Die ex van Gaby Blazerquote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?
Kan het me niet herinneren.
BB had ook een reserve (als ze die hebben) het huis in kunnen sturen.
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heeft niks met gunnen te maken, als er iemand vrijwillig vertrekt...
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat iemand anders haar 24 uur had aangevraagd en exit ging. Dat had om het even wie kunnen overkomen.
Ja Nouchka bv of Sabeau die zaten in de wacht tot dat ze er in mochten komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komen![]()
Ze hadden ook een nieuwe er in kunnen doen
Ja, daar lijkt het nog het meeste op inderdaad. Van een non-issue zo'n issue maken vind ik juist heel raar.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is haar wel duidelijk wat Sabeau bedoelde
Ashley zei tegen Sabeau dat ze iets niet helemaal goed deed en er achteraan maar het geeft niet..Hoezo het geeft niet? Het geeft wel want anders had je dat niet gezegd. < dat is wat Sabeau bedoelt.
Ashley voelt heel goed dat het een sneer was en ze wil dat niet over haar kant laten gaan.
Hoe durft Sabeau haar tegen te spreken of een weerwoord. Foei Sabeau.
Leuke mening.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er uit is er uit, als er nu iemand vrijwillig uitgaat mag er ook geen ander terug komen![]()
Ze hadden ook een nieuwe er in kunnen doen
Ja die is net zo slecht als sabeauquote:Op maandag 19 februari 2024 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zit het toch wel dwars van sabeua. Stap gewoon op haar af dan
Volgens mij hebben ze er nog wel meer in de wacht staanquote:Op maandag 19 februari 2024 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Nouchka bv of Sabeau die zaten in de wacht tot dat ze er in mochten komen.
Bedoel je die met dat gebit dat brak. De bewoners konden kiezen tussen een paar met aan de wand hun schaduwen eerst toch of haal ik de boel door elkaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is toch geweest met Mike? dat die reserve kandidaat was? staat me iets van bij
dat er toen 2? of zo uit zijn gegaan? of 3?
Weet het eigenlijk al niet meer
Ja die met dar gebit dat brak.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoel je die met dat gebit dat brak. De bewoners konden kiezen tussen een paar met aan de wand hun schaduwen eerst toch of haal ik de boel door elkaar.
Dat mag ze zeker, net zo goed als dat de andere kant dat ook mag.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley ziet en voelt ook dat Sabeau vreemd gedrag vertoond, net als wij en zich er mssn aan ergert of over verbaasd. Gebeurd hier ook, de meesten hier zijn haar zat, waarom zou Ashley geen vraagtekens bij haar gedrag mogen hebben of haar gevoel bespreken. Mssn wil zij weten of een ander het net zo voelt
Dat is echt een tik hoor, altijd aan die haren trekkenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang blijft dat mens nog aan d'r haren trekken.. tot ze eruit zijn?
ze zei ook geloof wel 10x dat hij haar moest roepen en dat deed hij niet en zei vaak genoeg ook ik red het niet meer houd het niet meer, feit dat hij Karen niet riep en idd dat bankje er zo tegenaan duwde was gewoon niet goed van hemquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat hij er iets voor moest zetten of er zelf voor moest gaan zitten en hem dicht houden. Ze zei inderdaad de hele tijd au au maar ze was ook aan het lachen de hele tijd.
Ze ziet er ook constant beroerd uit, misschien moet ze een keer naar Feboquote:Op maandag 19 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een tik hoor, altijd aan die haren trekken
Ze ligt ook alleen maar onder een dekentje bijna de hele dagquote:Op maandag 19 februari 2024 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze ziet er ook constant beroerd uit, misschien moet ze een keer naar Febo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |