hij heeft ook niet gediend bij de mariniers. hij is door de keuring heengekomen en heeft daarna besloten niet door te gaan met de opleiding (zo stond het vanmorgen in de Cos)quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je daar als dwerg bij dan?
Geloof er geen zak van.
Dat zeg ik ook steeds. Hij praat met iedereen mee. Ik ben heel benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat stemmen, mocht hij verder komen en voor wie hij gaat "kiezen".quote:
Klopt, omdat hij niet tegen autoriteit kon vertelde hij eerder.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft ook niet gediend bij de mariniers. hij is door de keuring heengekomen en heeft daarna besloten niet door te gaan met de opleiding (zo stond het vanmorgen in de Cos)
Ah dat was de reden! die viel me vanmorgen niet meer inquote:Op maandag 19 februari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij niet tegen autoriteit kon vertelde hij eerder.
Maar die hoor je nog wel hinnekenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig staat iedere keer als ik kijk de camera niet op Karen
dan ga je toch sowieso al niet naar de aanmelding ?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij niet tegen autoriteit kon vertelde hij eerder.
Zelfde soort fanbase als Jill Nawel en Char destijds. Fanatieke stemmers om hun idool alles te laten winnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vind Ashley een leuke vrouw hoor daar niet van maar ik vind het wel allemaal een beetje overdreven dat ze weer een etentje heeft. Gun het ook iemand anders zoals Alice, Karen en Glenn bijvoorbeeld.
Ik ben nu bewust eens gaan kijken hoe de anderen eten, de meeste kauwen echt met hun mond open er zijn er weinig die normaal kunnen eten daar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig staat iedere keer als ik kijk de camera niet op Karen
Lijkt me hilarisch als de mensen met de minste stemmen mogen dineren, dan denken ze dat ze populair zijn. Lachen!!!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zelfde soort fanbase als Jill Nawel en Char destijds. Fanatieke stemmers om hun idool alles te laten winnen.
Ik ga er vanuit dat er meer mogen eten dan 1 of 2. Top 4 is Ashley Alice Tom en Karen.
Ik dacht dat ik ergens las top 4?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zelfde soort fanbase als Jill Nawel en Char destijds. Fanatieke stemmers om hun idool alles te laten winnen.
Ik ga er vanuit dat er meer mogen eten dan 1 of 2. Top 4 is Ashley Alice Tom en Karen.
Welke sreams kijk jij?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vind Ashley een leuke vrouw hoor daar niet van maar ik vind het wel allemaal een beetje overdreven dat ze weer een etentje heeft. Gun het ook iemand anders zoals Alice, Karen en Glenn bijvoorbeeld.
In het huis kijken ze heel anders tegen dingen aan dan in de buitenwereld. Zegt dus niks.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro is benieuwd naar de uitslag van de poll.
Nou Ro, fasten your seat belt.
Nee, het lijkt mij leuk als degenen die de minste stemmen hebben de winnaars mogen bedienen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lijkt me hilarisch als de mensen met de minste stemmen mogen dineren, dan denken ze dat ze populair zijn. Lachen!!!
Ja en ze wil haar eigen shampoo, ben benieuwd hoeveel coins ze moet inleveren en wat Alice daarvan vindt..quote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Queen Ashley komt eind van deze week haar eigen haarverf. Dan mag Karin aan t werk om het te verven en gaan de extensions en zo meteen uit , kan haar hoofd even rusten.
Ze wil haar eigen haarverf, die is door BB uit haar koffer gehaald toen ze erin ging.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en ze wil haar eigen shampoo, ben benieuwd hoeveel coins ze moet inleveren en wat Alice daarvan vindt..
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is ook waarom ik sympathie voor hem heb.
Ik ben zo iemand met ADHD waar het echt niet makkelijk mee is om samen te wonen.
Je moet mij echt heel direct op vriendelijke wijze bewust maken van wat ik doe anders heb ik het niet eens door.
Ik zie in het huis maar weinig mensen die dat doen.
Ja, ongelooflijk, totale drama om helemaal niks. Dit is geen haar beter dan Sabeau / Dilano streams.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |