Ze mocht terug komen terwijl ze er uit was. Noem dat maar geen gunnenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke sreams kijk jij?![]()
Ashley is nog nooit iets gegund.
D'r zijn bij alle bewoners shampoos en dergelijke uit de koffers gehaald, die krijgen zij toch ook niet terug waarom zij wel..quote:Op maandag 19 februari 2024 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wil haar eigen haarverf, die is door BB uit haar koffer gehaald toen ze erin ging.
Ik weet niet wat Tom zijn problemen zijn in relaties.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Tom is bijna een kopie van mijn broertje. Zelfde gedrag en ook dezelfde problemen in relaties.
Dat heeft niks met gunnen te maken, als er iemand vrijwillig vertrekt...quote:Op maandag 19 februari 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mocht terug komen terwijl ze er uit was. Noem dat maar geen gunnen
Ze was al thuis.. dan gunnen ze je het toch echt om terug te komenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heeft niks met gunnen te maken, als er iemand vrijwillig vertrekt...
Dat was alleen omdat iemand anders haar 24 uur had aangevraagd en exit ging. Dat had om het even wie kunnen overkomen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mocht terug komen terwijl ze er uit was. Noem dat maar geen gunnen
Inderdaad en het gaat echt helemaal nergens over. Queen Treurwilg was toch zo direct? In plaats van oeverloos door te emmeren tegen Karen, nu weer tegen Jimmy kan ze ook naar Sabeau zelf gaan met de vraag wat ze er nou mee bedoelde, het zit haar kennelijk erg dwars..quote:Op maandag 19 februari 2024 14:02 schreef Adixsh het volgende:
Waarom gaat ze het gewoon niet even met haar bespreken dan?
Als er iemand vertrekt komt er een oud bewoner terug.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze was al thuis.. dan gunnen ze je het toch echt om terug te komen
Toch niet, tenzij het een regel is dat een oude deelnemer terug het huis in moet als iemand opgeeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heeft niks met gunnen te maken, als er iemand vrijwillig vertrekt...
Of een Nouschka eerder er inzetten of een andere nieuwe kandidaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat iemand anders haar 24 uur had aangevraagd en exit ging. Dat had om het even wie kunnen overkomen.
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Toch niet, tenzij het een regel is dat een oude deelnemer terug het huis in moet als iemand opgeeft.
Nee want dat was allemaal al voor andere momenten gepland.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een Nouschka eerder er inzetten of een andere nieuwe kandidaat.
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als er iemand vertrekt komt er een oud bewoner terug.
Zoveel keus was er niet over oud bewoners he
Dan moet je wel zo snel een topkandidaat als Ashley kunnen vinden. Die zijn dun gezaaid.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of een Nouschka eerder er inzetten of een andere nieuwe kandidaat.
Het zit er altijd in dat er vroegtijdig eruit wil, je zou denken dat ze wel andere hebben klaarstaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?
Kan het me niet herinneren.
BB had ook een reserve (als ze die hebben) het huis in kunnen sturen.
Het is haar wel duidelijk wat Sabeau bedoeldequote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad en het gaat echt helemaal nergens over. Queen Treurwilg was toch zo direct? In plaats van oeverloos door te emmeren tegen Karen, nu weer tegen Jimmy kan ze ook naar Sabeau zelf gaan met de vraag wat ze er nou mee bedoelde, het zit haar kennelijk erg dwars..
Huub in DGK.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dat echt al eerder voorgekomen dat iemand als thuis was en toen toch terug weer het huis in kon gaan?
Dat is toch geweest met Mike? dat die reserve kandidaat was? staat me iets van bijquote:Op maandag 19 februari 2024 14:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zit er altijd in dat er vroegtijdig eruit wil, je zou denken dat ze wel andere hebben klaarstaan.
Dannyquote:Op maandag 19 februari 2024 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |