekomen die al streams of uitzendingen hadden kunnen kijken?
sabeau bijv....
Degene die later het huis in zijn gekomen, zoals Glenn, Noushka en Sabeau zijn met veel meer outside informatie binnengekomen, Ashley is amper 24 uur het huis uit geweest, ze kreeg toen ze thuis was meteen telefoon of ze terug wilde komen. Hoeveel info heb je dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:32 schreef danilel het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, daarna kwam ze met outside information terug in het huis en ging ze zich zo voordoen als iemand wat zovelen daarna ineens wel leuk vinden. Daarom is ze voor mij niet echt en gun ik het haar niet.
Ja maar toen hadden ze toch al meer dan een uur liggen pittenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was een keer iets teveel begreep ik uit een serie vage "zenderchecks" , er zijn grenzen aan geen TV maken
dat is een aanname dat ze persoonlijke aanwijzingen heeft gehad.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:34 schreef danilel het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee en daar heb ik het ook niet over, Ashley was er eerst uit gestemd door het publiek.
Zij heeft ook persoonlijke aanwijzigingen gehad (andere make up en meteen toetrekken naar tom bv)
daar gaat het niet om, het gaat er om dat ahsley specifieke info op haar eigen persoon heeft gehad en dat heeft aangepast waardoor mensen haar ineens wel te pruimen vinden.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Degene die later het huis in zijn gekomen, zoals Glenn, Noushka en Sabeau zijn met veel meer outside informatie binnengekomen, Ashley is amper 24 uur het huis uit geweest, ze kreeg toen ze thuis was meteen telefoon of ze terug wilde komen. Hoeveel info heb je dan?
Ja dat dus, eerst wilde iedereen haar er uit, nu vinden de meeste haar geweldigquote:Op maandag 19 februari 2024 14:32 schreef danilel het volgende:
[..]
maar het is wel duidelijk aan haar gedrag meteen daarna te zien dat de aanname klopt, daar kan niemand om heenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is een aanname dat ze persoonlijke aanwijzingen heeft gehad.
Het valt ook op dat ondanks al die geile boys&girls in precies de goeie leeftijd ze totaal geen interesse in elkaar hebben.. een gemiste casting kansquote:Op maandag 19 februari 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden ze toch al meer dan een uur liggen pitten![]()
Maar ze hebben ook niet veel te doen 4 dagen een spelletje per dag en verder zoek het maar uit
het was de eerste week, heel moeilijk om dan een keuze te maken als kijker. Vind het dus niet eerlijk om te zeggen dat de meesten haar eruit wilden. Het was toen nog een gok, je kende de bewoners amperquote:Op maandag 19 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, eerst wilde iedereen haar er uit, nu vinden de meeste haar geweldig
Er is toch iets geweest waardoor ze gekozen werd.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het was de eerste week, heel moeilijk om dan een keuze te maken als kijker. Vind het dus niet eerlijk om te zeggen dat de meesten haar eruit wilden. Het was toen nog een gok, je kende de bewoners amper
Ja een gok, ik heb de eerste week niet gestemdquote:Op maandag 19 februari 2024 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is toch iets geweest waardoor ze gekozen werd.
Ik niet.. de helft eraf gewoon.. ik ben meer benieuwd als haar borsten eruit zouden moeten...quote:Op maandag 19 februari 2024 14:39 schreef Soury het volgende:
Alsly d'r extenstions gaan eruit. Ben benieuwd.
Misschien kan Sabeau er een bezem voor Ashley van makenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:39 schreef Soury het volgende:
Alsly d'r extenstions gaan eruit. Ben benieuwd.
Ja, dus moet er eigenlijk week 1 niemand uitgaan, zodat je de kans krijgt de mensen beter te leren kennen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, eerst wilde iedereen haar er uit, nu vinden de meeste haar geweldig
Alles is beter dan ditquote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef BigBreg83 het volgende:
De extensies van Ashley gaan eruit!![]()
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Alleen Dilano en Sabeau dwarrelen een beetje om elkaar heenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt ook op dat ondanks al die geile boys&girls in precies de goeie leeftijd ze totaal geen interesse in elkaar hebben.. een gemiste casting kans
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan Sabeau er een bezem voor Ashley van maken
Die Saboo is een engnek, die zou met zowat alles in bed duiken voor voordeelquote:Op maandag 19 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen Dilano en Sabeau dwarrelen een beetje om elkaar heen
Ja het is ook zo nep, Ben benieuwd hoe ze er zo uit gaat zienquote:Op maandag 19 februari 2024 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles is beter dan dit![]()
Tom en Glenn geven ook aan het niet weer terug te zetten omdat het er niet uit ziet![]()
Snap ook niet dat iemand dit mooi vindt..
Of Ashley voor Sabeau, lekker over de poort wegvliegen, kan ze dicht bij zichzelf blijvenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan Sabeau er een bezem voor Ashley van maken
Ze is een kei in flirten zei ze toch in haar voorstel filmpjequote:Op maandag 19 februari 2024 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Saboo is een engnek, die zou met zowat alles in bed duiken voor voordeel
Die werd toch weg gestemd en mocht weer terug?quote:
Nee ze zei dat zo goed was in manupileren.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is een kei in flirten zei ze toch in haar voorstel filmpje
Ondertussen is ze wel druk aan het scchoomaken
coentunnel dotquote:Op maandag 19 februari 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
Er komt een einde aan de koetunnel, ik ben bijna in London zegt Jimmy die dat neptouw bij Ashley uit het haar aan het halen is.
Ook in flirten volgens mijquote:Op maandag 19 februari 2024 14:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze zei dat zo goed was in manupileren.
Zonder die dikke laag make-up is ze ook echt veel mooier. Zo jammer dat ze dat zelf niet ziet.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook zo nep, Ben benieuwd hoe ze er zo uit gaat zien
Dat gebruikt ze idd.quote:
Ik hoop eigenlijk dat ze er twee van kan makenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of Ashley voor Sabeau, lekker over de poort wegvliegen, kan ze dicht bij zichzelf blijven
Ja ze heeft een mooie kop.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zonder die dikke laag make-up is ze ook echt veel mooier. Zo jammer dat ze dat zelf niet ziet.
Van de week zei ze zelf dat ze minder make-up op had gedaan en ze had alleen een gloss op haar lippen en dat was echt heel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |