SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ikke ga geen reet meer doen behalve slap ouwehoeren hier tot morgenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ikke ga geen reet meer doen behalve slap ouwehoeren hier tot morgenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wil ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga lekker makkelijk shoarma opbakken![]()
EEn post marathon de hele nacht doorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ikke ga geen reet meer doen behalve slap ouwehoeren hier tot morgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Zwemmert lekker gezwommen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan heb je een enorme internet storing...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ikke ga geen reet meer doen behalve slap ouwehoeren hier tot morgenHow can I make this topic about me?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je vast wel ergens halen of bezorgen![]()
![]()
Kun je beter een topic openen in wgr als je een serieus antwoord wil.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:26 schreef kree het volgende: ik wil even praten enzo over wat jullie denken wat een ok salaris is eigenlijk. Want nog al wat discussie erover. en weet hangt af van jaren etc en ervaring. maar nu lijkt het erop dat mensen met HBO die geen reet weten dus ineens veel hoger ingeschaald zijn. vraag 1: wat vinden jullie een standaard salaris (laten we het in bruto houden even voor het gemak) 2: hoeveel zou je ervaring moeten meetellen in salaris? 3: hoe kan een koekenbakker met koks diploma ineens een traject krijgen met VAPRO C en ineens naar 3 schalen hoger gaan als ik daarmee?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan verder op telefoon op 4g/5gquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan heb je een enorme internet storing...Uw ADH vitamine Worst
Yes! Was weer lekker! Na afloop lekker wat cola zero gekocht.quote:
Nu weekend. Zondag morgen weer zwemmen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Was weer lekker! Na afloop lekker wat cola zero gekocht.
Nu weekend. Zondag morgen weer zwemmen.Goed bezig
Je mag jezelf wel trakteren op een hot&spicy burger met 12 chicken wings hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Was weer lekker! Na afloop lekker wat cola zero gekocht.
Nu weekend. Zondag morgen weer zwemmen.Uw ADH vitamine Worst
Haha nee dat doe ik voorlopig niet meer. Een flesje cola light it is. Even aan de gezondheid denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je mag jezelf wel trakteren op een hot&spicy burger met 12 chicken wings hoor![]()
Vrijdag is het hier altijd brooddagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Dot!Hoe is het daar? Al lekker gegeten?
Dus had lekker verse broodjes met kaas en sla
En nog steeds zin in een frikandel
Geen hagels?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag is het hier altijd brooddag
En nog steeds zin in een frikandel![]()
![]()
Die is al bijna klaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is er al uitzicht op een vrimibo?Trust nobody![]()
Ah ook lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haha gewoon stiekem de pan even aan en een paar minuten borrelen. Merkt niemand.Een brooddag met een frikadel mag best een keertje.
![]()
![]()
Hou niet van zoet op broodquote:
En ik eet maar een keer in de week brood ( heel af en toe smokkel ik wel met een lekker knapperig broodje van de AH of de Lidl maar ssssttt niet verder vertellen )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ook lekker
Haha gewoon stiekem de pan even aan en een paar minuten borrelen. Merkt niemand.Een brooddag met een frikadel mag best een keertje.
jij zet mij aan tot ongezond eten
![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van zoet op brood
En ik eet maar een keer in de week brood ( heel af en toe smokkel ik wel met een lekker knapperig broodje van de AH of de Lidl maar ssssttt niet verder vertellen )
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]jij zet mij aan tot ongezond eten
![]()
![]()
Dan niet doen! De frikadel kan je ook op een later moment opeten.![]()
![]()
Ik heb al gegeten.
Hetzelfde als gisterenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb al gegeten.
Hetzelfde als gisteren![]()
![]()
Ze liggen nog heerlijk in de vriezer en blijven maar roepenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Dan niet doen! De frikadel kan je ook op een later moment opeten.
ZItten wel veel koolhydraten inquote:
Zolang ze nog niet weglopen...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze liggen nog heerlijk in de vriezer en blijven maar roepen![]()
![]()
Ojaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope fusilli vind ik t lekkerst. (van die spiraaltjes)![]()
![]()
Haha ik ken het gevoel. Die gedachten zijn maar tijdelijk, gaat vanzelf weer over.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze liggen nog heerlijk in de vriezer en blijven maar roepenMaar ik heb ook gesmokkeld hoor. Flesje cola zero gekocht ipv water. Maar had na het zwemmen zo'n dorst.
![]()
![]()
Waarom is vrijdag brooddag?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
#durftestellen (die vraag)Trust nobody![]()
Sam tegen Moos: gebruikt jouw vrouw een spiraaltje?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope fusilli vind ik t lekkerst. (van die spiraaltjes)
Moos: hoezo?
Sam: Nou, je hebt zo'n wokkel tong![]()
![]()
Heb vanmiddag de vriezer opgeruimd en alles wat er er bijna een jaar in lag weggegooid.quote:
Veel ruimte en ijskoude handen heb ik er aan overgehouden.
Maar de frinkandellen liggen nog heerlijk te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sam tegen Moos: gebruikt jouw vrouw een spiraaltje?
Moos: hoezo?
Sam: Nou, je hebt zo'n wokkel tong
Trust nobody![]()
"Uw datalimiet is bereikt. Wilt u verder internetten, neem dan een extra bundel".quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan verder op telefoon op 4g/5gHow can I make this topic about me?![]()
Moet kunnen, al zegt met dat die zero zooi niet echt ook echt laag in caloriien isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ik ken het gevoel. Die gedachten zijn maar tijdelijk, gaat vanzelf weer over.Maar ik heb ook gesmokkeld hoor. Flesje cola zero gekocht ipv water. Maar had na het zwemmen zo'n dorst.
Nu al?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Uw datalimiet is bereikt. Wilt u verder internetten, neem dan een extra bundel".![]()
wha hoe grappig ook wel weer, ,maar weet al weer hoe dat gaat. ff geen zin in.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je beter een topic openen in wgr als je een serieus antwoord wil.
Koolhydraten worden omgezet in suikers en wordt je dik vanquote:
Brood, aardappelen, rijst en pasta zitten ze veel inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cola zero is letterlijk laag in calorieën. O tot 1.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet kunnen, al zegt met dat die zero zooi niet echt ook echt laag in caloriien isTrust nobody![]()
ik krijg beetje buikje wel. hmmmmquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koolhydraten worden omgezet in suikers en wordt je dik van
Brood, aardappelen, rijst en pasta zitten ze veel inDo what you love, love what you do!![]()
Onee, dat ging over noodgedwongen internetten op je mobiel als je internet thuis eruit ligt door een storing.quote:
Ik heb een unlimited abo.How can I make this topic about me?![]()
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
wha hoe grappig ook wel weer, ,maar weet al weer hoe dat gaat. ff geen zin in.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Staat op dat het 1kcal is per 250ml.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet kunnen, al zegt met dat die zero zooi niet echt ook echt laag in caloriien is
Dat kun je geen marathon op lopen.![]()
![]()
Ow okquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, dat ging over noodgedwongen internetten op je mobiel als je internet thuis eruit ligt door een storing.
Ik heb een unlimited abo.![]()
![]()
Koffie toch ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cola zero is letterlijk laag in calorieën. O tot 1.How can I make this topic about me?![]()
Alles wat lekker is word je dik vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koolhydraten worden omgezet in suikers en wordt je dik van
Brood, aardappelen, rijst en pasta zitten ze veel in![]()
![]()
Heksjequote:
O jee Oppassen dan maar je moet nog aan de vrouw hequote:
hmmms niet zo negatief DJMO. het heeft zijn momenten hier wel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?
Yup, staat er ook op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cola zero is letterlijk laag in calorieën. O tot 1.![]()
![]()
Tenzij je man bent. Van neuken worden alleen de vrouwen dikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alles wat lekker is word je dik van
hahaha ja zou dat helpen? ik weet niet eet ook niet onwijs anders ofzo,. maar lijkt beetje de leeftijd te zijn ofzo..... Hahaha ben wat kilo aangekomen. nog normaal btw hoor. maarja merk het hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee Oppassen dan maar je moet nog aan de vrouw heDo what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
Dat doe ik dus verkeerd.![]()
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus beter wat meer saus maken ipv meer pasta eten?![]()
![]()
Jammieeeeeeequote:
Ja. Kogelbiefstuk roept
Meesten zijn gezel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?Trust nobody![]()
Ik eet daarom maar 2 keer in de week koolhydraten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus beter wat meer saus maken ipv meer pasta eten?
1 keer pasta en 1 keer aardappels. Of 2 keer aardappels![]()
![]()
Haha ja precies gezond zal het niet zijn. Maar kon even geen water meer zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast allerlei zooi erin hoor qua zoetstoffen. Maar geen calorieën![]()
![]()
je weet je mag altijd mijn buikje als kussen gebruiken hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Niks mis met n dadbod. Knuffelt lekker
Frikandel is koolhydraatarm tochquote:![]()
Althans ik volg op insta koolhydraken... en dan mag je frikandel![]()
![]()
Wat eet je anderequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik eet daarom maar 2 keer in de week koolhydraten.
1 keer pasta en 1 keer aardappels. Of 2 keer aardappelsTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Niks mis met n dadbod. Knuffelt lekker![]()
![]()
Dat is niet veel. Ik heb wel iets gelezen over die zero drankjes, maar dat zal dan wel wat anders zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Staat op dat het 1kcal is per 250ml.
Dat kun je geen marathon op lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
1 keer pasta en 1 keer aardappels. Of 2 keer aardappels![]()
Ja gezond zijn ze niet hoor. Maar af en toe mag dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik heb wel iets gelezen over die zero drankjes, maar dat zal dan wel wat anders zijn.![]()
![]()
wat is normaal denk je dan van gewicht? snap die drama vaak niet zo. LOL. ik krijg wel buikje maar volgens mij val ik nog heel normaal in BMI schaal als je die als richtlijn wil noemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.Do what you love, love what you do!![]()
Ja zo jammer is dat he Baal daar ook wel fijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alles wat lekker is word je dik van
Maar als je het met mate eet en je beweeg voldoende zal dat toch geen probleem zijn dat je pasta eet?
Ik moet er zelf alleen heel erg mee uitkijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
wat is normaal denk je dan van gewicht? snap die drama vaak niet zo. LOL. ik krijg wel buikje maar volgens mij val ik nog heel normaal in BMI schaal als je die als richtlijn wil noemen.
Ik ben 1.80 en moet zo rond de 70-75kg wegen.![]()
Niks moet en elk lijf en elke bouw is andersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent.
Ik ben 1.80 en moet zo rond de 70-75kg wegen.Trust nobody![]()
En ik heb zero sauzen allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.![]()
![]()
nou ik ongeveer hetzelfde 1,85 denk wanneer laatste gemeten, en was eerst in de 70kg met alle drama en stres.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent.
Ik ben 1.80 en moet zo rond de 70-75kg wegen.
Ik schat nu in mss 80kg? prima toch?Do what you love, love what you do!![]()
Naja ligt er aan hoeveel pasta he. Ik eet 's avonds best wel veel pasta. Kan best wel 100 gram af of zo. (Dat is geloof ik al een kleine portie)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jammer is dat he Baal daar ook wel fijn
Maar als je het met mate eet en je beweeg voldoende zal dat toch geen probleem zijn dat je pasta eet?
Ik moet er zelf alleen heel erg mee uitkijken
En zoveel beweeg ik nog niet he. Ben vooral qua conditie vooruit aan het gaan merk ik. Maar echt een uur voluit zwemmen red ik nog niet. Vroeger toen ik nog 20 was, kon ik een uur volop knallen qua zwemmen. Maar dat wil nu nog niet. En dan ben ik ook nog eens gestopt met roken.
Maar komt goed![]()
![]()
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks moet en elk lijf en elke bouw is anders
Maar volgens de BMI index was dat.![]()
Bmi is achterhaald en kijkt niet naar bouw etc. Prima als beetje richtlijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Maar volgens de BMI index was dat.Trust nobody![]()
Ja als je ouder wordt schijn je makkelijker aan te komen en moeilijker er af te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja zou dat helpen? ik weet niet eet ook niet onwijs anders ofzo,. maar lijkt beetje de leeftijd te zijn ofzo..... Hahaha ben wat kilo aangekomen. nog normaal btw hoor. maarja merk het hahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De momenten dat ik even kijk is het vaak één en al smiley. Daar heb ik weinig trek inquote:
Slapen huilen eten repeatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker! Je hebt het weer gered!
Nog plannen van het weekend?
En misschien nog iets leuksTrust nobody![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
De momenten dat ik even kijk is het vaak één en al smiley. Daar heb ik weinig trek in
Dan post je niet he
Even hlgoede vriendenTrust nobody![]()
Huilen? Waarom ben je sad?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slapen huilen eten repeat
En misschien nog iets leuks![]()
aaaah zie me pens wel wat groeien enzo, maargoed nog in. het normale. LOLquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je ouder wordt schijn je makkelijker aan te komen en moeilijker er af te krijgenDo what you love, love what you do!![]()
Ik zelf doe veel groente roerbakken en dan een mager stukje vlees er bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus beter wat meer saus maken ipv meer pasta eten?
Die sausjes zijn ook dikmakend
Maar he KW gewoon lekker eten als je het lekker vindt. Je bent nu al met andere dingen bezig.
Dat kost je al energie genoeg.
Lekker eten en als je de rest weer een beetje hebt zoals je hebben wil kan je je altijd nog daar op r ichte
Ligt er aan zoals HC zegt of je gespierd bent of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ongeveer hetzelfde 1,85 denk wanneer laatste gemeten, en was eerst in de 70kg met alle drama en stres.
Ik schat nu in mss 80kg? prima toch?
Maar 80 is voor iemand die 1.85 is volgens mij prima idd.![]()
Ik dacht omdat je bij Rob bent en je je samen vermaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha gespierd. nah niet echt denk ik...? maar heb dat doel ook niet zo voor mezelf. Dus idd maar gemiddelde beetje wat ik aanhou en denk ok is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt er aan zoals HC zegt of je gespierd bent of niet.
Maar 80 is voor iemand die 1.85 is volgens mij prima idd.Do what you love, love what you do!![]()
Ja klopt wel. Maar ik vind dat ik wel wat kilotjes eraf mag bij mijzelf.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bmi is achterhaald en kijkt niet naar bouw etc. Prima als beetje richtlijn![]()
![]()
Armequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En misschien nog iets leuks![]()
Hopelijk lukt het om wat leuks te doen. Heb je wel verdiend na een week hard werken.![]()
![]()
Hoeft niet hoor, je kan het ook als een goede calorieen verbranding zien. Jasje doen, wordt de vrouw ook niet ding op een enkele uitzondering naquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tenzij je man bent. Van neuken worden alleen de vrouwen dik
Wel lekker vrij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee das niet de reden
Al helpt t niet mee![]()
Ik ook alleen in het weekend. Of aardappen of patat. Pasta heel heel af en toe ben er niet zo grote liefhebber vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
1 keer pasta en 1 keer aardappels. Of 2 keer aardappelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wat ik begrijp eet je elke dag pasta toch? Ik dnek als je daar al mee stopt, en blijft zwemmen....de kilo's eraf vliegenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice! Ik eet eigenlijk tegenwoordig bijna geen extra saus meer.![]()
![]()
ik maak mijn sauzen en mayo altijd gewoon zelf, met olie enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
https://xxlnutrition.com/(...)FJvRm2RoCUY8QAvD_BwE
Dezegeen chemische teringzooi gewoon genieten LEKKAH
![]()
Ja is zeker waar! Maar een beetje bijschaven mag best wel. Anders wordt dat sporten ook een ellende. Zwem me ongans en val niets af. Doe ik straks een beetje minder pasta en wat minder kaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf doe veel groente roerbakken en dan een mager stukje vlees er bij.
Die sausjes zijn ook dikmakend
Maar he KW gewoon lekker eten als je het lekker vindt. Je bent nu al met andere dingen bezig.
Dat kost je al energie genoeg.
Lekker eten en als je de rest weer een beetje hebt zoals je hebben wil kan je je altijd nog daar op r ichte![]()
![]()
Ja in het weekend iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook alleen in het weekend. Of aardappen of patat. Pasta heel heel af en toe ben er niet zo grote liefhebber vandoordeweeks lekker makkelijk
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik maak mijn sauzen en mayo altijd gewoon zelf, met olie enzogeen chemische teringzooi gewoon genieten LEKKAH
![]()
Ja maar anders woemrd ik tonnetje rond![]()
![]()
Vergeet niet dat je medicijnen gebruikt he, daar kan je ook dikker van worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.
Harrie gaf je een goed advies. Ga met iemand praten die er verstand van heeft. Bij je huisarts zit ook meestal een dieetiste in de praktijk. Je kan altijd informeren wat voor jou momenteel goed isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu lijkt het enigzins mee te vallenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ja
Dan post je niet he
Even hlgoede vrienden
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bentquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee das niet de reden
Al helpt t niet mee![]()
![]()
![]()
Kaas is niet slecht als je koolhydraat beperkt doetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is zeker waar! Maar een beetje bijschaven mag best wel. Anders wordt dat sporten ook een ellende. Zwem me ongans en val niets af. Doe ik straks een beetje minder pasta en wat minder kaas.![]()
![]()
Zeker, ik drink ook wel af en toe cola, ( als ik last van de maag heb)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gezond zijn ze niet hoor. Maar af en toe mag dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar wat ik begrijp eet je elke dag pasta toch? Ik dnek als je daar al mee stopt, en blijft zwemmen....de kilo's eraf vliegen![]()
MEER Maziquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ja maar anders woemrd ik tonnetje rondhahahahaha
nee dat is niet gezond, moet wel een beetje in balans blijven
![]()
![]()
Je bent goed bezig, maar je kan ook in een keer te veel willenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ligt er aan hoeveel pasta he. Ik eet 's avonds best wel veel pasta. Kan best wel 100 gram af of zo. (Dat is geloof ik al een kleine portie)
En zoveel beweeg ik nog niet he. Ben vooral qua conditie vooruit aan het gaan merk ik. Maar echt een uur voluit zwemmen red ik nog niet. Vroeger toen ik nog 20 was, kon ik een uur volop knallen qua zwemmen. Maar dat wil nu nog niet. En dan ben ik ook nog eens gestopt met roken.
Maar komt goed
Laat dat niet je valkuil gaan worden![]()
Wel fijn dat je het aan je conditie merkt, en je voelt je er goed bij. Alleen maar goed toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als ik jou zie posten dan is het meestal wel gezelligquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er ook
We denken er hetzelfde over
Koffie dan maar........... oeps ik kijk naar de klok........ geen koffie denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
De momenten dat ik even kijk is het vaak één en al smiley. Daar heb ik weinig trek in
nee als je voedingspatroon maar in balans isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kaas is niet slecht als je koolhydraat beperkt doeten dat schijnt niet zo makkelijk te zijn om die balans te vinden voor veel mensen
![]()
![]()
Ja dat is wel weer zo'n grote stap. Maar kan altijd eens bekijken inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je medicijnen gebruikt he, daar kan je ook dikker van worden.
Harrie gaf je een goed advies. Ga met iemand praten die er verstand van heeft. Bij je huisarts zit ook meestal een dieetiste in de praktijk. Je kan altijd informeren wat voor jou momenteel goed is![]()
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Eetse..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ook zo kun je je salaris verdienen enzo![]()
Tijd voor wijn gvd!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie dan maar........... oeps ik kijk naar de klok........ geen koffie denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
Dan ga ik wat extra saus maken en wat minder pasta zo. Ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kaas is niet slecht als je koolhydraat beperkt doet![]()
Zolang dat je dat ding onder aan nog kan zien hangen als je moet plassen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah zie me pens wel wat groeien enzo, maargoed nog in. het normale. LOL
ZO wel, zeg je goed gereedschap hangt onder een afdakjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup langzaam opbouwen. Komt goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, maar je kan ook in een keer te veel willen
Laat dat niet je valkuil gaan worden![]()
Wel fijn dat je het aan je conditie merkt, en je voelt je er goed bij. Alleen maar goed toch?![]()
![]()
PffffoeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.
pasta (koolhydraten) worden als reserve opgeslagen en als je dan serieus gaan sporten dan kunnen doe worden aangesproken maar dan moet de rest ook allemaal kloppen daarom eten sporters in de week voor hun grote BAM veel koolhydraten zodat ze wat vet op de botten hebben voor aan het einde
Ongeveer zoiets wat het dacht ik![]()
![]()
Alles komt goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup langzaam opbouwen. Komt goed.![]()
Deze manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bent![]()
gewoon vlijmscherp de bijl op de zwerende vinger leggen
![]()
Ik drink liters water op een dag dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik ga proberen minder grote portie avondeten te eten. Dat kan best wat minder.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.![]()
Ja zo klaar, soms zet ik het vlees in de marinade een dag en dan bak ik he in blokjes door het vleesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja in het weekend idddoordeweeks lekker makkelijk
Of ik bak het gewoon zo in een beetje boter met sambal trassie er inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huilen is gezondquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En misschien nog iets leuks
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mafkeesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
MEER Mazihahahahaha
nee dat is niet gezond, moet wel een beetje in balans blijven
Awwwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja als ik jou zie posten dan is het meestal wel gezellig![]()
Ik ga alleen nu gamen![]()
Maar kom tussen door nog wel langs en misschien later op de avondIk weet hetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee als je voedingspatroon maar in balans isen dat schijnt niet zo makkelijk te zijn om die balans te vinden voor veel mensen
Ja en dit!!! Ik drink 1,5 liter thee en 1,5 liter water op een dagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.
Ik denk dat je anders moet gaan koken. Ik heb nu geen tijd. Om dingen uit te leggen. Maar als jij koolhydraat beperkt gaat eten dan vliegen de kilo's er zo afquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan ga ik wat extra saus maken en wat minder pasta zo. Ga het eens proberen.![]()
![]()
Hear hear!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bent
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Teveel water is dan ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik drink liters water op een dag dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik ga proberen minder grote portie avondeten te eten. Dat kan best wat minder.![]()
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.
pasta (koolhydraten) worden als reserve opgeslagen en als je dan serieus gaan sporten dan kunnen doe worden aangesproken maar dan moet de rest ook allemaal kloppen daarom eten sporters in de week voor hun grote BAM veel koolhydraten zodat ze wat vet op de botten hebben voor aan het einde
Ongeveer zoiets wat het dacht ik![]()
https://www.runnersworld.(...)ijst-of-pasta-beter/quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.
Ongeveer zoiets wat het dacht ikIk heb er één en ik ben er trots op
Kak, ik heb dorst. Maar dan moet ik opstaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.![]()
![]()
Keuzesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik heb dorst. Maar dan moet ik opstaan![]()
![]()
gooi die maar weg, dan kunnen we die 2 bakken bier ook wel zelf op drinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bluf dat je het ga proberen.
Heb de speklap banner al klaar![]()
![]()
Ben ik in geinteresseerd. Komt wel, ik hang hier nog wel even rond. Game ze!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mafkees
[..]
Awww![]()
Ik ga alleen nu gamen![]()
Maar kom tussen door nog wel langs en misschien later op de avond
[..]
Ik weet het
[..]
Ja en dit!!! Ik drink 1,5 liter thee en 1,5 liter water op een dag
[..]
Ik denk dat je anders moet gaan koken. Ik heb nu geen tijd. Om dingen uit te leggen. Maar als jij koolhydraat beperkt gaat eten dan vliegen de kilo's er zo af![]()
![]()
dat eet ik in de 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.maar ik heb er geen moeite mee om een halve kilo kalfsbeef naar binnen te schuiven en dan heb ik daar niet veel meer extra bij nodig voor een voldaan gevoel
Ja oke een koude pater![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Teveel water is dan ook weer niet goed.![]()
![]()
heb je ook een samenvattingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.runnersworld.(...)ijst-of-pasta-beter/of ik in de basis gelijk heb of niet is voldoende. Dat het allemaal genuanceerde is dat weet ik wel
![]()
![]()
vuistregel iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang dat je dat ding onder aan nog kan zien hangen als je moet plassen is er niets aan de hand
ZO wel, zeg je goed gereedschap hangt onder een afdakjeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
gooi die maar weg, dan kunnen we die 2 bakken bier ook wel zelf op drinkenDan moet dev zijn best gaan doen
![]()
![]()
En je hebt geen pens? Want met zulke hoeveelheden bier moet je toch ook wel een pens hebben toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat eet ik in de 2 weken ofzomaar ik heb er geen moeite mee om een halve kilo kalfsbeef naar binnen te schuiven en dan heb ik daar niet veel meer extra bij nodig voor een voldaan gevoel
Nou ja dat zei de cardioloog tegen mij.quote:
1.5 tot 2 liter per dag.
Maar goed dat zal per persoon verschillend zijn..![]()
Ja in de basis wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb je ook een samenvattingof ik in de basis gelijk heb of niet is voldoende. Dat het allemaal genuanceerde is dat weet ik wel
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.Dat eet ik makkelijk samen op een avondquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat eet ik in de 2 weken ofzomaar ik heb er geen moeite mee om een halve kilo kalfsbeef naar binnen te schuiven en dan heb ik daar niet veel meer extra bij nodig voor een voldaan gevoel
Rob!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:49 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Dat eet ik makkelijk samen op een avond![]()
Ok, water gepakt, brownie gepakt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Harrie is zo mager als een latquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En je hebt geen pens? Want met zulke hoeveelheden bier moet je toch ook wel een pens hebben toch?en ik kan het weten, want we hebben samen de airbornewandeltocht.nl gelopen vorig jaar
Klopt. Ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Harrie is zo mager als een laten ik kan het weten, want we hebben samen de airbornewandeltocht.nl gelopen vorig jaar
Ja misschien is MrMickytjuh magerder. Maar het zal elkaar weinig schelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij bent dan ook geen mens, maar een biologische afval containerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:49 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Dat eet ik makkelijk samen op een avond
serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En je hebt geen pens? Want met zulke hoeveelheden bier moet je toch ook wel een pens hebben toch?vraag je dat aan mij
@Mickytjuh heb ik een pens die opvalt als ik gewoon mezelf ben![]()
ik weet ook wel dat ze nu ja gaat zeggen![]()
![]()
Sow, gemeente pilsje gepakt, gezond verstand gepakt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Haha wat oneerlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Harrie is zo mager als een laten ik kan het weten, want we hebben samen de airbornewandeltocht.nl gelopen vorig jaar
![]()
![]()
![]()
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
serieusvraag je dat aan mij
@:Mickytjuh heb ik een pens die opvalt als ik gewoon mezelf ben![]()
ik weet ook wel dat ze nu ja gaat zeggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat drink ik aan bier (gemiddeld) hahahahahahaha wat is het leven toch slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik drink 3 liter water/thee. Dat is zeker niet slecht![]()
![]()
Iets wat je niet hebt kun je ook niet pakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Sow, gemeente pilsje gepakt, gezond verstand gepakt.
Haha ja toen ik nog bier dronk was de pens er ook niet meer af te krijgen. Dus jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
serieusvraag je dat aan mij
@:Mickytjuh heb ik een pens die opvalt als ik gewoon mezelf ben![]()
ik weet ook wel dat ze nu ja gaat zeggen![]()
![]()
Iets wat ik niet heb moet nog uitgevonden wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kun je ook niet pakken
Rust Ritme en Regelmaat zoals de oude man zou zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water is![]()
![]()
Niks mis met gemeente pilsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Sow, gemeente pilsje gepakt, gezond verstand gepakt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja toen ik nog bier dronk was de pens er ook niet meer af te krijgen. Dus jais dat ook meteen weer opgehelderdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water is![]()
![]()
Owja, vandaag moet ook nog BOLK gezegd worden dus bij deze: BOLK!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen hequote:
Iedereen heeft n andere bouwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water isTrust nobody![]()
Liefquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen he
Trust nobody![]()
Dat hebben wij genoteerd! En wij danken u en uw collega's daarvoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen heOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben moe.. jeetje..
Wel water gedronken.. denk echt wel zeker een halve liter vandaag
Trust nobody![]()
dank,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hebben wij genoteerd! En wij danken u en uw collega's daarvoor!Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel zo maar als ik niet op let dan gaat het ook de verkeerde kant op dus ik blijf graag lekker in balansquote:![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen he![]()
![]()
Okéquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als ik niet op let dan gaat het ook de verkeerde kant op dus ik blijf graag lekker in balansTrust nobody![]()
het is weekend, ik zou wat sterkers pakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben moe.. jeetje..
Wel water gedronken.. denk echt wel zeker een halve liter vandaag![]()
![]()
Dit was overdag..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is weekend, ik zou wat sterkers pakkenTrust nobody![]()
Voor mij gaarne een beef wellington met aardappel puree op een bedje van sla!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij gaarne een beef wellington met aardappel puree op een bedje van sla!Trust nobody![]()
Oké jij mag hebben wat niet aan de konijnlijke standaarden voldoetquote:
wat zou jij perfecte eten vinden enzo en wat je echt als culinair van zou willen genieten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Üntermenschen zonder verstand van smaak![]()
definieer jou smaak dan maar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Üntermenschen zonder verstand van smaak
Grapjasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Üntermenschen zonder verstand van smaak
Trust nobody![]()
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!quote:
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jaja hoop blabla en komt neer op wat je dan eet wat culinair is volgens jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!Do what you love, love what you do!![]()
Jij mag niks zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!
Jij eet hooi
Hoi!![]()
Trust nobody![]()
Gepatateerde dingen eten de burgers, boeren en buitenluiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaja hoop blabla en komt neer op wat je dan eet wat culinair is volgens jou?![]()
Mensen met een IQ boven de 10 punten eten friet natuurlijk!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel gefrituurde en gebakken hooi productenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen
Jij eet hooi
Hoi!![]()
Pa(ta)tserquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gefrituurde en gebakken hooi productenTrust nobody![]()
hahaha had meer verwacht, maar met andere woorden. je eet gewoon patatje of friet of hoe je het wi noemen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gepatateerde dingen eten de burgers, boeren en buitenlui![]()
Mensen met een IQ boven de 10 punten eten friet natuurlijk!Do what you love, love what you do!![]()
Neen, ik weiger om gepatateerd voer te eten. Zulk eten is enkel voor de zwakkeren in de samenleving.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha had meer verwacht, maar met andere woorden. je eet gewoon patatje of friet of hoe je het wi noemen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hjmmmm ok leg even uit want je eet wel friet enzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, ik weiger om gepatateerd voer te eten. Zulk eten is enkel voor de zwakkeren in de samenleving.Do what you love, love what you do!![]()
zodat je niet teveel calorieen inneemt?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ben minder pasta aan het koken. Hopelijk heb ik niet na een half uur al weer honger.Uw ADH vitamine Worst
Koolhydraten ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat je niet teveel calorieen inneemt?![]()
Aan culinair gebrekkige valt de bourgondische leeft moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
hjmmmm ok leg even uit want je eet wel friet enzo?
dikke ouderwetse stanmpot met aardappelen helpt hiermee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ben minder pasta aan het koken. Hopelijk heb ik niet na een half uur al weer honger.Do what you love, love what you do!![]()
enlighten me?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan culinair gebrekkige valt de bourgondische leeft moeilijk uit te leggen.Do what you love, love what you do!![]()
Een vakantie boeken naar een regio waar men FRIET eet, dan wil je nooit meer anders!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
U zegt patat maar weet u wat?
Een patat is een knol zo'n ongeschilde bol.
Doe reepjes patat in een oliebad.
Dan wordt het FRIET vergeet dit toch niet.
#TeamFriet & #TeamHC![]()
nou denk ook toch wel beide gedaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vakantie boeken naar een regio waar men FRIET eet, dan wil je nooit meer anders!
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké jij mag hebben wat niet aan de konijnlijke standaarden voldoet![]()
Trust nobody![]()
"ik heb ermee" klinkt als pataaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ook toch wel beide gedaan?
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 19:19:53 ]![]()
Ik ben n teamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef Harrie het volgende:
U zegt patat maar weet u wat?
Een patat is een knol zo'n ongeschilde bol.
Doe reepjes patat in een oliebad.
Dan wordt het FRIET vergeet dit toch niet.
#TeamFriet & #TeamHC
Trust nobody![]()
ja het woord, hahaha dat nog tot daar aan toe. maar is het verschil in smaak?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
"ik heb ermee" klinkt als pataaaaaaaaaatDo what you love, love what you do!![]()
Wat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Trust nobody![]()
ik ging laatst toen ik in Noord-Holland was in de winkel vragen naar een patatpan en ze keken me toch raar aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja het woord, hahaha dat nog tot daar aan toe. maar is het verschil in smaak?
Als je het hier over een frietpan hebt weten ze ook boven de sloot dat je culinair verantwoord wil gaan eten
#TeamFriet en #TeamHC![]()
Gefrituurde aardappels zijn goddelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ook toch wel beide gedaan?
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?![]()
Gepatateerde aardappels zijn voor de paupers
Poolse halve liters hebben niet overal statiegeld op hun blikken als ze vergeten een extra stickertje te plakken
Uw ADH vitamine Worst
Wat voor pools half litertje heb je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
hmmm zal ik eens goedkope Poolse halve liters halenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
moet nog van huis vertrekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor pools half litertje heb je?
Uw ADH vitamine Worst
Ze hebben tig merken maar het is niet dat ze veel verschillen van elkaar qua smaak op wat nuanceverschillen naUw ADH vitamine Worst
Heeft dat invloed op wat voor Poolsje je gaat pakken vanavond?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet nog van huis vertrekkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Duurde echt lang voor ik begreep wat je bedoeldequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappels zijn goddelijk![]()
Gepatateerde aardappels zijn voor de paupersTrust nobody![]()
ik zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben tig merken maar het is niet dat ze veel verschillen van elkaar qua smaak op wat nuanceverschillen na![]()
![]()
Ik heb er een heerlijke Gulpener Up bij gepakt om het weekend mee in te luiden
Ken ik niet, ik ken wel Brand upquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er een heerlijke Gulpener Up bij gepakt om het weekend mee in te luiden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: