Ik heb de streams altijd aan staan als ik in huis aan het poetsen ben maar ik heb ze nu al drie keer uit gehad en elke keer als ik ze weer aanzet zie ik die tweequote:Op maandag 19 februari 2024 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kinderpraat. Zeer ergerlijk inderdaad.
Ze zei zelf dat hij er iets voor moest zetten of er zelf voor moest gaan zitten en hem dicht houden. Ze zei inderdaad de hele tijd au au maar ze was ook aan het lachen de hele tijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley riep de hele tijd auw auw en dat ze kramp kreeg maar Tom duwde het bankje tegen het deurtje en ging er op liggen.
Vond ik ook een rare actie.
Bb wil graag dat we afhakenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Iemand een logische verklaring waarom de stream zo vaak op Sabeau en Dilano is ?
Tis ook bepaald geen zacht watje.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat hij er iets voor moest zetten of er zelf voor moest gaan zitten en hem dicht houden. Ze zei inderdaad de hele tijd au au maar ze was ook aan het lachen de hele tijd.
IPV een SL denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Iemand een logische verklaring waarom de stream zo vaak op Sabeau en Dilano is ?
Febo wil boem boem dingetjes zien!quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Gisteravond waren die twee (sabo en dil) top. Heb me rot gelachenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond ook afgehaakt en lekker van schaatsen genoten. Ik had me zo verheugd op deze bb omdat ik lekker vervroegd met pensioen ben en ik overdag goed kon genieten van de streams. Maar zo slecht als de laatste dagen heb ik nog nooit mee gemaakt vanaf 1999
Waarschijnlijk denken de stagiaires dat er elk moment een kus kan komen..quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Denk dat regie hoopvol het liedje van Sebastiaan op repeat heeft staan terwijl ze hun in beeld hebben..quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Lijkt wel luiigheid van de camera.....ook veel heel dicht op iemand die al vijf minuten niks zegt en je hoort andere praten.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Dat zou je idd denkenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat regie hoopvol het liedje van Sebastiaan op repeat heeft staan terwijl ze hun in beeld hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is zero seksuele spanning momenteel. Maar het zou wel grappig zijn als ze weken de stream op die twee zetten om uiteindelijk de kus te missen tijdens een streamlock vanwege plaspauze stagiaire.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken de stagiaires dat er elk moment een kus kan komen..
Helemaal met je eens, dit is de eerste x dat ik bijna niet meer kijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond ook afgehaakt en lekker van schaatsen genoten. Ik had me zo verheugd op deze bb omdat ik lekker vervroegd met pensioen ben en ik overdag goed kon genieten van de streams. Maar zo slecht als de laatste dagen heb ik nog nooit mee gemaakt vanaf 1999
Helemaal met je eens en voor mij is Glenn ook de winnaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, dit is de eerste x dat ik bijna niet meer kijk.
Lees hier omdat ik toch nieuwsgierig ben..
Heb ook niet echt een favo, als ik een keuze moet maken, dan mag Glenn wel winnen, maar zal niet gebeuren vermoed ik.
Ze hebben ook liever dat je de uitzending kijkt. Kunnen ze veel beter manipuleren.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |