Op de nominatie!!quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
Alice zingt: "We vieren alle dagen dat het leven mooi kan zijn met liefde!"
Je bent nog wat dingen vergeten..quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb Karen nog niet horen zeggen dat ze vond dat Randy stobk of dat dectandeborstel van Do vies is etc. Maar ok we wachten af.
Klopt maar om redenen die niet altijd aanwijsbaar zijn heb je kijker soms gewoonweg niet mee.quote:
Maar niet veel poepenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat kan Sabeau veel poep praten.
En niet iedereen is leuk.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:00 schreef marky het volgende:
[..]
In basis zijn ze het zelfde. Niet iedereen heeft een grote bek
Als die niet met Tom in een duo had gezeten was haar start heel anders geweest.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar om redenen die niet altijd aanwijsbaar zijn heb je kijker soms gewoonweg niet mee.
Ligt ook aan toevalligheden. Wie weet zat Ronahi nu in de top 3 populariteit indien Ashley niet was teruggekeerd.
Ja dat heeft langs haar kant voor veel frustratie gezorgd. En dat Tom heel populair is deed haar reputatie geen goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Als die niet met Tom in een duo had gezeten was haar start heel anders geweest.
Het mag chocolade heten als er cacaoboter in verwerkt is.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Witte chocola is geen chocola, Alice.
Ronahi heeft geen potentie om in de top te komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar om redenen die niet altijd aanwijsbaar zijn heb je kijker soms gewoonweg niet mee.
Ligt ook aan toevalligheden. Wie weet zat Ronahi nu in de top 3 populariteit indien Ashley niet was teruggekeerd.
Geef ik niks om, is gewoon lekker, allebeiquote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Witte chocola is geen chocola, Alice.
Ik vind het mooi geweest met die twee . Ik ga wat anders doenquote:
Dat weten we niet. Ze is haar avontuur in een negatief spiraal gestart door haar duo met Tom.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ronahi heeft geen potentie om in de top te komen.
Als je de meeste daar hoort is dat blijkbaar zo. Zelfs Ashley en Karen hadden het van de week met hem gehad.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja dat heeft langs haar kant voor veel frustratie gezorgd. En dat Tom heel populair is deed haar reputatie geen goed.
Tom is volgens mij iemand die wel OK lijkt op camera is maar heel lastig is om er mee in dezelfde ruimte te zitten maar dat voel je minder aan op camera.
Het mag zo heten, maar het is het strikt genomen niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het mag chocolade heten als er cacaoboter in verwerkt is.
Dus uhh ja wel degelijk
Ik ben er zeker van dat dat zo is.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de meeste daar hoort is dat blijkbaar zo. Zelfs Ashley en Karen hadden het van de week met hem gehad.
Volgens de Europese regelgeving wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het mag zo heten, maar het is het strikt genomen niet.
En dat bleek vooral veel miscommunicatie te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de meeste daar hoort is dat blijkbaar zo. Zelfs Ashley en Karen hadden het van de week met hem gehad.
Ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest met die twee . Ik ga wat anders doen
Ik ben geschrokken van Tom met die grap in de douche samen met Ashley die opgesloten zat in de kast en zo klem zat dat ze er uit wilde maar hij hield de deur dicht. Bang dat zijn grap zou mislukken.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Vanuit Brussel komt wel meer flauwekulquote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volgens de Europese regelgeving wel.
Heel simpel
Maar dat is het altijd met Tom. Hij communiceert heel belabbertquote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En dat bleek vooral veel miscommunicatie te zijn.
sabeau kan allesquote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano had al 90 push ups gedaan voor de challenge. Hij voelde zijn schouder al en dacht kut.
Hij had het sabo niet vertelt dacht ik vertel het achteraf wel.
verhaal van sarbo
had een jaar niet gesport, ik was echt gek, deed mee met miss verkiezing. Toen moesten we gaan planken, ik rende niet , ik deed niks. Waren er die waren afgetraind, ikke niet, mindset bro, en ik heb het ook nog gehaald ook.
Hoeft niet hoor. Ashley wilde dat zelf. Ze zit de heletijd te lachen. Het was zelf haar idee.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben geschrokken van Tom met die grap in de douche samen met Ashley die opgesloten zat in de kast en zo klem zat dat ze er uit wilde maar hij hield de deur dicht. Bang dat zijn grap zou mislukken.
Hij heeft een kort lontje. Je ziet het soms aan zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
hij was door de aanmelding heen gekomenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Lano is bij de mariniers geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |