En dan met percentages en al!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro is benieuwd naar de uitslag van de poll.
Nou Ro, fasten your seat belt.
Dat wil zij echt niet weten....quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro is benieuwd naar de uitslag van de poll.
Nou Ro, fasten your seat belt.
Dan is Jimmy ook een huichelaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft iedereen die zichzelf het hardste 'tactisch noemt' weg gestreept, en Tom was het daarmee eens, dus hij heeft Dilano daar niet bij genoemd, gewoon 0 kansen. Dilano moet dat niet persoonlijk opvatten, zegt Jimmy, maar dat doet ie ook niet. Maar zegt Jimmy erbij, als Dilano dat tactische meesterbrein wil zijn, hij die titel van 'm best mag hebben.
Heb er tot nu toe 4 of zo gezien.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben ook liever dat je de uitzending kijkt. Kunnen ze veel beter manipuleren.
Hij zei dit tegen Dilano, heb dat er nog even bij gezetquote:
Huichelaar dusquote:Op maandag 19 februari 2024 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij zei dit tegen Dilano, heb dat er nog even bij gezet
Zeker waar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat is het altijd met Tom. Hij communiceert heel belabbert
Ik denk niet dat Sabeau er nog bij zit want je hoort die irritante stem niet meer van haar en ik verwacht ook niet dat ze haar mond al minuten dicht houdtquote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft iedereen die zichzelf het hardste 'tactisch noemt' weg gestreept, en Tom was het daarmee eens, dus hij heeft Dilano daar niet bij genoemd, gewoon 0 kansen. Dilano moet dat niet persoonlijk opvatten, zegt Jimmy, maar dat doet ie ook niet. Maar zegt Jimmy erbij, als Dilano dat tactische meesterbrein wil zijn, hij die titel van 'm best mag hebben.
edit: dit was in gesprek met Dilano en Ronahi (weet niet of Sabeau er nog bij zit)
Ik denk ook echt wel dat ze die heel hard nodig zal hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ronahi: Ik moet die pin echt halen.
Niets MOETquote:Op maandag 19 februari 2024 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ronahi: Ik moet die pin echt halen.
We zien hem toch ook op stream.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat heeft langs haar kant voor veel frustratie gezorgd. En dat Tom heel populair is deed haar reputatie geen goed.
Tom is volgens mij iemand die wel OK lijkt op camera is maar heel lastig is om er mee in dezelfde ruimte te zitten maar dat voel je minder aan op camera.
Om te beginnen was het Ashley's idee. Daarbij hield Tom de deur niet dicht. Hij zat ervoor. Ze deed zelf een paar keer die deur open dus dat kon gewoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben geschrokken van Tom met die grap in de douche samen met Ashley die opgesloten zat in de kast en zo klem zat dat ze er uit wilde maar hij hield de deur dicht. Bang dat zijn grap zou mislukken.
Dit is ook waarom ik sympathie voor hem heb.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We zien hem toch ook op stream.
Samenleven met een ADHDer is soms lastig. Maar ik zie hem geen gemene of gekke dingen doen.
Hij is lief en zorgzaam.
Druk en chaotisch is irritant maar maakt iemand niet slecht.
Kun je daar als dwerg bij dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Lano is bij de mariniers geweest.
Jawel hoor.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je daar als dwerg bij dan?
Geloof er geen zak van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |